قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
يعمي حصري اي وبتاع ايه
انا قاهري ولما بروح الاسكندرية بشوفهم..بقدر اشوفهم من اول الشاطبي لغايه بحري
وبعدين نيل ايه اللي في الاسكندرية ؟!
متابعتك لاكونتات ضباط و جنود الدفاع الجوي على السويشيل ميديا تقريبا خلتك تفكر انك لقيت كنز استراتيجي الموساد كان تايه عنه
يعمي حصري اي وبتاع ايه
انا قاهري ولما بروح الاسكندرية بشوفهم..بقدر اشوفهم من اول الشاطبي لغايه بحري
وبعدين نيل ايه اللي في الاسكندرية ؟!
متابعتك لاكونتات ضباط و جنود الدفاع الجوي على السويشيل ميديا تقريبا خلتك تفكر انك لقيت كنز استراتيجي الموساد كان تايه عنه
في مطار القاهرة الدولي موجود الامونيعمي حصري اي وبتاع ايه
انا قاهري ولما بروح الاسكندرية بشوفهم..بقدر اشوفهم من اول الشاطبي لغايه بحري
وبعدين نيل ايه اللي في الاسكندرية ؟!
متابعتك لاكونتات ضباط و جنود الدفاع الجوي على السويشيل ميديا تقريبا خلتك تفكر انك لقيت كنز استراتيجي الموساد كان تايه عنه
? ???????هو النيل اتنقل في اسكندرية
ايه اللي جاب القلعة جنب البحر
لما تحاول تعمل نفسك تحري مخابرات عسكرية فتروح تجيب صور من اكونتات ظباط على الفيسبوك وتحب تجود فتقول المنظومة موجودة في اسكندرية على ضفاف النيل ???
فتتحول من تحري مخابرات لكوميديان
هو النيل اتنقل في اسكندرية
ايه اللي جاب القلعة جنب البحر
لما تحاول تعمل نفسك تحري مخابرات عسكرية فتروح تجيب صور من اكونتات ظباط على الفيسبوك وتحب تجود فتقول المنظومة موجودة في اسكندرية على ضفاف النيل ???
فتتحول من تحري مخابرات لكوميديان

لاحظت انها مهملة بشكل يعطي الانطباع انها لم تخضع لصيانةهل حالة الصواريخ طبيعية؟
متنورنا طيبقلة من يعرفون مناسبة هذه الصور
![]()