خبر رائع ...للسعودية صواريخ بالستية بمدى 3000 كلم

رد: خبر رائع ...للسعودية صواريخ بالستية بمدى 3000 كلم

المزيد من التقدم من بلادي

القاعدة اللي بالجفير هي قاعدة 511 ؟

طيب احد سمع عن شيء ينقال له الرياض وينعمل بالخرج :yahoo[1]:

طيب احد سمع عن شيء ينقال له الرياض وينعمل بالخرج :yahoo[1]:

صواريخ جو -جو
او جو -ارض
وهي تركب على التايفون
............
ما عندي مصدر انا شفت الكلام وبس

نحن ليس بحاجه لشهادة اي شخص فسلاحنا الاول ايماننا بالله تعالى واهلا بالشهاده لكل سعودي
اما اهل الحقد والنفاق فهذا ديدنهم ويتمنو زوال الاسلام عليهم من الله ما يستحقون
عند الشدائد سوف سوف تداس رؤوس من ينوي بلدنا بشر اما بخصوص الصواريخ اللتي تمتلكها السعوديه
فنحن ليس بحاجه لنقول لدينا كذا وكذا هذا الهراء لايران ومن يساندهم فسلاحنا سوف يفتك باعدائنا وهذا هو المهم

كم يبلغ مدى صاروخ غوري

صواريخ جو -جو
او جو -ارض
وهي تركب على التايفون
............
ما عندي مصدر انا شفت الكلام وبس

هلا والله صديقي ايه والله انا شفت كلام بس انه في صاروخ الرياض جو جو من انتاج الخرج لكن ما شفت مصادر ولا شفت الصاروخ مدري لو احد يفيدنا

لماذا لا نفتتح مصنع لصواريخ غوري و بابور هنا بالسعودية

نشارك بالأبحاث و نطور و نستفيد من خبرة الباكستانيين

نستغل نسبة تملكنا لبعض شركات السلاح لأخذ التقنية و الاستفادة منها في الصواريخ

و ليس بمجال الصواريخ فقط

بحريا و جويا و بريا

لدينا مصدر سينقل لك التقنية بدون اي مشاكل

في المقابل نحاول الاستحواذ على شركات السلاح لتسريب تقنية لصناعتنا

رأي فقط​

طيب ممكن تعلمنا وش اسم الصواريخ وماهو مصدرك

الموضوع غير مؤكد

The newspaper published photographs from the Ikonos satellite of what was identified as two missile bases and a complex of 33 buildings, eight of them capable of storing Chinese long-range missiles. Yediot identified the missiles as the CSS-2, reported to have a range of between 2,500 and 3,500 kilometers. The missile, 24 meters long, is capable of carrying a nonconventional warhead.

audi Arabia does not want to get caught as the only major power in the Gulf without nuclear weapons and missiles
This sentence literally means what it says: every major power in the Gulf has nuclear weapon

The newspaper published photographs from the Ikonos satellite of what was identified as two missile bases and a complex of 33 buildings, eight of them capable of storing Chinese long-range missiles. Yediot identified the missiles as the CSS-2, reported to have a range of between 2,500 and 3,500 kilometers. The missile, 24 meters long, is capable of carrying a nonconventional warhead.

audi Arabia does not want to get caught as the only major power in the Gulf without nuclear weapons and missiles
This sentence literally means what it says: every major power in the Gulf has nuclear weapon
طيب ترجم يا حبيب قلبي :icon1366[1]:

the newspaper published photographs from the ikonos satellite of what was identified as two missile bases and a complex of 33 buildings, eight of them capable of storing chinese long-range missiles. Yediot identified the missiles as the css-2, reported to have a range of between 2,500 and 3,500 kilometers. The missile, 24 meters long, is capable of carrying a nonconventional warhead.

Audi arabia does not want to get caught as the only major power in the gulf without nuclear weapons and missiles
this sentence literally means what it says: Every major power in the gulf has nuclear weapon

ركزو على المكتوب باللون الاحمر

احلى تقييم
لاحلى موضوع

لكن عندي سؤال كيف أمريكا سمحت لسعودية بأمتلاك صواريخ تاجواز مداها 3000 او 4000 كيلو ولم تفرض عليها عقوبات لكن نظام قذافي كان يمتلك صواريخ أقل 1000 كيلو وأمريكا طلبت من ليبيا تسليم هذه صواريخ

لكن عندي سؤال كيف أمريكا سمحت لسعودية بأمتلاك صواريخ تاجواز مداها 3000 او 4000 كيلو ولم تفرض عليها عقوبات لكن نظام قذافي كان يمتلك صواريخ أقل 1000 كيلو وأمريكا طلبت من ليبيا تسليم هذه صواريخ

لانها ببساطه السعودية ليست دوله القذافي

فالفرق شاسع بين الدولتين في كل شي تقريباً

استاذنا فوفو ممكن تعليق عن الكلام الموجود
شكرا لك

عودة
أعلى