ممكن السبب مواد التصنيع الغلاف الخارجي او نوع الطلاءمن اول قصف ايراني على اسرائيل و ليس الحرب الحالية فقط
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ممكن السبب مواد التصنيع الغلاف الخارجي او نوع الطلاءمن اول قصف ايراني على اسرائيل و ليس الحرب الحالية فقط
تصريحات الذيول تتوالى
من ألمانيا ثم اليابان
الظاهر القرار الأمريكي اتخذ
و هذي بيانات دعم و مساندة
ليس واحد ولا عشرة ولا مائة .. يوجد الملايين مثل سجاد بالوطن العربي .. تخيلوا هذه العقلية المتخلفة التي تعتقد بأن امريكا لم تقدر على الحوثي , امريكا بجبروتها لا تستطيع القضاء على جماعة متخلفة مثل الحوثي . ماأدري هل هذا يصنف كأنسان عاقل او بهيمة ناطقة . وطبعا احد اسباب هذا التخلف والجهل هي الجزيرة وأعلاميها الذين باعوا الوهم لشعوب حاقدة غبية تحركها العاطفة والشعارات الرنانة .
مشاهدة المرفق 793197
ايران بتضرب صواريخها باليل عشان القبه الحديديه لاتحب السهر
![]()
اليابان وكوريا وبريطانيا والمانيا وكندا وأستراليا وإسبانيا، ربما إيطاليا وفرنسا اكثر استقلاليه ولكن في النهايه يخضعون للامريكي الفاجر
بغض النظر عن تصريحات باقي الدول
لكن اليابان ورا امريكا في كل شيء , تحت الأمر في اي لحظة
الرجال رجل بالدنيا ورجل بالقبر فكه من عينك
سمير فرج طلع معاش حينما كان أحدث سلاح في العالم هو الرمح اللي راسه تصنع من المعدنالفضاء اشبه بالظلام يا رجل بس واضح سمير اتقاله ليه وجاب الكافية
تعهد ترامب بعدم بدء حروب جديدة أثناء الانتخاباتمعارضة غريبة من أعضاء الحزب الجمهوري من الدخول في الصراع الاسرائيلي الإيراني
لا احنا فعلا مبنفهمش في اللحمة خالص
حتى الحيوان اللي جاية منه القطعية بيبقى وضعه اسوء من الحيوان عندهم بسبب الارضي و طريقة الجزارة غير خالص
و الاهم التتبيل .. احنا اخرنا مية بصل ممكن شوية توابل و شكرا .. الكفته نفس الشئ بتتعجن مع ليه و كم توابل و بس .. دا غير الشوي نفسه دا لوحده علم و العيش بتاعهم روعه حرفيا خفيف و كبير في نفس الوقت
هما توابلهم احسن و انوع و بيدخلو خضار كتير جدا في العملية .. انا اتعلمتها بتفرق فشخ
اخشي ما يخشاه الجميع بأن يضغط الخليج بدفع أمريكا الي الحرب مع إيرانتعهد ترامب بعدم بدء حروب جديدة أثناء الانتخابات
سمير فرج طلع معاش حينما كان أحدث سلاح في العالم هو الرمح اللي راسه تصنع من المعدن
![]()
قطر لوحدها من تأمن علي قاعدتها الأمريكية من خطر ضرب ايران للقوات الأمريكية يمكن عشان كدا بيطبلولهم ومتنساش ايران وقفت معاهم ايام المقاطعة وبينهم علاقات جيدة جداالجزيره لا زالت تمارس التظليل
سيبه يرزق ياحج متقطعش رزقه ، الحمدلله انا خدمت في القوات المسلحه مع قاده يخلوني اتطمن ، لو انا شخص مدخلتش جيش كنت هافتكر كل قيادات الجيش زيه كدهيقولك بالليل احسن مافيش شمس يبقى واخد راحته في المشيان
هو الصاروخ رايح يتفسح![]()
من غير غزو صعب او صعب التكهنوضع اوكرانيا مختلف ، مفيش اي تفوق او سياده جويه علي اجوائها
لكن الاسرائيلي فارض سياده جويه وايران بدون تكنولوجيا حرفيا ، وما ادراك حينما الاسرائيلي يتمكن من الجو ، تشعر ان بنوك الأهداف تقدم لهم ع طبق من دهب
ايران ستسقط حتما اذا تدخل الأمريكي، ايران في الوضع المثالي أضعف من العراق ٢٠٠٣
معارضة غريبة من أعضاء الحزب الجمهوري من الدخول في الصراع الاسرائيلي الإيراني
الخليج عاجبه وضع الاستنزاف ..الضغط على امريكا للدخول ليس من مصلحة احد خاصة الخليج ..ايران لن تسقط هذي عقيدتها لاوجود للاسلام بدون ولاية الفقيه ..ايران لو شعرت ان سقوطها حتمي ستغلق هرمز وتفجر الاسعار فالعالماخشي ما يخشاه الجميع بأن يضغط الخليج بدفع أمريكا الي الحرب مع إيران
مصلحه العرب ان الديربي يفضل زي ماهو كده والاتنين ينهكوا بعض
ما دا ضرب على فكرة و اخطر الانواعجوعتنا بسوالف الاكل
خلونا في الضرب احسن![]()