فودافون توقع مذكرة مع الاتصالات السعودية لبيع حصتها بمصر

وهيحسنوا البنية التحتية ازاي ؟؟ هيصدروا قرار حكومي بنزع كل الكابلات ويحولوها لفايبر ؟؟
ياريت نتكلم كلام واقعي stc مش هتعمل حاجة غير أخذ مكان فودافون والوضع على ماهو علية فقط للربح
في شوية أعضاء مصريين للأسف بيتعلقوا على قشاية ومنتظرين أي شعلة أمل فبيخونهم احساسهم
طيب خلينا ندخل و ادخِل معانا شركات أجنبية و خلينا نتنافس و نطرح عروض

ليش الخوف هذا كله؟ :sneaky:

ميزة تعدد الشركات يكون فيه تنافس وعروض

الحين ما ادافع عن stc

لانه كذا كذا كل الشركات حراميه بس فيه حرامي كبير وحرامي متوسط وحرامي صغير
وفيه حرامي يقدم عرض يسرق بدون يخرب الموقع اللي سرق منه يعني كذا وانت ماشي

من الميزات اللي لما دخلت عندنا موبايلي وزين مع stc بدت عروض الاتصالات وعروض الانترنت
وبأمكانك التنقل بنفس رقمك من شركه لشركه

ميزة تعدد الشركات يكون فيه تنافس وعروض

الحين ما ادافع عن stc

لانه كذا كذا كل الشركات حراميه بس فيه حرامي كبير وحرامي متوسط وحرامي صغير
وفيه حرامي يقدم عرض يسرق بدون يخرب الموقع اللي سرق منه يعني كذا وانت ماشي

من الميزات اللي لما دخلت عندنا موبايلي وزين مع stc بدت عروض الاتصالات وعروض الانترنت
وبأمكانك التنقل بنفس رقمك من شركه لشركه

نتمنى نفس التجربه مع شركة الكهرباء

يا اخي والله والله والله stc عشق من القلب .

١٠ سنوات وانا براحة تامة فرق شاسع والله .

ربنا يغنينا زيكم .

يارب الصفقة تنجح
ابشرك قبل قبل اربعه شهور أهل الحي عندنا اشتكوا يبغون ألياف و بعد الاربعه شهور حفرو أراضي الحي يمددون الألياف و ركبوا كل شي الحمد لله انتو افتحوا السوق للأجانب و الخلايجه و خلينا ننطح بعض في مصر و تتنافس و الحكم المستهلك المصري و بس

شهد شاهد من أهلها شركة حرامية زيها زي الموجود عايزينها تصرف مليارات على كابلات ضوئية في مصر؟

ابشرك قبل قبل اربعه شهور أهل الحي عندنا اشتكوا يبغون ألياف و بعد الاربعه شهور حفرو أراضي الحي يمددون الألياف و ركبوا كل شي الحمد لله انتو افتحوا السوق للأجانب و الخلايجه و خلينا ننطح بعض في مصر و تتنافس و الحكم المستهلك المصري و بس
مصر فيها ألياف ضوئية وأنا عندي فايبر عادي خالص الفكرة أن لسة التطوير مستمر وأحياء كتير لسة ماوصلهاش الفايبر

كل النت في العالم لة استخدام عادل الا بعض الخدمات والعروض عشان تعرف ان مش عندك معلومة
الخليجيين نفس النظام
للتصحيح لحضرتك
النت عندي ٢٠٠ ميقا وبدون استخدام عادل لو احمل النت كله خلال ساعه

STC
🙏😍

شهد شاهد من أهلها شركة حرامية زيها زي الموجود عايزينها تصرف مليارات على كابلات ضوئية في مصر؟
ما قلنا حرامية قلنا دخلوا ألياف بصرية و صلى اللهم و بارك بس

عندنا زين و اس تي سي و موبايلي

فيه تنافسية بينهم انت خلينا ندخل السوق و بس ماله داعي الخوف هذا كله😏

اصحح جهلك ما احاول افرض عليك شي ابد

انما الجهل مشكله
مش جهل دا اسمة عدم الاهتمام بمعرفة الشركة
حنا بنرفضها بقالنا سنين ولسة بتحاول برضوا يعني المفروض يتكسفوا ويسكتوا :confused:

اشعر بالقرف من تنافس القطاع الخاص هي مجرد وسيلة للطبقة البرجوازية لتحصد المليارات ولكن مايهونها ان اغلب الشركات المذكورة لها اسهم في اسواق المال والبورصات قد تكون مشاركة المال للجميع وتوزيع الثروات بالحد الادنى للمساواة والعدل

اشعر بالقرف من تنافس القطاع الخاص هي مجرد وسيلة للطبقة البرجوازية لتحصد المليارات ولكن مايهونها ان اغلب الشركات المذكورة لها اسهم في اسواق المال والبورصات قد تكون بحد ادنى مشاركة المال للجميع وتوزيع الثروات بالحد الادنى للمساواة والعدل
والله العظيم مافهمت كلمة واحدة يبشة ترجمللي بقا

مش جهل دا اسمة عدم الاهتمام بمعرفة الشركة
حنا بنرفضها بقالنا سنين ولسة بتحاول برضوا

صراحه اخر اهتمامي رفضك والله

انا اصحح جهلك بمعلومه ان كل نت العالم محدود الاستخدام نفس الي بمصر هذا غلط

اشعر بالقرف من تنافس القطاع الخاص هي مجرد وسيلة للطبقة البرجوازية لتحصد المليارات ولكن مايهونها ان اغلب الشركات المذكورة لها اسهم في اسواق المال والبورصات قد تكون بحد ادنى مشاركة المال للجميع وتوزيع الثروات بالحد الادنى للمساواة والعدل
يحيا ماركس ولينين وستالين وكل القتله

عودة
أعلى