ما نطلع كلنا على تكساس باربكيو قبل ما ICE توصلها ناكل و نرجع
هيوستن او اوستن عندهم مطاعم حلوة
في واحد مصري هناك معروف بيعملها على فكرة
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ما نطلع كلنا على تكساس باربكيو قبل ما ICE توصلها ناكل و نرجع
هيوستن او اوستن عندهم مطاعم حلوة
في واحد مصري هناك معروف بيعملها على فكرة
دا كان حديث الموسم وقتها والله فظيع فطسنا ضحك![]()
دا اللي انا اقصده وحلو قوي ان الناس دي متطلعش بس الخوف كل الخوف ان الناس دي تتحارب علي سباق السلطة وبتاع تمام يا فندم يهمشهم ربنا يستربص ، لو مصر قررت تحارب القوات المسلحه عارفه القاده اللي بيفهموا ف الحروب ولو قررنا نعمل كوبري عارفين مهندسين الكباري ، الجيش مليئ بكل التخصصات
افضل مكان في امريكا كولورادو ... متفق جدااااااااااااااااااااااااااطيب نخليها في وقت ICE طالما رايحين امريكا نروح لـ آسبن صغيرة و هدوء مافيها ازعاج
بس هذي تنفع مع صاحبتك مو اصحابك
مشاهدة المرفق 793213
انزل انت بالبريسكت بقى و الريب اي يا bit master
افضل منطقة للشوي لا تقولي رجل ولا ضلوع ولا ظهر
طيب نخليها في وقت ICE طالما رايحين امريكا نروح لـ آسبن صغيرة و هدوء مافيها ازعاج
بس هذي تنفع مع صاحبتك مو اصحابك
مشاهدة المرفق 793213
الله ارحمهالله يرحمة ويغفر له .
انتقل الى رحمة الله واذكروا محاسن موتاكم .
ايواكس و مقاتلات فرنسية امام اجواء اسرائيل
سقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلاالصيني حياخد بتروله من روسيا مش ازمة
متفق جدا انها فرصة ذهبية لن يتركوها تضيع اطلاقا بحيث تصعد اسرائيل على منصة حكم الشرق الاوسط بس مش سهلة الحروب مش في المطلق نهائيا تحديدها في اتجاه او اخر حتى مع خصم غبي زي ايران
انا خايف يفتح شركة سلاح باسمه والله
متفق جداسقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلا
هيتم شيطنه مصر والاردن وحصارهم اقتصاديا ويعملوا معانا حته صايعه زي مثلا يضربوا هدف ع حدودنا ويقولك اصلهم إرهابيين عشان يقولوا من كرامتنا ، مع الضغط الشعبي هنضطر نرد وساعتها لقد وقعنا ف الفخ
طبعا ده رأيي موش بفرضه ع حد بس الخطه دي لو هتقعد خمسين سنه هيخططولها من دلوقتي
بصراحه الوضع مايهمني ولازم نستعد للشرق الاوسط الجديد من دلوقتي للاسف
ممكن يتم ابعادهم عن القياده زي الستينات ولكن ساعه الجد لما قررنا نجهز ل ٧٣ كلهم رجعوا الخدمه تانيدا اللي انا اقصده وحلو قوي ان الناس دي متطلعش بس الخوف كل الخوف ان الناس دي تتحارب علي سباق السلطة وبتاع تمام يا فندم يهمشهم ربنا يستر
امريكا ستضرب ضرب واتوقع احتلال اجزاء من ايران
كالاحواز وبلوش استان
كالوضع السوري
قوات بلوش استان الديموقراطية
وصحوات الاحواز العربية
هذا تحصيل حاصل
كيف التحليل الشاطح
تتوقعون ذلك ام لا
سقوط ايران = عربده الصهاينه في الشرق الأوسط وسلاح جوهم هيقصف اي هدف يهددهم مستقبلا
هيتم شيطنه مصر والاردن وحصارهم اقتصاديا ويعملوا معانا حته صايعه زي مثلا يضربوا هدف ع حدودنا ويقولك اصلهم إرهابيين عشان يقولوا من كرامتنا ، مع الضغط الشعبي هنضطر نرد وساعتها لقد وقعنا ف الفخ
طبعا ده رأيي موش بفرضه ع حد بس الخطه دي لو هتقعد خمسين سنه هيخططولها من دلوقتي
بصراحه الوضع مايهمني ولازم نستعد للشرق الاوسط الجديد من دلوقتي للاسف