الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    36
في حارس كان في الأهلي شاب اسمه مروان أو حاجة مروان مش فاكر
كان بيلعب في الأهلي لكن مش بينزل ماتشات وبيقعد دكة
خدها من قصيرها وراح احترف برا
لدرجة أنه كان حارس بارين ميونخ للشباب وتقريبا مشي من النادي
الحارس مروان صلاح حارس بارين ميونخ سابقا
43771-مروان-صلاح-(1).jpg
 
بعيد عن أنا كنت بتكلم مع العضو المصري عن الأندية ومجبتش سيرة المنتخبات إطلاقا
لكن عمري ما شجعت السنغال
واللي رفع السماء من غير عمد عمرها ما حصلت دا أنا بكرههم كره العمي من ساعة الليزر
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
 
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
في كاس العالم حاليا و بسبب المشاكل الاداريه مكنوش علي قد الامال المحطوطه عليهم
 
لكن اللاعبين الحاليين ليسو خريجي الاكاديميات المغربية.... هم أبناء المهاجرين، يعني المطلوب من السعوديين يهاجرو ويعيشو في الغرب ويتزوجو الالمانيات والهولنديات والفرنسيات وبعدها بسنوات راح يكون عندنا جيل سعودي مهاري هذه هي التجربة المغربية ؟!!!!

 
كل بلد ليها ظروفها عندنا فى مصر اللى مأخر الكوره من عشر سنين الاتحاد بتاعنا والمشاكل الإدارية والمحاباه
ومع ذلك محدش كان متوقع أدائنا
مش زي بطل أفريقيا اللي عامل فيها اللي مفيش منو وفي الآخر اتحط عليه
ولولا لطف الله ثم فرق الأهداف وتعادل مصر النهاردة كان زمانه وصل بلده
 
وبعدين ايران تحس باعته منتخب من الحرس الثوري اللى هو فى نهايه البطولة هيفجرو برجين ولا حاجة
طبيعي ناس بلدهم بتحارب البلد اللي فيها ماتشاتهم
هرمون الإدرينالين عندهم معدي بمراحل
جايين يثبتوا للعالم ويقولوا احنا اهو في وسط بلد بتحاربنا وبنأدي
وإن اختلفنا معاهم لكن شابوه ليهم
 
ومع ذلك محدش كان متوقع أدائنا
مش زي بطل أفريقيا اللي عامل فيها اللي مفيش منو وفي الآخر اتحط عليه
ولولا لطف الله ثم فرق الأهداف وتعادل مصر النهاردة كان زمانه وصل بلده
بصراحه يشكر حسام حسن اللى بيجلد اللعيبة بين الشوطين ...لقائنا النهارده مع ايران مكنش احسن حاجه
وبعدين السنغال لعبت مع فرنسا والنرويج متوقع هيكون الماتش عامل اذاى !!
 
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
صراحة وهلا مع ضمانهم الصعود وتأهل اتوقع بكون لهم شكل ثاني خالص عانو في دور المجموعات الان اكتسبو خبرة ولعبو مع مدارس مختلفة وقوية بكونو تعلمو الدرس ممكن تلاقيهم في دور 16 أو الثمانية يصيرون مثل الأفاعي السامة اي منتخب يقابلونه راح يتم لدغه ولسعه مع اني اتمنى ان يتم سحقهم من اي منتخب في الدور المقبل وإخراجهم من البطولة لاني شخصيا لا اشجع ولا منتخب افريقي عسى في الدور المقبل يتم غربلتهم وإرسالهم في اقرب طيارة ع المطار
 
صراحة وهلا مع ضمانهم الصعود وتأهل اتوقع بكون لهم شكل ثاني خالص عانو في دور المجموعات الان اكتسبو خبرة ولعبو مع مدارس مختلفة وقوية بكونو تعلمو الدرس ممكن تلاقيهم في دور 16 أو الثمانية يصيرون مثل الأفاعي السامة اي منتخب يقابلونه راح يتم لدغه ولسعه
مستوى لعبهم مش افضل حاجه فى كاس العالم ذى البرازيل بس تتوقع منهم القاضية فى اى وقت
 
بصراحه يشكر حسام حسن اللى بيجلد اللعيبة بين الشوطين ...لقائنا النهارده مع ايران مكنش احسن حاجه
وبعدين السنغال لعبت مع فرنسا والنرويج متوقع هيكون الماتش عامل اذاى !!
محدش طلب منهم يكونوا أول مجموعة
لكن التالت والنرويج تتصدر عليك اللي هي 27 علي العالم وأنت 17
 
مستوى لعبهم مش افضل حاجه فى كاس العالم ذى البرازيل بس تتوقع منهم القاضية فى اى وقت
صح خاصة الاجواء في صالحهم جو الطقس و اشعة الشمس الساطعة هذا مناخهم المفضل مثل الأفاعي السامة وتوقع قاضية ولدغة ولسعة لاي منتخب يلاعبهم
 
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
إذا تبغى الصراحة منتخب السنغال تاريخيا عامل زي منتخب البلطجية لو تقارن لعبهم ومدرستهم مع مدارس اخرى مثلا غانا لها شكل وستايل في الملعب نفس الشي نيجيريا السنغال في لعبهم بلطجة ما تعرف لهم رجل من راس بتدوخ معهم ههههه
 
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
السنغال الافضل في افريقيا اصاغر واكابر
تاهل السنغال في مجموعة فيها فرنسا والنرويج سهل سهلا ابداااااا(مجموعة موت حقيقية)
افضل الافارقة يكفي ان نقول ان السنغال سجلت 8 اهداف
 
السنغال الافضل في افريقيا اصاغر واكابر
تاهل السنغال في مجموعة فيها فرنسا والنرويج سهل سهلا ابداااااا(مجموعة موت حقيقية)
افضل الافارقة يكفي ان نقول ان السنغال سجلت 8 اهداف

لو لاعبوا فريق غير العراق مكنوش هيدخلوا 5
 
عودة
أعلى