قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
المواعيد دي لعبتنا والقفا لسه معلم و هانحتفل بعيد ميلاده ال ٤٧ يوم ٦ اكتوبر كل سنة وانت والقفا بخيرغريب ما الفأده من ضرب السد والشتاء على ألأبواب ؟؟ غير الفيضانات قبل شهر حاجه غريبه والله أعتقد فقط تمارين جهوزيه أو شيء كهذا
غريب ما الفأده من ضرب السد والشتاء على ألأبواب ؟؟ غير الفيضانات قبل شهر حاجه غريبه والله أعتقد فقط تمارين جهوزيه أو شيء كهذا
خلص يا عم التهديد بتاعك خلى اليهود يهاجرو لألمانيه رحمة الالمان ولا رحمتك يا سلطان الجزيره.مو شرط لضرب السد يكفي تهديد الاحباش النصارى ومن يعاونهم من الصهاينة حفدة الخنازير
وليه ميدعموهاش لو شيفها دوله ملهاش قيمه ومش من وراها مصلحه مكنش بي بيخلص يا عم التهديد بتاعك خلى اليهود يهاجرو لألمانيه رحمة الالمان ولا رحمتك يا سلطان الجزيره.
هم الصهينه يدعمو بلد زي أثيوبيا لي بقى ؟ ده خراريف ....
ليكونوش حسو ان مصر ممكن تعمل الضربه في 6 اكتوبر بحيث نغفلهم اننا منشغلين باعيدنا ونديهم خصوصا اننا تخصص اعياد بس ههههههه0المواعيد دي لعبتنا والقفا لسه معلم و هانحتفل بعيد ميلاده ال ٤٧ يوم ٦ اكتوبر كل سنة وانت والقفا بخير![]()
هههههههههليكونوش حسو ان مصر ممكن تعمل الضربه في 6 اكتوبر بحيث نغفلهم اننا منشغلين باعيدنا ونديهم خصوصا اننا تخصص اعياد بس ههههههه0