تصادم قطارين في الشرقيه - مصر -

معرفش المكان بالظبط بس كما هو واضح فالتقاطعات هي دي ما تسمي التحويله و العامل الي عليها لازم يظبطها بحيث القطارات القادمه من اماكن مختلفه ميخبطوش في بعض لان في النهايه زي ما انت شايف في الاخر الخطوط الكتير دي بتتجمع

الله يرحمه بس الخطاء خطاء البلد الي لسه بتعتمد علي النظام المتخلف الي من الستينات و متطورش المفروض يبقي كهربي من مركز رائيسي للتحكم و المتابعه
يقولون عامل التحويلة توفى بسكتة قلبية هذا سبب الحادث

نعزي الأخوة في مصر على الضحايا وربنا يصبر اهاليهم.
اتمنى إجراء فحص مخدرات على سائقي القطارات فقد سبق عمل تحقيق في حادثة وثبت تعاطي السائق المخدرات وهروبه قبل التصادم بالقفز.

انت رديت علي نفسك اخويا الغالي
بارك الله فيك
كنت اريد وجهة نظره بسبب تحمسه الزائد وتهجمه على العضو

عموما
العقول في مصر مميزه فقط يحتاج تغيير للادارة والايمان بأهمية الوطن ومصلحته قبل كل شيء
والاهم ابعاد الجيش عن مفاصل الدولة

وفقنا الله واياكم للخير

الله يرحم المتوفين ويشافي المصابين ويربط على قلوبهم

الحوادث شيء طبيعي ان تحدث وان شاء الله اخر الاحزان

شكرا اخويا الغالي

يعم بلادنا غنيه و عظيمه و مليانه بخيرات ربنا من شعب ذكي و عملي بس وفرله بيئه نظيفه و محترمه من غير فساد و واسطه و مرضي نفسيين و عندك امثله للمصريين الي اتغربوا و شوفوا العظمه الي بيعملوها في بلاد الغربه

في الاخر لكل ظلام نهايه و بلادنا ياما مرت بمصايب و في الاخر فوقنا و رجعنا لمكانتنا الي نستحقها

عموما في الاخر ربنا يوفقنا و يصلح حالنا و حال بلاد المسلمين اجمعين ان شاء الله
بارك الله فيك
كنت اريد وجهة نظره بسبب تحمسه الزائد وتهجمه على العضو

عموما
العقول في مصر مميزه فقط يحتاج تغيير للادارة والايمان بأهمية الوطن ومصلحته قبل كل شيء
والاهم ابعاد الجيش عن مفاصل الدولة

وفقنا الله واياكم للخير

وقع منذ قليل، حادث أمام الكوبرى الجديد بمدينة فى محافظة الشرقية.

وفور وقع الحادث، دفعت "الصحة" بـ20 سيارة إسعاف.

اليوم ده الحوادث فيه كتيره
ماتعرفش اليوم مش عايز يعدي ليه

شكلنا محسودين

يعم و لسه الي جاي الله اعلم هيحصل فينا ايه

ما يجي مستقبلاً ان شاء الله الا الخير
تفألوا بالخير تجدوه

إن شاء الله الكباري الي عملها فخامة الريس تؤتي ثمارها بتقليل الحوادث

ما يجي مستقبلاً ان شاء الله الا الخير
تفألوا بالخير تجدوه

إن شاء الله الكباري الي عملها فخامة الريس تؤتي ثمارها بتقليل الحوادث
نكته حلوه

فيصل انت عارف الي فيها 😂😅

نتفائل بالخير ان شاء الله و كل حاجه بس الوضع غير مبشر حتى الآن

في شائعه دلوقتي ان الكهرباء هترجع تقطع فياريت الموضوع يطلع فشينك لان الواحد مش ناقص بصراحه

اخ فيصل بلاش الكلام الي بيعمل فتنه و هيصه ملهاش لزمه خاصه ان الموضوع ده مينفعش فيه خناقات و خلافه

انا معرفش جنسيه المتكلم و متريقتش على بلده بل تكلمت عن شخصه بس لان مشاركته غبيه و غير مفهومه يعني خبر لحادثه توفي فيه ناس تقوم منزلي ضحكه مش عارف مين

فالله اعلم هل الشخص سعودي او مغربي او مريخي مش فارق معايا في النهايه أفعاله تمثل شخصه لا بلده

لكن مشاركتك احتمال تثير غضب اخوتنا المغاربه فهيردوا عليك و يقلب الموضوع لعب عيال و شغل توم و جيري

عودة
أعلى