هذا عادل امام متنكرقال انك تقصف قصف مبطن قال.![]()
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
هذا عادل امام متنكرقال انك تقصف قصف مبطن قال.![]()
امان ليه يا عمي يعني لما كانوا عبيد
عموما الي شفته هو أنه بسبب منع السفر في اسرائيليين بيهربوا لطابا و منها يسافروا لأوروبا
طب سؤال بسيط اعذرني عليه
لما الطائرات الصهيونية استهدفت f14 وهي فوقها حرفيا حصل ده ازاي ، ولا الطيارات كانت مركونه في جراج العراق
هل هذا المقطع صحيح!!!
هل يعني ان الطائرات للهاربين !
تهريبها من القصفو الثلاث طيارات اللي رايحه لعمان.. ؟
انتظر التصريفة
الله اعلم انا موش خبير طيران للأسف عشان اجزم سواء القصف بطيران او درونز ، لو حضرتك متأكد هاعتمد الروايه بتاعتكال f-14 و الكوبرا تم استهدافهم بالدرونز.....
بطاريات الدفاع الجوي تم استهدافها بالسبايك...
هل يعني ان الطائرات للهاربين !