بالضبطوتم تفريغ موضوع ليبيا من مضمونة
مفيش حاجة يساوموا بيها بح
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
بالضبطوتم تفريغ موضوع ليبيا من مضمونة
مفيش حاجة يساوموا بيها بح
تصدق باللة انا حاسس ان فية حد من العيال دية سواء ايمن نور أو معتز مطر شغال مع المخابرات وبيشتغل الإخوان هناكالعيال دى تركيا زنت كتير علينا عشان تسلمهم مقابل فتح العلاقات الدبلوماسيه مره اخرى واستكمال موضوع الغاز ونفضنا لهم![]()
تصدق باللة انا حاسس ان فية حد من العيال دية سواء ايمن نور أو معتز مطر شغال مع المخابرات وبيشتغل الإخوان هناك
تصدق باللة انا حاسس ان فية حد من العيال دية سواء ايمن نور أو معتز مطر شغال مع المخابرات وبيشتغل الإخوان هنا
ههههههههههمتسبعدش حاجه ..بيقدموا نفسهم ساعات للأمن عشان يشتغلوا مرشدين على جماعتهم
مصر هتنقل قوات هناك بحجة المناورات لو اتنقل قوات برية اعرف الهدف احتلال منطقة السد وتأمين السوداناثيوبيا واللي مشغلينها يرتعدوا
معني اللي بيحصل مع السودان ده ان اثيوبيا بقت ممكنً تلاقي نفسها بتحارب الفرقه الرابعه المدرعه! تحت غطاء سلاح الجوي المصري، يعني هيتشمتوا..
يللا، ولاد حلال ويستاهلوا
مصر لعبتها صح١٠ سنين يا حبشي
دا انت هتتنفخ