بـوابة مصـر الأقتصادية

لا يا شيخ أكيد اشاعه لو بجد المفروض الى عمل كده يتحاسب علشان كده مبقتش دولة دى بقت خرابه
قولنا ايه الجريمة او التهمة او الشىء الخاطىء المرتكب ؟ وهل هو قانونى ام لا ؟ هل يخالف اى شىء كالدين والعادات عايز تحاسبوا على ايه وليه؟

بقينا بندلل على مؤسساتنا للبيع ابقوا خلوا الفشخرة تنفكوا يا مصريين وتتداينوا بالمليارات وترموها في الفنكوش
تأكيدا لـ«#الشروق».. مصر للألومنيوم: طرح 65% من قيمة زيادة رأسمال على صندوق سيادي عربي

اصلك سايب كل حاجه وحشة و جاي فحاجه مش متأكدين منها و متصدر بقلب جامد فموقفك مضحك بصراحة
الراجل بيقول لازم يتحاسبوا وزعلان قوى ...انا والله بسأل بس هو ايه الجريمة ؟ سؤال عادى لا أكثر

فكرة انى سايب كل حاجة ومتصدر وموقفى مضحك ... كويس انى عرفت اضحكك ... ان شاء الله نحاول ناخد بالنا من كل حاجة.

وانتوا عاملين ردود وفيدوهات على حاجة تانية مثلاً.؟!

يعنى انتوا تكتبوا وزاحمين الموضوع ولما نسأل تضحكوا وكمان مش متأكدين من اللى بتكتبوه.

الراجل بيقول لازم يتحاسبوا وزعلان قوى ...انا والله بسأل بس هو ايه الجريمة ؟ سؤال عادى لا أكثر

فكرة انى سايب كل حاجة ومتصدر وموقفى مضحك ... كويس انى عرفت اضحكك ... ان شاء الله نحاول ناخد بالنا من كل حاجة.

وانتوا عاملين ردود وفيدوهات على حاجة تانية مثلاً.؟!

يعنى انتوا تكتبوا وزاحمين الموضوع ولما نسأل تضحكوا وكمان مش متأكدين من اللى بتكتبوه.
انا ولا بكتب ولا بزاحم ولا عامل ردود ولا فيديوهات
انا بضحك بس

خالد المصري @خالد المصري المحارب المجهول ٩ @المحارب المجهول ٩ أبو يعقوب @USIF

ضحكونا معاكم

ماتتناقشوا وقولوا لو كلامى مش عاجبكم .. هو سؤالى بيزغزغكوا....امال منتدى ليه ..
جاوبوا ولو مفيش عندكم اجابة قولوا عادى جداً.
يعم هما كلموك 🤣
images (2) (11).jpeg

قولنا ايه الجريمة او التهمة او الشىء الخاطىء المرتكب ؟ وهل هو قانونى ام لا ؟ هل يخالف اى شىء كالدين والعادات عايز تحاسبوا على ايه وليه؟
معرفش انت بتتكلم بجد ولا بتهزر ..
هو الموضوع كبده وبصل فهفترض انك بتهزر ..
اما لو بتتكلم بجد
و عايز تعرف الغلط فين ..
هو بالضبط زى موظف حكومى رايح الشغل ببدله النوم .. لا هو حرام ولا هو مخالف للقانون ولا هو عريان ولا هو فعل فاضح بس في حاجه اسمها الذوق والعرف العام الجيش المصري العظيم رايح يفتتح محل كبده 😂
زى بالضبط .. ضابط في الحيش يقول قائد قوات خط الجمبري ولا ضابط قوات مسلحه مسؤول عن تشويح الكبده

لو مش مقتنع بحاجه اسمها العرف والتخصص والذوق العام لمكانه الافراد والمؤسسات ممكن تقول لضابط القوات المسلحه المسؤول عن تشويح الكبده يرجع البوست الى حذوفها من على الصفحه بعد هجوم الناس على الهبل ده

وقي الاخر هى مساله اذواق .. انت شايف كبده الجيش حلوه لدرجه ان الجيش بنفسه داخل يقطع على الناس في ارزاقهم لاضرايب ولا ايجار ولا رسوم محليه ولا ضرائب عقاريه ولا نظافه ولا مرتبات ولا تكاليف تشغيليه بالمقارنه مع بقيه الشعب في اشياء غير اساسيه ولا هى امن قومى بالهنا والشفا يا سيدى مبروك عليك اختيارك 🌯🌯🧅
وعقبال طعميه الاختيار للجيش المصري العالمى .. وعقبال فسيخ الجيش المصري .. وعقبال سباكه الاختيار للجيش المصري العظيم بالتوفيق ان شاء الله 😂

ابقى دوقها وقلنا رايك 😂
images (2).jpeg

البوست المحذوف بعد رد الفعل والسخريه من غالبيه المتابعين

التعديل الأخير:
معرفش انت بتتكلم بجد ولا بتهزر ..
هو الموضوع كبده وبصل فهفترض انك بتهزر ..
اما لو بتتكلم بجد
و عايز تعرف الغلط فين ..
هو بالضبط زى موظف حكومى رايح الشغل ببدله النوم .. لا هو حرام ولا هو مخالف للقانون ولا هو عريان ولا هو فعل فاضح بس في حاجه اسمها الذوق والعرف العام الجيش المصري العظيم رايح يفتتح محل كبده 😂
زى بالضبط .. ضابط في الحيش يقول قائد قوات خط الجمبري ولا ضابط قوات مسلحه مسؤول عن تشويح الكبده

لو مش مقتنع بحاجه اسمها العرف والتخصص والذوق العام لمكانه الافراد والمؤسسات ممكن تقول لضابط القوات المسلحه المسؤول عن تشويح الكبده يرجع البوست الى حذوفها من على الصفحه بعد هجوم الناس على الهبل ده

وقي الاخر هى مساله اذواق .. انت شايف كبده الجيش حلوه لدرجه ان الجيش بنفسه داخل يقطع على الناس في ارزاقهم لاضرايب ولا ايجار ولا رسوم محليه ولا ضرائب عقاريه ولا نظافه ولا مرتبات ولا تكاليف تشغيليه بالمقارنه مع بقيه الشعب في اشياء غير اساسيه ولا هى امن قومى بالهنا والشفا يا سيدى مبروك عليك اختيارك 🌯🌯🧅
وعقبال طعميه الاختيار للجيش المصري العالمى .. وعقبال فسيخ الجيش المصري .. وعقبال سباكه الاختيار للجيش المصري العظيم بالتوفيق ان شاء الله 😂

ابقى دوقها وقلنا رايك 😂
مشاهدة المرفق 512555
البوست المحذوف بعد رد الفعل والسخريه من غالبيه المتابعين
كل الكلام اللى انت قولته ليس فيه اجابة على سؤالى ؟ لو مفيش اجابة خلاص

اسلوبك فيه تريقه ..... انا ماتريقتش عليك....

انا ابقى ادوق واقولك ؟! هو ده اسلوبكم فى النقاش

اسلوب التريقة بدل ماتجاوب ... هيتشاف على انه ضعف منك....طيب ماتجاوب وتقول اللى عندك..

وخلى بالك انا مكتبتش ولا كلمة تريقة منى.

ده منتدى ..حضرتك عملت مشاركة وانا بسأل .....حضرتك بتضحك وتتريق بدون رد..

اسلوب التريقة بدل ماتجاوب ... هيتشاف على انه ضعف منك....طيب ماتجاوب وتقول اللى عندك..

وخلى بالك انا مكتبتش ولا كلمة تريقة منى.

ده منتدى ..حضرتك عملت مشاركة وانا بسأل .....حضرتك بتضحك وتتريق بدون رد..
لا انا لسه متريقتش بس والله مش فاضي دلوقت معايا شغل هدخل اتريق باليل

لا انا لسه متريقتش بس والله مش فاضي دلوقت معايا شغل هدخل اتريق باليل
انت عملت مشاركة .. وانا سألتك عليها..
حضرتك اتريقت بدل ماتجاوب .....كلمتك بكل احترام ... وانت مصمم تتريق

نصيحة لوجه الله من واحد اكبر منك فى السن.......ابعد عن الكبر

البنك المركزي يعلن تراجع صافي الاحتياطيات الأجنبية إلى 33.142 مليار دولار نهاية أغسطس الماضي مقارنة بـ33.143 في يوليو

قال سوخو لى، المدير العام لمكتب الوكالة الكورية للترويج للاستثمار والتجارة فى مصر «كوترا»، إن
شركة بيوكسان العاملة فى قطاع النقل مهتمة بإعداد دراسات جدوى عن مشروع تحديث خط السكك الحديد الأقصر – السد العالي، وتستهدف التقدم فى المناقصة الخاصة به.

عودة
أعلى