فودافون توقع مذكرة مع الاتصالات السعودية لبيع حصتها بمصر

شهد شاهد من أهلها شركة حرامية زيها زي الموجود عايزينها تصرف مليارات على كابلات ضوئية في مصر؟
🌝 شركة stc لو تجي مصر تحل مشكلة لاعبين مصر ٢٤ساعه ملقلقين في الالعاب

شركة stc توفر لكم انترنت اسرع بكثير من الشركات المصريه

العيب في الفايبر ولسة في مرحلة التطوير يعني لو أدخلت الشركة سرعة 1000 ميجا لكل مشترك مش هيوصل غير اللي الكابل يقدر علية عشان الشركة تنجح لازم تدفع مليارات لتطوير البنية التحتية تفتكر ممكن شركة خاصة تعمل كداا ؟ أكيد لا

العيب في الفايبر ولسة في مرحلة التطوير يعني لو أدخلت الشركة سرعة 1000 ميجا لكل مشترك مش هيوصل غير اللي الكابل يقدر علية
وهذي مشاكل الشركات

يقول لازم تقبلوا stc
وتقول تحيا stc ٣ مرات فاليوم

الدعايات الضخمة التي تنفقها شركات الاتصالات هي في الحقيقة من جيب المستهلك النهائي
انا مع تأميم شركة الاتصالات وعودتها الى القطاع العام لا يمكن القبول بقطاع خاص يفرض مبالغ خيالية لتقديم خدمات سيئة
قطاع الاتصالات انشيء ليخدم المواطن لا ليستنزف الجيوب

فعلا تخيل وانت بتلعب ببجي،،، وهتفرتك دماغ الي قدامك بسنيبر،،،، وهوب النت يعملها معاك،،، بسمع اصوات وكلام :sick::sick:،،

الدعايات الضخمة التي تنفقها شركات الاتصالات هي في الحقيقة من جيب المستهلك النهائي
انا مع تأميم شركة الاتصالات وعودتها الى القطاع العام لا يمكن القبول بقطاع خاص يفرض مبالغ خيالية لتقديم خدمات سيئة
دي وجهة نظري بس بطريقة مختلفة ماينفعش شركة أجنبية تستحوذ على اتصالات مصري دا انتهاك حقوق فكرية ودا ينطبق بس على الانترنت والاتصالات أما اي استثمار تاني عادي وطبيعي

انت شيوعي من مناصرين الشيوعيه
ما تبي قطاع خاص

دا في عهد مباراك أما في عهد السيسي الانترنت ارتفع من 8 ميجا حد أقصى الى 100 ميجا ومالزال في التطوير
🌝 اذا تقصدون الاستخدام بيانات ١٠٠ ميجا فهذي قليله مره عندي١٠٠ جيجا ب١٦٨ ريال وزعلان اما السرعات حسب كلام الشركات لي حسب ابراج المنطقه

🌝 اذا تقصدون الاستخدام بيانات ١٠٠ ميجا فهذي قليله مره عندي١٠٠ جيجا ب١٦٨ ريال وزعلان اما السرعات حسب كلام الشركات لي حسب ابراج المنطقه
ايوا يعني stc هتستثمر وهتعمل دا كلة ؟؟؟ أكيد لا بالتالي هتيجي هتبقى زيها زي الباقي

ايوا يعني stc هتستثمر وهتعمل دا كلة ؟؟؟ أكيد لا بالتالي هتيجي هتبقى زيها زي الباقي
مصلحتها تعمل كل هذا حتى تكوش على قلوب ١٠٠ مليون مصري الحرب عندكم ضروس بسبب الربحيه وعدد السكان

مصلحتها تعمل كل هذا حتى تكوش على قلوب ١٠٠ مليون مصري الحرب عندكم ضروس بسبب الربحيه وعدد السكان
قلبي و stc بتستحوذ علية

عودة
أعلى