متابعة مؤتمر (كوب 27) بشرم الشيخCOP27

vpn نفسه بيتحظر وبيكون فى متابعه مستمره .. ده لو الحكومه عندنا جاده اصلا فى حجب الجزيره او غيرها
متصفح Tor مش ممكن حظره لانه بيستخدم bridges وحتى الصين لغاية النهاردة مش قادرة عليه بالرغم من وجود the great wall
اللي بيستخدم الفحص العميق للبيانات deep packet inspection.

من خلال المتصفح تقدر تفتح اي موقع من اي مكان في العالم.

زعامة السعودية في أي قمة هي عامل إنجاح ضخم وكبير وهو ما يعطي بريق لأي شيء.

دول العالم كلها الآن في القمة في مصر والآن سيحضر كبير الشرق الأوسط تلك القمة والتي هي برئاسته ورئاسة مصر.

مش لما تتزعم دول مجلس التعاون الخليجى اولاً تبقى تتزعم المنطقة والعالم
الله يمسيك بالخير يا ابو حنان

قمة بتنظيم مصري جميل ورئاسة مصرية كما نعلم وزعامة سعودية كما نشاهد.

الحمد لله انني رأيت السيسي جالس جنب كبير المنطقة في القمة المشتركة حتى تخرس كل الالسنة الحاقدة على البلدين الحبيبين.

لو عاوز يحظره لا vpn ولا غيره هينفع ..
سؤوال تقنى ... ازاى ؟
ده الvpn معمول خصيصا لتجاوز حظر الحكومات عن طريق السيرفرات والبروتوكلات الوهميه
بدليل عملى ادخل موقع زى الجزيره او موقع المنتدى نفسه بدون vpn وبعدين ب vpn والفرق كبير جدا بسبب تجاوز كل المعوقات الحكوميه

لا لو اتحظر مش هيفتح خالص زى موقع الجزيرة لكن أغلب الظن اما مشاكل فنية فى المنتدى او مراقبة امنيه بتعدى صفحات من على الإنترنت على فلتر حكومى هيا دى الحجات الى بتتقل الدنيا لكن انا متأكد انها مشكلة فى بعض السيرفرات الى مستضيفه المنتدى علشان سبق وطلعت لى رسائل بتحولنى على موقعهم
يا باشا ايا كان .. حظر او فلتر .
استخدم متصفح فيه vpn
وانت هتفتح المنتدى في ثانيه

قمة بتنظيم مصري جميل ورئاسة مصرية كما نعلم وزعامة سعودية كما نشاهد.

الحمد لله انني رأيت السيسي جالس جنب كبير المنطقة في القمة المشتركة حتى تخرس كل الالسنة الحاقدة على البلدين الحبيبين.

كبير المنطقة وحاميها وقائد اقوى جيش فيها معروف
الله يمسيك بالخير يا ابو حنان يا كاشفهم

طرد نائب مصري في ارض مصريه !!

بارض مصرية ومسلحين كمان

غريبة هل هذا انعدام ثقة بالمصريين من قبل الاجانب ؟

الي انا شايفة انه الكلام هذا خارج مصر مش معقول يكون في مصر

بارض مصرية ومسلحين كمان

غريبة هل هذا انعدام ثقة بالمصريين من قبل الاجانب ؟

الي انا شايفة انه الكلام هذا خارج مصر مش معقول يكون في مصر
المؤتمر فى شرم الشيخ فى مصر المؤتمر نظمته مجموعة DCJ الناشطة في مجال عدالة المناخ برعاية الأمم المتحدة بعد موافقة الحكومة المصرية وبيكون تحت تنظيم وحماية الأمم المتحدة القائمين على إدارة جلسة منظمة العفو الدولية بيتعامل كأنه ارض سفارة اجنبية يعنى مصر لا تمتلك صلاحية لمنع اى شئ يدور داخل القاعات طلما وافقت على تنظيمة من البداية

المؤتمر فى شرم الشيخ فى مصر المؤتمر نظمته مجموعة DCJ الناشطة في مجال عدالة المناخ برعاية الأمم المتحدة بعد موافقة الحكومة المصرية وبيكون تحت تنظيم وحماية الأمم المتحدة القائمين على إدارة جلسة منظمة العفو الدولية بيتعامل كأنه ارض سفارة اجنبية يعنى مصر لا تمتلك صلاحية لمنع اى شئ يدور داخل القاعات طلما وافقت على تنظيمة من البداية
رد قيم ومفيد ومبسط

اشكرك

أهلا بكم في مصر.. بكل اللغات فى مؤتمر المناخ😍

موسيقى Hisham Kharma ~ Helwa Belady El Samra هشام خرما ~ حلوة بلادى السمرا

Welcome to Egypt النسخة الأصلية على موسيقى حلوة بلادى السمرا

مادورو عمال يلف عليهم واحد واحد ويزنقهم لوحدهم تحسه واقف خايف يضربو 🤣🤣

🥲

انا اقول ارجع ارفع مقام نائب يمثل شعبه في ارضه وانطرد لقوله كلمة حق من مجرد مؤتمر حقير بدل التهكم على زعامة من يتحكم باقتصاد دول العالم ومنهم دولتك بشخطة قلم في اسواق النفط والبتروكيماويات والمغذيات الزراعيه

انا حزين لما وصلت له مصر

طرد نائب مصري في ارض مصريه !!

قمة العار هذي ضريبة المعونه والقروض الدوليه لو كنت مكان الرئيس السيسي اعطل التبادل التجاري معا الصهينه اخلي الصهينه يضربون الامم المتحده بالجزمه عشان تعتذر عن هالخساسه

عودة
أعلى