متابعة مؤتمر (كوب 27) بشرم الشيخCOP27

حضرتك انا مش عارفة انا صحيت من النوم لقيت نفسي هنا 🤣

قسما بالله لو واحد معاه ابتداءيه قديمه ميخرجش اللقطه دي بالشكل ده

اموت واعرف ايه الشيء اللي جوه جمجمه الظابط اللي واقف خلف الكاميرا

قسما بالله لو واحد معاه ابتداءيه قديمه ميخرجش اللقطه دي بالشكل ده

اموت واعرف ايه الشيء اللي جوه جمجمه الظابط اللي واقف خلف الكاميرا
للأسف ده مش شغل ظباط لا ده موظف بيعمل شغل طلبه منه حد بس خب يجود شوية علشان يترقي او مرتبه يزيد

بص انا واثق القطة دى اتعملت ازاى تليفون من شخص ما للشباب والرياضة عاوزين طلبه تكون شكلها كويس وولاد ناس علشان تشارك فى فعليات قمة المناخ علشان نوري ان شبابنا عندهم وعى بيئي طبعا بتوع الشباب والرياضة اما طلعو معارفهم او جابو مجموعة طلبه من مدارس إنترناشيونال اواتخدو بالاتوبيسات على شرم وطبعا لما حصلت المشكلة دى فى واحد معرض قعد كده وسرح فى الفراغ السرمدى وقال لازم نرد عليهم بنفس الطريقة عنها ووقف العيال علشان يعملو كده وحصل الى حصل اكيد ده الى حصل انا عارف العالم النجسه دى ماشيه ازاى🤣🤣
ده شغل مستقبل وطن

ايش الهبل هذا ؟

😭🤣🤣🤣🤣

اللى زعلانين على عيلاء عبد الفتاح شريف عثمان جاى فى السكة 🙂

شركة كوكاكولا من الشركات المغضوبة عليها عشان بتساهم فى تلوث البيئة بسبب البلاستيك...وانت المفروض بتعمل مؤتمر للمناخ فا الموضوع قلب بهجوم من العيال بتوع المناخ "الاجانب"....بس باين ان الشركة دافعة مبلغ "محترم" و عشان كده استمرو معاها..والدوشة ابتدت تتنسى

اللى زعلانين على عيلاء عبد الفتاح شريف عثمان جاى فى السكة 🙂مشاهدة المرفق 528398
مش عاوز احبطك بس احتمال كبير ان الواد ده ميجيش..هو كده كده خلاص اتعفص و خدو منه كل المعلومات و بيقولو ان الشرطة فبضت على كتير منهم

مش عاوز احبطك بس احتمال كبير ان الواد ده ميجيش..هو كده كده خلاص اتعفص و خدو منه كل المعلومات و بيقولو ان الشرطة فبضت على كتير منهم
بالظبط جه او مجاش المخطط فشل والحمد لله

.طبعا محرر المصري اليوم منعرفش مصتبح بايه

بايدن كان هنا آخر مره فى عصر مبارك من 12سنه و فى شرم الشيخ

وصول الرئيس الامريكي مطار شرم الشيخ وكان في استقباله السيدة وزيرة التخطيط والتعاون الدولي

عودة
أعلى