ونغرق السودان صح؟؟من المتوقع ان السد يضرب عند حدوث جفاف ممكن اثيوبيا تعتقد ان المصريين هيخدعوهم ويضربو السد فى وقت الفيضان
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ونغرق السودان صح؟؟من المتوقع ان السد يضرب عند حدوث جفاف ممكن اثيوبيا تعتقد ان المصريين هيخدعوهم ويضربو السد فى وقت الفيضان
انتهتوش صار على المفاوضات ؟
للأسف بسبب الغباء الحبشىفشلت!
لم يعد هناك أي فرصة لضرب السد
خلاص أغلقوا على هالموضوع
ضرب السد سيسبب كارثه
ونغرق السودان صح؟؟
هما لقيونا احتلفنا بنصر أكتوبر يوم اتنين اكتوبر افتكروا خطة الخداع الاستراتيجي بتتكررليكونوش حسو ان مصر ممكن تعمل الضربه في 6 اكتوبر بحيث نغفلهم اننا منشغلين باعيدنا ونديهم خصوصا اننا تخصص اعياد بس ههههههه0
يهود الفلاشه؟! راجع معلوماتك اخيخلص يا عم التهديد بتاعك خلى اليهود يهاجرو لألمانيه رحمة الالمان ولا رحمتك يا سلطان الجزيره.
هم الصهينه يدعمو بلد زي أثيوبيا لي بقى ؟ ده خراريف ....
هم يهود الفلاشه لهم وزن أو تأثير أصلا ؟ يا عم كفاكم مهزله أتفقية السلام الأسرأليه المصريه بألنسبه لأسرأيل أهم من كل أفريقيا ...يهود الفلاشه؟! راجع معلوماتك اخي
لا حجم الوقود وقوة الضربة غير مؤثرة فى سد مهول كهذالنفترض طائرة مدنية من الحجم الكبير ارتطمت في السد⛷ حسابيا هل سوف تؤثر فيه(تجواز نقطة الدفاعات الجوية)
ليهم! تعداد كبير! وفرع من اليهودية الافريقية، التعداد مهم جدا بالنسبة لاسرئيلهم يهود الفلاشه لهم وزن أو تأثير أصلا ؟ يا عم كفاكم مهزله أتفقية السلام الأسرأليه المصريه بألنسبه لأسرأيل أهم من كل أفريقيا ...