الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    9
IMG_1134.jpeg
 
@Hegesias

للتو شاهدت الملخص

WTF كاب فيردي اكلتكم اكل !!! ضيعو يمكن هدفين او 3

توقعت العكس انهم بااحظ تعادلوا معكم
 

عمل جريمتين النهارده
الاولى لما نزل عبد المنعم وواضح جدا أنه لسه ذهنيا وبدنيا مش حاضر

والثانية لما عمل التبديل الاخير في الدقيقة ٧٥ ولسه ربع ساعة وعلى الأقل ٥ دقائق وقت بدل ضائع
يعني لعب ٢٠ دقيقة كاملة بمخاطرة أنه يلعب ناقص لو حد اتصاب وده اللي حصل فعلا

ومش عارف ايه سر تمسكه بزيزو وليه منزلش هيثم حسن خصوصا أن مهاراته أعلى وتحولاته اسرع واختراقه للعمق افضل من زيزو بكثير
كان الوضع مثالي لنزوله ضد دفاع ايران
 
نحتاج تسويق لآسيا لا لمنافسه افريقيا, هذا فقر طموح. الهدف تسيد اللعبه و آسيا مؤهله لهذا بكل تجرد.
آسيا مسحوب منها منتخبات جيدة ... روسيا ، تركيا ، جورجيا ، ارمينيا ، كازاخستان ، اذربيجان ... وهذا مُضر
 
عمل جريمتين النهارده
الاولى لما نزل عبد المنعم وواضح جدا أنه لسه ذهنيا وبدنيا مش حاضر

والثانية لما عمل التبديل الاخير في الدقيقة ٧٥ ولسه ربع ساعة وعلى الأقل ٥ دقائق وقت بدل ضائع
يعني لعب ٢٠ دقيقة كاملة بمخاطرة أنه يلعب ناقص لو حد اتصاب وده اللي حصل فعلا

ومش عارف ايه سر تمسكه بزيزو وليه منزلش هيثم حسن خصوصا أن مهاراته أعلى وتحولاته اسرع واختراقه للعمق افضل من زيزو بكثير
كان الوضع مثالي لنزوله ضد دفاع ايران

الصراحه مش فاهم ايه المشكله مع هيثم حسن ..يعنى الواد بعد اقناعه بتمثيل المنتخب يتركن الركنه دى ليه ... معظم اللاعيبه خدت فرصه فى الثلاث ماتشات ألا هو
 
ليه شايفنا تونس ناكل 4 من اليابان ؟ ههه

ما احب ارد على استفزازك لاني صديق اغلب السعوديين هنا ههههه 😂😂😂 اخاف يزعلون مني 😋

بس تظلم كورتك لما تقارنها بتونس

تونس دولة ليست غنية بل اقل من المتوسط كميزانية و ميزانية رياضة فقيرة

و دوري حقير و منتخب متذبذب كل مرة level مختلف

لكن انت لك كل الموارد للنجاح بإمتياز من ملاعب و ندربين عالميين و انتدابات و اكادميات ضخمة

و ستيل واكل 8 من المانيا و 5 من روسيا و اسبانيا و 4 من اوكرنيا و ..

و مع هذا دوما اقول المنتخب للسعودي كان مرعب القارة في التسعينات جيل ممتاز بس مع بداية الالفية انهيار غريب ماله تفسير منطقي
 
لكن انت لك كل الموارد للنجاح بإمتياز من ملاعب و ندربين عالميين و انتدابات و اكادميات ضخمة
مافيه شئ يا اخي ... المشروع الرياضي توه بالبداية ، والبنية التحتية 0 وجاري اصلاحها
 
عودة
أعلى