الدعم الإداري

متابعة مستمرة اسرائيل تشن هجمات على ايران

هل ستستمر الهدنة بين الطرفين؟


  • مجموع المصوتين
    165
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اللي حصل منهم 8 سنين ضد العراق و كانو في وضع اضعف بكتيييير جدا عن دلوقتي دا حتى القوات المسلحة كانت كلها من زمن الشاه و المفروض تكره الخميني لكن استمرو في الصمود برغم ان سلاحهم الامريكي اغلبه تعطل بسبب الثورة ... دلالة ان الموضوع مش سهل

صدام كان بيرمي كل حاجة ضرب كيماوي حتى و لو في ايده نووي كان ضرب
متفق معاك طبعا ، هيعافروا طبعا زي الميليشيات لكن الأمريكي لن يترك المشروع النووي الإيراني ليكتمل حتي لم تم الأمر بإنزال بري ع المفاعلات

هتبقا ساعتها معافرة الإيرانيين ع الفاضي
 
‎⁨‏لقطة شاشة ٢٠٢٥-٠٦-١٨ في ٤.٥٨.٤٩ ص.jpeg⁩.png
 
1000046801.jpg

وهنا بقا السؤال هوا المفروض انى اتعاطف مع إيران ولا لا وهل إسرائيل افضل ليا كمسلم سنى لان انا شايف اكتر من ٨٠% هنا يشعرون بالسعادة لقرب نهاية إيران فانا بصراحة مش قادر افهم العقلية اللى ممكن تفضل إسرائيل فى هذا النزاع ورجع تانى افكر المسلمين تانى المسلمين لانى بدأت اشك فى إسلام البعض ان اليهود هما العدو الاول والاخير للإسلام والمسلمين
 
إذا فشل برنامج ايران النووي معنى ذلك انها خسرت 2 تريليون دولار 😆
برنامج ايران انتهى الى الابد تم دفنه بمن فيه

المشكلة ان البعض باقي يفكر و يعتقد
ان اسرائيل سوف تتوقف وتعيد ايران برنامجها مرة ثانية

افهموا
الحرب في يومها السادس
ولن تتوقف حتى نهاية ايران ونظامها وصواريخها وبرنامجها واحلامها

وكذلك اسرائيل
سوف ياتي لها يوم تنتهي فيه الى الابد

لكن الان
سلطها الله على ايران المجوسية التي عربدت وظلمت اكثر من دولة الصهاينة

7عنوان.png
 
مشاهدة المرفق 793207
وهنا بقا السؤال هوا المفروض انى اتعاطف مع إيران ولا لا وهل إسرائيل افضل ليا كمسلم سنى لان انا شايف اكتر من ٨٠% هنا يشعرون بالسعادة لقرب نهاية إيران فانا بصراحة مش قادر افهم العقلية اللى ممكن تفضل إسرائيل فى هذا النزاع ورجع تانى افكر المسلمين تانى المسلمين لانى بدأت اشك فى إسلام البعض ان اليهود هما العدو الاول والاخير للإسلام والمسلمين
كل الفتاوى مسيسة إذا أردت تعرف الدين الحقيقي ارجع لكتب ما قبل النظام العالمي الحالي يعني كتب قبل 250 سنة ..
 
مشاهدة المرفق 793207
وهنا بقا السؤال هوا المفروض انى اتعاطف مع إيران ولا لا وهل إسرائيل افضل ليا كمسلم سنى لان انا شايف اكتر من ٨٠% هنا يشعرون بالسعادة لقرب نهاية إيران فانا بصراحة مش قادر افهم العقلية اللى ممكن تفضل إسرائيل فى هذا النزاع ورجع تانى افكر المسلمين تانى المسلمين لانى بدأت اشك فى إسلام البعض ان اليهود هما العدو الاول والاخير للإسلام والمسلمين

كلهم عدو
وصلاح الدين قاتلهم قبل فتح بيت المقدس لا يامن ظهره
 
ارسلها همسة لو يهودية ثانية

مشاهدة المرفق 793205
شكلك تحب المشاوي والله بعمل شوية كفتة ما شاء الله طرب بس للاسف بطلت اعملها يوم عملتها بالبيت جات الناس تخبط في حريق عندكم واللي يحسد من الريحة واللي يقول شغال تاكل كفتة ومتعزمنيش فضايح 😂😂
 
 
مشاهدة المرفق 793207
وهنا بقا السؤال هوا المفروض انى اتعاطف مع إيران ولا لا وهل إسرائيل افضل ليا كمسلم سنى لان انا شايف اكتر من ٨٠% هنا يشعرون بالسعادة لقرب نهاية إيران فانا بصراحة مش قادر افهم العقلية اللى ممكن تفضل إسرائيل فى هذا النزاع ورجع تانى افكر المسلمين تانى المسلمين لانى بدأت اشك فى إسلام البعض ان اليهود هما العدو الاول والاخير للإسلام والمسلمين
اللي يتعاطف معى الروافض هو جاهل أحمق لا يعرف من الاسلام ألا اسمه

أو أنه زنديق يعتنق احدى الفرق الباطنية
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى