الدرون المصري الهدفي "الرشيق EAB-3A"

نيوريك تايمز
بى بى سى
جيرولسيم بوست
تايمز اوف اسرائيل
هارتس
اريد نقاش موضوعى بدل تهكم من اخوان اريد مصدر مصرى ينفى هذا الادعاءات
طيب تمام

بس ماجاوبتني مصدر على تدخل اسرائيل في حرب سينا او ضعف تأهيل الجندي المصري في فرق هنا
انا اتكلم الان على طلعات جوية اسرائيلية بالدرون والمقاتلات الحربية فوق سيناء

انت تهاجمهم وتطلب منهم يناقشوك بموضوعية ؟ طيب ازاي ؟
اعطيه فرصه للنقاش معهم خلينا في المدرج نتفرج ونحكم في الأخير الرجال شغال تمام بيجيب مصادر بس يحتاج يفسر دلالة المصادر ولا تخاف على الأخوه المصريين هو بس الفول كابس عليهم شوي شويات وتحصلهم

نيوريك تايمز
بى بى سى
جيرولسيم بوست
تايمز اوف اسرائيل
هارتس
اريد نقاش موضوعى بدل تهكم من اخوان اريد مصدر مصرى ينفى هذا الادعاءات

حبيبى مصدرك تايم اوف اسرائيل

به رد المتحدث العسكرى الصهيونى والمصرى

قم بترجمته

اظن بعد ذلك لا قيمه لاى مصدر اخر كلها مقالات منسوبه لاصدارات ولايه سيناء الداعشيه ولم نجد صوره واحده لطائرة بدون طيار التقطتها داعش داخل سيناء

بل الطائرة التى التقطوها كانت الدرون الصينى العامل بالقوات المسلحه المصريه وقالوا انه اسرائيلى هو مجرد جهل

انا اتكلم الان على طلعات جوية اسرائيلية بالدرون والمقاتلات الحربية فوق سيناء
تمام كلامك انا اعارضك كنت على تأهيل الجندي المصري ولكن الطلعات لا اعلم صحته اولا انت جبت المصادر وننتظر النفي

انا احاول انظم النقاش وانه يكون موضوعي

قم بترجمته

اظن بعد ذلك لا قيمه لاى مصدر اخر كلها مقالات منسوبه لاصدارات ولايه سيناء الداعشيه ولم نجد صوره واحده لطائرة بدون طيار التقطتها داعش داخل سيناء

بل الطائرة التى التقطوها كانت الدرون الصينى العامل بالقوات المسلحه المصريه وقالوا انه اسرائيلى هو مجرد جهل
هو جايب اكثر من مصدر انت عندك مصدر انه كان درون صيني او نفي رسمي

قم بترجمته

اعطينى مصدر او مسؤل حكومى اصدار بيان ان هذا تدليس وتلفيق او حتى اعلامى نقاش الموضوع 🤣🤣🤣

تمام كلامك انا اعارضك كنت على تأهيل الجندي المصري ولكن الطلعات لا اعلم صحته اولا انت جبت المصادر وننتظر النفي

انا احاول انظم النقاش وانه يكون موضوعي
شكرا يا محترم

انا لما اكون موجود انت تسكت خالص .
شكلها بتشب بيني وبينك الان ونحتاج حكم بيننا لاتستعجل انا اريد ان اصل للهدف معين وبعدين اروح انام

خلك على الفرعي😂😂😂😂😂😂

هو جايب اكثر من مصدر انت عندك مصدر انه كان درون صيني او نفي رسمي

كل مصادره ردت عليها مصر رد حاسم
كلها طبعا فبركه اصلها داعشى

انا لما اكون موجود انت تسكت خالص .
انت عضو حكيم لاتولع الموضوع خل عندك مصداقيه او علشان انت عضو كبير كتير
تهاجم العضو الجديد واذا وليتم فأعدلو

خربت الدنيا

لا تشكرني ابدا انا مع الكل والحقيقه
يا اخى ولهى العظيم قبل ما ارفق المصادر بحثت عن نفى مصرى لم اجد انا مستنى اخوان المصريين عدم النفى المصرى يعنى ان هذا كلام صحيح

كل مصادره ردت عليها مصر رد حاسم
كلها طبعا فبركه اصلها داعشى
كذا تمام نفي رسمي انا اصدق الرد الرسمي على صحف اجنبيه هدفها زعزعة مصر كذا تمام مع اعتذاري لأخ الجديد

يا اخى ولهى العظيم قبل ما ارفق المصادر بحثت عن نفى مصرى لم اجد انا مستنى اخوان المصريين عدم النفى المصرى يعنى ان هذا كلام صحيح
جاك النفي يبقى نصدق عيال الكافره او المصريين ايش رايك

وبالنسبة للحديث السيسى فى مقابلة ٦٠ دقيقة الامريكية ان هناك تنسيق امنى بين اسرائيل فى سيناء

عودة
أعلى