الحارس مروان صلاح حارس بارين ميونخ سابقافي حارس كان في الأهلي شاب اسمه مروان أو حاجة مروان مش فاكر
كان بيلعب في الأهلي لكن مش بينزل ماتشات وبيقعد دكة
خدها من قصيرها وراح احترف برا
لدرجة أنه كان حارس بارين ميونخ للشباب وتقريبا مشي من النادي
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الحارس مروان صلاح حارس بارين ميونخ سابقافي حارس كان في الأهلي شاب اسمه مروان أو حاجة مروان مش فاكر
كان بيلعب في الأهلي لكن مش بينزل ماتشات وبيقعد دكة
خدها من قصيرها وراح احترف برا
لدرجة أنه كان حارس بارين ميونخ للشباب وتقريبا مشي من النادي
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكاملبعيد عن أنا كنت بتكلم مع العضو المصري عن الأندية ومجبتش سيرة المنتخبات إطلاقا
لكن عمري ما شجعت السنغال
واللي رفع السماء من غير عمد عمرها ما حصلت دا أنا بكرههم كره العمي من ساعة الليزر
في كاس العالم حاليا و بسبب المشاكل الاداريه مكنوش علي قد الامال المحطوطه عليهمالحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
كنا شوفناه في كاس العالمالحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
عندهم مشاكل مع الاتحاد بتاعهمكنا شوفناه في كاس العالم
نعم كمنتخبكمالحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
يعني وضعهم ولا وضع إيران اللي كل الظروف ضدهم؟؟عندهم مشاكل مع الاتحاد بتاعهم
لكن اللاعبين الحاليين ليسو خريجي الاكاديميات المغربية.... هم أبناء المهاجرين، يعني المطلوب من السعوديين يهاجرو ويعيشو في الغرب ويتزوجو الالمانيات والهولنديات والفرنسيات وبعدها بسنوات راح يكون عندنا جيل سعودي مهاري هذه هي التجربة المغربية ؟!!!!
كل بلد ليها ظروفها عندنا فى مصر اللى مأخر الكوره من عشر سنين الاتحاد بتاعنا والمشاكل الإدارية والمحاباهيعني وضعهم ولا وضع إيران اللي كل الظروف ضدهم؟؟
ومع ذلك محدش كان متوقع أدائناكل بلد ليها ظروفها عندنا فى مصر اللى مأخر الكوره من عشر سنين الاتحاد بتاعنا والمشاكل الإدارية والمحاباه
وبعدين ايران تحس باعته منتخب من الحرس الثوري اللى هو فى نهايه البطولة هيفجرو برجين ولا حاجةيعني وضعهم ولا وضع إيران اللي كل الظروف ضدهم؟؟
طبيعي ناس بلدهم بتحارب البلد اللي فيها ماتشاتهموبعدين ايران تحس باعته منتخب من الحرس الثوري اللى هو فى نهايه البطولة هيفجرو برجين ولا حاجة
بصراحه يشكر حسام حسن اللى بيجلد اللعيبة بين الشوطين ...لقائنا النهارده مع ايران مكنش احسن حاجهومع ذلك محدش كان متوقع أدائنا
مش زي بطل أفريقيا اللي عامل فيها اللي مفيش منو وفي الآخر اتحط عليه
ولولا لطف الله ثم فرق الأهداف وتعادل مصر النهاردة كان زمانه وصل بلده
صراحة وهلا مع ضمانهم الصعود وتأهل اتوقع بكون لهم شكل ثاني خالص عانو في دور المجموعات الان اكتسبو خبرة ولعبو مع مدارس مختلفة وقوية بكونو تعلمو الدرس ممكن تلاقيهم في دور 16 أو الثمانية يصيرون مثل الأفاعي السامة اي منتخب يقابلونه راح يتم لدغه ولسعه مع اني اتمنى ان يتم سحقهم من اي منتخب في الدور المقبل وإخراجهم من البطولة لاني شخصيا لا اشجع ولا منتخب افريقي عسى في الدور المقبل يتم غربلتهم وإرسالهم في اقرب طيارة ع المطارالحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
مستوى لعبهم مش افضل حاجه فى كاس العالم ذى البرازيل بس تتوقع منهم القاضية فى اى وقتصراحة وهلا مع ضمانهم الصعود وتأهل اتوقع بكون لهم شكل ثاني خالص عانو في دور المجموعات الان اكتسبو خبرة ولعبو مع مدارس مختلفة وقوية بكونو تعلمو الدرس ممكن تلاقيهم في دور 16 أو الثمانية يصيرون مثل الأفاعي السامة اي منتخب يقابلونه راح يتم لدغه ولسعه
محدش طلب منهم يكونوا أول مجموعةبصراحه يشكر حسام حسن اللى بيجلد اللعيبة بين الشوطين ...لقائنا النهارده مع ايران مكنش احسن حاجه
وبعدين السنغال لعبت مع فرنسا والنرويج متوقع هيكون الماتش عامل اذاى !!
صح خاصة الاجواء في صالحهم جو الطقس و اشعة الشمس الساطعة هذا مناخهم المفضل مثل الأفاعي السامة وتوقع قاضية ولدغة ولسعة لاي منتخب يلاعبهممستوى لعبهم مش افضل حاجه فى كاس العالم ذى البرازيل بس تتوقع منهم القاضية فى اى وقت
إذا تبغى الصراحة منتخب السنغال تاريخيا عامل زي منتخب البلطجية لو تقارن لعبهم ومدرستهم مع مدارس اخرى مثلا غانا لها شكل وستايل في الملعب نفس الشي نيجيريا السنغال في لعبهم بلطجة ما تعرف لهم رجل من راس بتدوخ معهم هههههالحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
الحق يقال الصراحه السنغال امهر منتخب افريقى متكامل
لو لاعبوا فريق غير العراق مكنوش هيدخلوا 5السنغال الافضل في افريقيا اصاغر واكابر
تاهل السنغال في مجموعة فيها فرنسا والنرويج سهل سهلا ابداااااا(مجموعة موت حقيقية)
افضل الافارقة يكفي ان نقول ان السنغال سجلت 8 اهداف