فودافون توقع مذكرة مع الاتصالات السعودية لبيع حصتها بمصر

تستطيع خصوصا اذا قدمت طلب لوزير الاتصالات ولن يتم رفضه ابدا .

وزارة الاتصالات على الصفحة الرسمية يوم ما تم الاعلان عن المذكرة كمية التفاعل من الناس كانت رهيبة لانهم عارفين قيمة stc
بتهزر ؟؟؟؟ انت مفكر هيصرفوا مليارات عشان يجددوا خطوط التليفون الأرضي والنت لبلد خارجي ؟؟ دا محمد بن سلمان يقفللهم الشركة 😂 انتوا مضحكين

لان المقاطعة مستمرتش
لو كان المستهلك لا يسمى مستهلك لاستطاع المقاطعه

الواقع يقول ان مقاطعات شركات التغذية والاتصالات دائما تفشل.. كله عشان البطن والقلب ::Lamo::

وهيحسنوا البنية التحتية ازاي ؟؟ هيصدروا قرار حكومي بنزع كل الكابلات ويحولوها لفايبر ؟؟
ياريت نتكلم كلام واقعي stc مش هتعمل حاجة غير أخذ مكان فودافون والوضع على ماهو علية فقط للربح
في شوية أعضاء مصريين للأسف بيتعلقوا على قشاية ومنتظرين أي شعلة أمل فبيخونهم احساسهم
وهذا مافعلته في السعودية غيرت الشبكة بالكامل

مثال حي عندك انا في بداية الموضوع ترجع لمشاركاتي تجدني اشتكي من stc بسبب عدم اهتمامهاا بتوصيل الالياف البصرية لحيي ولكن اقرت هيئة الاتصالات قرار بتوحيد شبكة الالياف البصرية لكل الشركات وكانت شركة ضوئيات قد مددت الالياف البصرية للتو في الحي وامس اتلقى بروشور عرض من الاتصالات المتكاملة لإدخال الخدمة للمنزل واتصال من stc بعرض سعر اقل من الشركة صاحبة الشبكة وخدمات اكثر
خدمتني فتح الشبكة والسوق واليوم انا بالخيار فيما اريد وغير مضطر لمشغل بعينه
يا اخي والله والله والله stc عشق من القلب .

١٠ سنوات وانا براحة تامة فرق شاسع والله .

ربنا يغنينا زيكم .

يارب الصفقة تنجح

بتهزر ؟؟؟؟ انت مفكر هيصرفوا مليارات عشان يجددوا خطوط التليفون الأرضي والنت لبلد خارجي ؟؟ دا محمد بن سلمان يقفللهم الشركة 😂 انتوا مضحكين
والمليارات تصرف عبثا
هذا اسمه استثمار المليار يجيب اثنين بكره

لو عارفين العائد ايه هيعملوا شركة تكنواوجية عملاقة و تعمل بنية تحتية قوية للحكومة والشعب وكمان لو يسرت ليهم الدفع هيدخلوا بقوة .

تخيل يعملوا بس كده .

ورب الكعبة الشركات المصرية هتفلس .

ومفبش حد من العملاء هيروح لا اتصالات ولا وي ولا فودافون زلا اي حاجة

لو عارفين العائد ايه هيعملوا شركة تكنواوجية عملاقة و تعمل بنية تحتية قوية للحكومة والشعب وكمان لو يسرت ليهم الدفع هيدخلوا بقوة .

تخيل يعملوا بس كده .

اية الأوفر اللي انت فية دا ... ماهو اتصالات اماراتية وما ادراك ما الامارات عملت اية ؟ انت بس متعلق على قشاية مستني فارس ينقذك
بعدين النت عندي 100 ميجا والسرعة واصلة كاملة اية مشكلة النت عندك ؟؟ ماتجمعش عالكل

تخيل يعملوا بس كده .

ماهو علشان كلامك ده ،،،الصفقه مش هتم

اية الأوفر اللي انت فية دا ... ماهو اتصالات اماراتية وما ادراك ما الامارات عملت اية ؟ انت بس متعلق على قشاية مستني فارس ينقذك
بعدين النت عندي 100 ميجا والسرعة واصلة كاملة اية مشكلة النت عندك ؟؟ ماتجمعش عالكل
طيب مش هنجمع على الكل سؤال من فضلك .

هل النت عندك ملوش حدود ولا ليه حد معين

طيب مش هنجمع على الكل سؤال من فضلك .

هل النت عندك ملوش حدود ولا ليه حد معين
كل النت في العالم لة استخدام عادل الا بعض الخدمات والعروض عشان تعرف ان مش عندك معلومة
الخليجيين نفس النظام

الناس زهقت واول ما هتدخل شركة جديدة ...الناس هتسيبهم وتجري على الشركه الجديدة وبالذات لو شركة قوية ،،، يعني خساير رهيبه ،،،

بأختصار السيسي مش عايز اغتلاب خليجي فكري في مصر لأنة تعدي على الحقوق الفكرية المصرية وهيتم نسب الفضل ليهم عالفاضي والمليان بعدين يذلونا بحاجات وهمية محصلتش ويضيعوا مجهود وزارة الاتصالات وخطط التطوير الجارية

كل النت في العالم لة استخدام عادل الا بعض الخدمات والعروض عشان تعرف ان مش عندك معلومة
اولا النت في مصر ليه limit معين لو خلص عدد الجيجيات اللي محددة خلاص وده طبعا شهريا .
على عكس اللي موجود في السعودية مفيش limit .

المحاسبة بالسرعة .

وانا من النوعية النت عاوزة مفنوح على طول .

اولا النت في مصر ليه limit معين لو خلص عدد الجيجيات اللي محددة خلاص وده طبعا شهريا .
على عكس اللي موجود في السعودية مفيش limit .

المحاسبة بالسرعة .

وانا من النوعية النت عاوزة مفنوح على طول .
مين قال السعودية ملهاش limit ؟؟؟؟؟؟ دا هما بيشتكوا من ال limit في الكومنتات

عودة
أعلى