قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
انا متوقع الايراني معاه قنبلة او شبه قنبلة قذرة بس مش عايو يحرق اوارقه كلها ... الناس دي عايزه تعيش كلها و تفضل ماسكة حكم فا لعبة عض اسابع قاربت على الانتحارمتفق معاك طبعا ، هيعافروا طبعا زي الميليشيات لكن الأمريكي لن يترك المشروع النووي الإيراني ليكتمل حتي لم تم الأمر بإنزال بري ع المفاعلات
هتبقا ساعتها معافرة الإيرانيين ع الفاضي
ننقل خبر لا اقلانت تاني
الكاو بوي مدرسة لا يستهان بهاافضل منطقة للشوي لا تقولي رجل ولا ضلوع ولا ظهر
انا عليه هوا من كم ساعة قال كدا برضهننقل خبر لا اقل
طب واللى يتعاطف مع الكيان يبقا اية معا انى مقصدش التعاطف معا إيران ان اقصد مصلحتى اية كمسلم سنىاللي يتعاطف معى الروافض هو جاهل أحمق لا يعرف من الاسلام ألا اسمه
أو أنه زنديق يعتنق احدى الفرق الباطنية
انت مصر انك تحرجنىسيبك من التشبيهات
رديت على ترامب ولا باقي
ركز بالصورة الي انا ارفقتها ستجد الوقتانا عليه هوا من كم ساعة قال كدا برضه
والله يا استاذي بدأت اقتنع انهم هجاصين وبتوع كلام وخلاص، تم اغتيال كل قادتك وفرض حصار وسيطرة جويه عليك ، ونتنياهو طالع يفتخر انه هيبيدك والأمريكي بيهددك وبتقولك اخلي ايرانانا متوقع الايراني معاه قنبلة او شبه قنبلة قذرة بس مش عايو يحرق اوارقه كلها ... الناس دي عايزه تعيش كلها و تفضل ماسكة حكم فا لعبة عض اسابع قاربت على الانتحار
الوول ستريت جورنال من اسبوع قالت ان بعض المواقع عمقها 800 متر و فيه امور لم تصلها الاختراقات الاستخبراتية لازم نحسب وجودها كنسبة قليلة
حتوصلها ازاي حتى الجي بي يو 57 مش حتنفع .. حتضطر تضرب نفس الموقع 10 مرات مثلا و كل دا الايراني مش حيفضل ساكت اينعم اوراقه مش كتير بس حيقفل المضيق بالالغام و ممكن جدا ياخد اليونايوم ال60% او ال 20% اللي معاه 10 طم منهم و يوزعه على رؤوس الصواريخ او الالغام قنابل قذرة و يضرب بيهم
ممكن يركز على الخليج بعمليات تخريبية مدام هوا ميت لا محالة ، مغامرة الايرانيين حتعتمد على قد ايه حيوزع الكروت اللي فاضله معاه صح لان وصول البترول لسعر هلامي حيعجز ترامب و اوروبا و لو اثبت الملالي صمود حيقنع الصين و روسيا بجدوى دعمه فا مش حنخلص
عشان كدا حرجع و اقول شرط ثبوت النظام ... دا اللي المفروض يركز عليه الامريكي مش منأة فوردو ... لو انهى النظام الباقي سهل جدا
الكاو بوي مدرسة لا يستهان بها
و لعبها بايه الحرارة و دخان الخشب
العم سام برضه مش سهل
إذا فشل برنامج ايران النووي معنى ذلك انها خسرت 2 تريليون دولار![]()
معضم العالم الاسلامي يعارض ايران عقاديا وسياسيا وتقافيا ويعرف انها دولة مارقة وضالمة لكنهم يتعاطفون معها في هده الحرب ربما نكاية في اسرايل او لتخفيف الضغط على غزةاللي يتعاطف معى الروافض هو جاهل أحمق لا يعرف من الاسلام ألا اسمه
أو أنه زنديق يعتنق احدى الفرق الباطنية
خل افضلورش الكحول على الستيك وهي تتشوي و تولع شوية![]()
![]()
![]()