قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
هل المدرسة للأطفال ؟؟!!
والقتلى هل هم أطفال ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟
وكالـــة الأناضــول :
رئيس الوزراء التركي أحمد #داود_أوغلو يعلن "حدادا وطنيا" غداً الأربعاء في #تركيا، بسبب مقتل 148 طالباً ومعلماً في حادثة اقتحام مسلحي #طالبان مدرسة في مدينة بيشاور الباكستانية.
المتحدث باسم الجيش الباكستاني، آصف سليم باجوا، يعلن مقتل 141 شخصاً، منهم 132 طالباً و9 معلمين، في حادثة اقتحام المدرسة بمدينة بيشاور
حسب الصور فالغالبية اطفال و مراهقين كأبعد تقدير
مفيش واحد عاقل يعمل كده !
اكيد فيه حاجة احنا مش عارفينها ( اكيد )
حتي لو مدرسة كفار حتي لو مدرسة في اسرائيل تتدرس العداء للمسلمين .. يبقي غباء وجهل وتخلف لو عملت فيها كده
ما بالك لو مدرسة مسلمين .. نفسي اعرف مين الغبي الي عمل كده ..!
كده ضرب الجهاد الباكستاني والافغاني ضد المحتل الامريكي الغاصب ومن عاونه في مقتل