طيار مصري مجهز بالخوذة الصهيونية HDTS - Elbit

نمط الرقابة(مفعل): سوف تخضع اي مشاركات جديدة للموافقة اليدوية من قبل طاقم الإدارة
ههههههههههههههههههههههههههه

اصبر يجونك حقين العدو القومي وهالخرابيط للحين عايشين احلام راديو صوت العرب

كل ماقلنا لهم مافيه سبب امتلاك جيش ضخم بالحجم وضعيف بالقدرات صاحو اسرائيل اسرائيل 😂
ضعيف بالقدرات اه فعلا انتا بتتكلم عن الجيش حاليا ولا من 10سنين فاتوا

هههههههههههههههههههههههههه
ولما تصدت للبحريه الايرانيه فيه صح ؟

هذه الحادثة تناولها الإعلام المصري و نفاها الإعلام الإيراني صدق او كذب من تشاء و انا لم اذكرها علي اي حال في حديثي .

هههههههههههههههههههههههههه
ولما تصدت للبحريه الايرانيه فيه صح ؟

ومدري ليه يزعلون اذا قلنا اسرائيل حبايب عسكر مصر
العسكر زي عبدالناصر كبير العسكريين اللي حارب إسرائيل ٣ مرات و لا السادات العسكري اللي حارب إسرائيل في ٧٣ و لا مبارك و السيسي اللي لحد دلوقتي اعلامهم شغال كلام ضد الصيونية و ضد التطبيع و صحيح قلت نسبيا في السنوات الاخيرة لكن ما زالت العملية مستمرة

تخيل تم انتاج فيلم من الشؤون المعنوية اسمة الممر عن حرب الاستنزاف و حرائم إسرائيل 😁

لذلك لما بذكر ان عبدالناصر كان غبي انه حارب إسرائيل و كان المفروض نعترف بقيام دولة إسرائيل من اول يوم و نجب نفسنا الخرة دة كلة و الحروب دية و اسلحة بلا مخالب و دعم اقتصادي و تكنولوجيا.... بدل ما في الاخر يموت من عندنا ناس و في الاخر يقولك العسكر حبايب إسرائيل 😤

اين المشكله في الموضوع مصر تربطها مع اسرائيل علاقات دبلوماسية و اقتصاديه و تنسيق استخباراتي و امني..... صارت الخوذه التي تحتوي على تقنيات من إسرائيل كخه يعني

المشكلة فى المنتدى هنا كلها عاملة خبراء وبيجو لحد مواضيع مصر وبيقلبو هواه دى مكتوب عليها حتى وحشة جدا فى حقكم

طيب طلعت بريطانية روحوا ناموا بقى واقفلوا الموضوع ده

خطأ كبير شراء السلاح منهم ولو بشكل غير مباشر اقبلها لو لتجربة السلاح ومعرفة نقاط قوته وضعفه غير كدا خطأ
الزمن هذا لايهم من اين السلاح اوبعض القطع فيه المهم جودته والإستفاده من تطوره
اذا كان يخدم بلدي لو كان ابليس مصنعه

ننتظر رد الاخ Saudi silent @Saudi silent
لان بصراحة عنوان الموضوع في حد ذاتة مضايقني من امبارح ( بصرف النظر عن محتواة وان الفترة الجاية العرب هيشتروا مع الوقت اسلحة بمكونات صهيونية بنسب اجلاً او عاجلاً ) ... وحسيت الكلام بنية مش حلوة ودي مش اول مرة حد يلفت نظرك من المصريين هنا وانا كنت باشوف تعليقاتهم وكنت مش باحب اظن بالسوء لكن الفترة الاخيرة كلامك عن مصر دائما فيه ريحة مش حلوة ودخلت على موضوعك في تويتر لقيت برضة ان الناس عندها نفس الشعور لدرجة ان واحد رادد عليك قايلك الرد دة ...

ريحته فايحه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Saudi silent @Saudi silent
خف على الناس ريحتك فاحت

ريحته فايحه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Saudi silent @Saudi silent
خف على الناس ريحتك فاحت

وكذلك الكذب والتدليس في اقتطاع صورة من فيديو ترويجي لمنظومة التور "المجنزرة" ام واشاعة انها تحمي العاصمة الإدارية الجديدة

وعندما واجهته انسحب ولم يرد ،،

فيلم طويل ونقاش حاد.

اريحكم. قولوا عبسي هو اللي لابسها وانا والله ماراح اكذبكم، وهاذي صورة لي وانا اوجه الصواريخ الملفوفة عن طريقها...

**العقيد طيار عبسي بانجو، سرب غولدا مائير لجلي الصحون الطائرة**

التعديل الأخير:
بعد اتضاح انها الخوذة البريطانية ألفا ، نتمني تغير العنوان وغلق الموضوع او حذفه

عودة
أعلى