الدعم الإداري

متابعة مستمرة اسرائيل تشن هجمات على ايران

هل ستستمر الهدنة بين الطرفين؟


  • مجموع المصوتين
    165
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بجانب فقره المطبخ - هل حدث شيء مهم في ال 5 ساعات الماضيه ؟
لا يوجد لدي صبر لقراءه 150+ صفحه
ريمونتادا صاروخية ايرانية لا باس بها
فواصل من الضرب الصهيوني المكرر

نتنياهو و الملالي مستنين اعلان ترامب بدا الضربات الامريكية بس ترامب بيلعب بالاتنين

تحرك واسع النطاق لقوات امريكا في المنطقة .. تقريبا كل القوات الجوية في اوروبا اتحركت للشرق الاوسط (ميقدروش يبعدو عن بعض الاتنين دول) و البحرية كذلك مع تشديد على رفع حالة تامين القواعد و في كلام عن نشر البي 52 في دييغو غارسيا

اه صواريخ اسرائيل الاعتراضية فيها مشكلة تالت يوم الصواريخ تضرب الارض او تفشل لكن فيه اعتراضات ناجحة الحمد الله ، المشكلة ان التعتيم الاسرائيلي وصل لمرحلة ضخمة جدا
 
قريت عن مرض قبل كدا وهو وقوع المخطوف في حب الخاطف دا اللي حاصل مع اليابان خضوع تام لدرجة الإذلال والتمتع به
متلازمه ستكهولم كنت بلافخر اول من شخص عقليات البعض في المتتدى وتشخيص اصابتهم بهذا المرض
 
بس اليابان اكثر دولة اتعجب منها صراحة ,, تعيش وتشوف عجايب
اليابان والمانيا بسبب توقيعهم وثيقة الاستسلام الغير مشروط لصالح أمريكا في الحرب العالمية.

كوريا وانجلترا ممكن تنازلات لصالح امريكا اثناء انقاذهم (الغزو الكوري ش/ الالماني).

استراليا هي اكثر الدول المطيعة لامريكا عسكريا.
 
ريمونتادا صاروخية ايرانية لا باس بها
فواصل من الضرب الصهيوني المكرر

نتنياهو و الملالي مستنين اعلان ترامب بدا الضربات الامريكية بس ترامب بيلعب بالاتنين

تحرك واسع النطاق لل قوات امريكا في المنطقة .. تقريبا كل القوات الجوية في اوروبا اتحركت للشرق الاوسط (ميقدروش يبعدو عن بعض الاتنين دول) و البحرية كذلك مع تشديد على رفع حالة تامين القواعد و في كلام عن نسر البي 52 في دييغو غارسيا

اه صواريخ اسرائيل الاعتراضية فيها مشكلة تالت يوم الصواريخ تضرب الارض او تفشل لكن فيه اعتراضات ناجحة الحمد الله ، المشكلة ان التعتيم الاسرائيلي وصل لمرحلة ضخمة جدا

يعني لم يحدث شيء 😂

و تبقي فقره المطبخ هي الحدث الأهم 🍴🍽️
 
الاسرائيلي هيعمل زي غزه ، هيضرب محطات المياه والطاقه ويجوعهم حرفيا وضرب الموانئ والمزارع والمستشفيات بحجه ان تحتها مخزن صواريخ

الشعب الإيراني ضخم لن يتحمل تبعات هذا ، لذلك الامريكان هيقدموا اتفاقيه سياسيه مذله لهم لانهاء العدوان ومع ضغط ع موارد الشعب الوضع هينفجر وده المطلوب للتغيير

حتي لو جت قياده جديدة هتخضع للنظام الأمريكي بعد اذلالهم

الصين لايعول عليها كحليف دفاعي ، فقط تاخذ منهم الاسلحه وبعض البيانات وشكرا عكس الأمريكي لا يكل ولايمل من الدفاع عن حلفاؤه سواء بالسلاح او بالحرب
اللي حصل منهم 8 سنين ضد العراق و كانو في وضع اضعف بكتيييير جدا عن دلوقتي دا حتى القوات المسلحة كانت كلها من زمن الشاه و المفروض تكره الخميني لكن استمرو في الصمود برغم ان سلاحهم الامريكي اغلبه تعطل بسبب الثورة ... دلالة ان الموضوع مش سهل

صدام كان بيرمي كل حاجة ضرب كيماوي حتى و لو في ايده نووي كان ضرب
 
سمير فرح وجد من هو اقوى منه...

نتذكر تصريحات اللواء احمد الهياتمي التاريخية ان الهواء يؤثر على اتجاه الصاروخ




Screenshot_٢٠٢٥٠٦١٨_٠٤٥٦٠٤_Samsung Internet.jpg
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى