الدعم الإداري

متابعة مستمرة اسرائيل تشن هجمات على ايران

هل ستستمر الهدنة بين الطرفين؟


  • مجموع المصوتين
    165
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
جواد ظريف وزير الخارجية السابق البعض يقول ان لديه جنسية امريكية كذلك ٫ كان من اهم الدبلوماسيين المعتدلين في ايران ٫ في رأيكم هل يكون له مستقبل سياسي بعد نهاية النظام الحالي ؟

مشاهدة المرفق 793375
اذا كان بايران راح يذبحه الشايب خامنئي
 
امان ليه يا عمي يعني لما كانوا عبيد

عموما الي شفته هو أنه بسبب منع السفر في اسرائيليين بيهربوا لطابا و منها يسافروا لأوروبا

كبر دماغك مصر اكثر دوله شافوا فيها الويل ايام فرعون وفى تاريخهم الحديث فى الستينات والسبعينات بقت فجأه الدوله الاكبر اللى بيشعروا فيها بالأمان
أخرهم بيكون طابا اللى على حدودهم واللى بيتجول فى البلد نفسها بيخفى اساسا جنسيته علشان ميحصلهوش زى اللى حصل للكلب بتاعهم اللى مات فى اسكندريه فى بدايه أحداث غزه
 
اتفق طبعا وده الصح بس بيني وبينك كده شكلك بتكره ايران اكتر
🤣🤣🤣🤣
انا اكثر اصدقائي من ايران ودائما ما اروج للسياحة الايرانية هنا في المنتدى على العكس تماما اسرائيل لا علاقات لي بها نهائيا او حتى صديق اسرائيلي لدي لدي معارف من عرب 48 بحكم الدراسة فقط
 
الله اعلم انا موش خبير طيران للأسف عشان اجزم سواء القصف بطيران او درونز ، لو حضرتك متأكد هاعتمد الروايه بتاعتك

٧٠٠٠٠٠٠٪؜ انهم يقصفون جوي بكامل اجواء ايران
المقاتلات تتجول كما و أنهم بتدريب و ليس حرب

رأس مالهم مدافع AA
ولا كمان بيضربوا على الصوت مش بناء على رادار
و بالليل بكشافات النور على السماء كأنك بالحرب العالميه الثانيه
 
٧٠٠٠٠٠٠٪؜ انهم يقصفون جوي بكامل اجواء ايران
المقاتلات تتجول كما و أنهم بتدريب و ليس حرب

رأس مالهم مدافع AA
ولا كمان بيضربوا على الصوت مش بناء على رادار
و بالليل بكشافات النور على السماء كأنك بالحرب العالميه الثانيه
ان شاء الله ايران يشوفوا حل للاختراق عشان يرجعوا يضربوا صواريخهم بزخم تاني عاوزين الديربي استنزاف للكل
 
انا اكثر اصدقائي من ايران ودائما ما اروج للسياحة الايرانية هنا في المنتدى على العكس تماما اسرائيل لا علاقات لي بها نهائيا او حتى صديق اسرائيلي لدي لدي معارف من عرب 48 بحكم الدراسة فقط
الله يعينك ياحبيبنا انا بهزر طبها
 
يا فرحة الصين

اغلب القطع البحرية الأمريكية يتم نشرها في الشرق الأوسط

الصين راح تجد متنافس الأن لتتوسع في بحر الصين الجنوبي والمحيط الهادئ
 
عاجـــــــــــــــل..

التلفزيون الإيراني الرسمي : "إخلاء حيفا الآن"
 
الله يعينك ياحبيبنا انا بهزر طبها
لا عادي الكثير يعتقد ان السعوديين يكرهون الايرانين على العكس حنا نعرف دولتهم كبيرة وشعبها وتاريخها ونحترمهم جدا لكن سياستهم ان اقتربت لحلفائي وليس لي فقط اوريها الوجه الاخر تماما

السعودية دولة وليست ميليشيا او نظام عسكري او نظام اسلامي يتحكم به الاهواء
 
يا فرحة الصين

اغلب القطع البحرية الأمريكية يتم نشرها في الشرق الأوسط

الصين راح تجد متنافس الأن لتتوسع في بحر الصين الجنوبي والمحيط الهادئ
لن تجد فرصة أفضل لاحتلال تايوان
 
احد أذناب .. الحرس الثوري .. كتب قبل قليل :

تم ارسال 3 طائرات مدنية الى عُمان ، كوديعة .. خوفاً من تعرضها للاصابة المباشرة ..
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى