الدعم الإداري

متابعة مستمرة اسرائيل تشن هجمات على ايران

هل ستستمر الهدنة بين الطرفين؟


  • مجموع المصوتين
    165
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ما نطلع كلنا على تكساس باربكيو قبل ما ICE توصلها ناكل و نرجع

هيوستن او اوستن عندهم مطاعم حلوة

في واحد مصري هناك معروف بيعملها على فكرة

55594.jpg
 
دا كان حديث الموسم وقتها والله فظيع فطسنا ضحك 😂

الله يرحمة ويغفر له .
انتقل الى رحمة الله واذكروا محاسن موتاكم .
 
بص ، لو مصر قررت تحارب القوات المسلحه عارفه القاده اللي بيفهموا ف الحروب ولو قررنا نعمل كوبري عارفين مهندسين الكباري ، الجيش مليئ بكل التخصصات
دا اللي انا اقصده وحلو قوي ان الناس دي متطلعش بس الخوف كل الخوف ان الناس دي تتحارب علي سباق السلطة وبتاع تمام يا فندم يهمشهم ربنا يستر
 
طيب نخليها في وقت ICE طالما رايحين امريكا نروح لـ آسبن صغيرة و هدوء مافيها ازعاج
بس هذي تنفع مع صاحبتك مو اصحابك :ROFLMAO:


مشاهدة المرفق 793213
افضل مكان في امريكا كولورادو ... متفق جداااااااااااااااااااااااااا ❤️ بلاش نسوان وجع دماغ و صداع و صرف
اصلا المكان خيالي كل ما تحتاجه كباية شاي و سجارة و اقعد وسط الجبال اتفرج على الفيو ... محظوظين ولاد ****
لسه شايف فيلا معروضة للبيع على يوتيوب هناك بس في مكان اخر لكن روعههههههههههههههههههههه
 
نتنياهو النجس اجرى اتصالا مع الرئيس الامريكي دونالد ترامب..يحاول يهيضه لدخول المستنقع الايراني
 
الله يرحمة ويغفر له .
انتقل الى رحمة الله واذكروا محاسن موتاكم .
الله ارحمه
هداك لديه اوامر لرفع معنويات الشعب والتقة في الجيش ضد الاخوان
لكن المصريين دمهم خفيف فزاد شوية ورفع سقف التحدي وجعل منه اختراع عالمي يعالج كل شي

لكن على العموم الله ارحمه
 
من المقرر أن يعقد الرئيس الأمريكي ترامب غدًا غداءً صحفيًا مغلقًا في غرفة مجلس الوزراء مع المشير عاصم منير، رئيس أركان الجيش في جمهورية باكستان الإسلامية.

 
الصيني حياخد بتروله من روسيا مش ازمة

متفق جدا انها فرصة ذهبية لن يتركوها تضيع اطلاقا بحيث تصعد اسرائيل على منصة حكم الشرق الاوسط بس مش سهلة الحروب مش في المطلق نهائيا تحديدها في اتجاه او اخر حتى مع خصم غبي زي ايران
سقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلا

هيتم شيطنه مصر والاردن وحصارهم اقتصاديا ويعملوا معانا حته صايعه زي مثلا يضربوا هدف ع حدودنا ويقولك اصلهم إرهابيين عشان يقلوا من كرامتنا ، مع الضغط الشعبي هنضطر نرد وساعتها لقد وقعنا ف الفخ

طبعا ده رأيي موش بفرضه ع حد بس الخطه دي لو هتقعد خمسين سنه هيخططولها من دلوقتي

بصراحه الوضع مايطمنش ولازم نستعد للشرق الاوسط الجديد من دلوقتي للاسف
 
سقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلا

هيتم شيطنه مصر والاردن وحصارهم اقتصاديا ويعملوا معانا حته صايعه زي مثلا يضربوا هدف ع حدودنا ويقولك اصلهم إرهابيين عشان يقولوا من كرامتنا ، مع الضغط الشعبي هنضطر نرد وساعتها لقد وقعنا ف الفخ

طبعا ده رأيي موش بفرضه ع حد بس الخطه دي لو هتقعد خمسين سنه هيخططولها من دلوقتي

بصراحه الوضع مايهمني ولازم نستعد للشرق الاوسط الجديد من دلوقتي للاسف
متفق جدا
 
دا اللي انا اقصده وحلو قوي ان الناس دي متطلعش بس الخوف كل الخوف ان الناس دي تتحارب علي سباق السلطة وبتاع تمام يا فندم يهمشهم ربنا يستر
ممكن يتم ابعادهم عن القياده زي الستينات ولكن ساعه الجد لما قررنا نجهز ل ٧٣ كلهم رجعوا الخدمه تاني

فيه عيب قاتل في الجيش لازم يتم تداركه مستقبلا ، وانه بيتم أبعاد قاده الحروب من الساحه وبيعينوهم لوقت حاجه زي استعداد لحرب مثلا وده حصل قدام عيني بالمناسبه
 
امريكا ستضرب ضرب واتوقع احتلال اجزاء من ايران

كالاحواز وبلوش استان

كالوضع السوري

قوات بلوش استان الديموقراطية

وصحوات الاحواز العربية

هذا تحصيل حاصل


كيف التحليل الشاطح

تتوقعون ذلك ام لا

والله يا صاحبي الفرس و نعرفهم سوف يهزعون و يداهنون، هذه الفوره بس اوقدها فيهم شمخاني ورحل و تركهم.

كذلك فاتورة اي عمل عسكري واسع النطاق ضد ايران سوف تكون باهظة جداً جداً.
 
سقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلا

هيتم شيطنه مصر والاردن وحصارهم اقتصاديا ويعملوا معانا حته صايعه زي مثلا يضربوا هدف ع حدودنا ويقولك اصلهم إرهابيين عشان يقولوا من كرامتنا ، مع الضغط الشعبي هنضطر نرد وساعتها لقد وقعنا ف الفخ

طبعا ده رأيي موش بفرضه ع حد بس الخطه دي لو هتقعد خمسين سنه هيخططولها من دلوقتي

بصراحه الوضع مايهمني ولازم نستعد للشرق الاوسط الجديد من دلوقتي للاسف

وبقاء البرنامج النووي خطر ايضاً الكيان يعرف ان ان هناك سيحدث سباق
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى