اداءه في وزاره النقل اقل من المتوقع بكثيرياعم كامل الوزير شغال جدا والهي المشكلة مش من عندة خالص
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اداءه في وزاره النقل اقل من المتوقع بكثيرياعم كامل الوزير شغال جدا والهي المشكلة مش من عندة خالص
معملوش شريط اسود حتي او حالة حداد ٣ اياممعظم القنوات المصريه بها مسلسلات واعلانات
وكأن الحادثه ليست في مصر![]()
شئ مخجل الاعلام اصبح وضيع حتي اللي بيدرهم من ورا الستار شكله حمارمعملوش شريط اسود حتي او حالة حداد ٣ ايام
مفيش دم خالص
من مبدأ عدم ارباك الجماهير وأفراد الشعب وعدم تهويل للأمرمعملوش شريط اسود حتي او حالة حداد ٣ ايام
مفيش دم خالص
موضوع شد الجزره وايقاف القطار لنزول بعض الاشقياء خارج المحطات الرسميه سلوك شائع فيقطارات مصرارهابي ايه الله يهديكم
محدش فيكم ركب قطارات مميزة قبل كدا باين
حرفيا اي حد عايز ينزل في بلد ملهاش محطة بيكسر الفرامل وينزل عادي
ودي حاجة شوفتها بعيني محدش قالي عليها
موضوع شد الجزره وايقاف القطار لنزول بعض الاشقياء خارج المحطات الرسميه سلوك شائع فيقطارات مصرما أثار انتباهي هو الإعلام الرسمي ذكر ان أسباب الحادثة هو عمل تخريبي في المكابح هل هؤلاء فعلا مواطنين في ماذا كانو يفكرون إلحاق الأذى بالمواطنين جريمة يعاقبون عليها اشد العقاب و تحية لأفراد الشعب الذين ساهموا مع القوات الامنية لتخليص المصابين و الانخراط في التبرع بالدم
إن لله وإن إليه راجعون