تركيا وإيطاليا يجريان مناورات بحرية فى المتوسط مع تزامن اعلان اليونان إقامة مناورات فى نفس المنطقة

ياحبيبي المصدر في الارشيف روح شوف واتاكد و لما تشوف يوناني يقول لوزان ملهاش تاريخ ابقة كلمني
يا حبيبي فين المصادر ان لوزان محدودة بمدة اكتبها لك بالتركي تفهمها هات مصدر شكلك عندك مشكلة في الفهم كل جزر البحر المتوسط تحت السيادة اليونانية و مسجلة بكده في الأمم المتحدة و راجع قوانين الأمم المتحدة الاحتلال لا يغير الوضع القانوني ل سيادة الدول 😂😂😂😂

واي يعني وانا قلك مصدرك مقرب من بايدن وامريكي
و اي يعني انت بتساوي مدونة تركي بالفورين بوليسي يا حبيبي هات مصدر حط مصادرك جنب مدونة الجسر ال جبتها بدل بير السلم ال انت عمال تجيب منه ده 😂😂

طلع بيتكلم عن الدراما التركي اساسا ملوش علاقة ب اتفاقية لوزان و مدونة كمان
مدونولا اي حاجة جبتلك اكثر من واحد روح شوفهم وخبرتك ياعسل لما يطلع مسؤول يوناني يسترجل ويقول للوزان بدون تاريخ نهاية ابقة كلمني

و اي يعني انت بتساوي مدونة تركي بالفورين بوليسي يا حبيبي هات مصدر حط مصادرك جنب مدونة الجسر ال جبتها بدل بير السلم ال انت عمال تجيب منه ده 😂😂
اعتقد بعتلك اثنين غيرهم روح اقراهم كويس ورد بعديها

مدونولا اي حاجة جبتلك اكثر من واحد روح شوفهم وخبرتك ياعسل لما يطلع مسؤول يوناني يسترجل ويقول للوزان بدون تاريخ نهاية ابقة كلمني
يا حبيبي هات مصدر هو اي هبد و خلاص طاب ما السودان كل يوم بتقول حلايب سودانية و في صمت مصري كده حلايب بقت سودانية يابني هات مصدر رسمي

يا حبيبي فين المصادر ان لوزان محدودة بمدة اكتبها لك بالتركي تفهمها هات مصدر شكلك عندك مشكلة في الفهم كل جزر البحر المتوسط تحت السيادة اليونانية و مسجلة بكده في الأمم المتحدة و راجع قوانين الأمم المتحدة الاحتلال لا يغير الوضع القانوني ل سيادة الدول 😂😂😂😂
عاذرك عنجد اصل جماعة احمد موسى فهمهم علقد ياحبيبي كتبتلك عدة مصادر روح شوفها والنص الاصلي تعرف تلاقي فين ولما يطلع مسؤول يوناني ينفي تاريخ الصلاحية كلمني

عاذرك عنجد اصل جماعة احمد موسى فهمهم علقد ياحبيبي كتبتلك عدة مصادر روح شوفها والنص الاصلي تعرف تلاقي فين ولما يطلع مسؤول يوناني ينفي تاريخ الصلاحية كلمني
هي المدونات بقي مصدر يا حبيبي و بعدين سيبنا لك أحمد موسى و حمزة تكين مصادر مناسبة ل عقليتكم انا حددت 7 مصادر محترمة هات منهم

وانا كتبتلك عدة مصادر مش ممنوعة مشكلتك انك متقتنعش مش مشكلتي
هي المدونات الشخصية بقت مصادر Hero of Chaos @Hero of Chaos
ادي يا سيدي عضو في الإدارة يحسم الجدل يا ريت تشوف مصادر الأخ فايبر اذا كانت مصادر مقبولة ولا مجرد مدونات بير سلم الاخ بينتقص من مصداقية الفورين بوليسي لحساب مدونات غير معروفة

عودة
أعلى