تركيا وإيطاليا يجريان مناورات بحرية فى المتوسط مع تزامن اعلان اليونان إقامة مناورات فى نفس المنطقة

طاب انا هقول ان مصر ليها الحق في السيادة علي تركيا و عايز مسؤول غربي يطلع ينفي يا حبيبي هو الواقع بيمشي بالتصريحات برده فين مصدرك ان اتفاقية لوزان محددة بالمدة طاب انا جبت مصدر و مصدر معتبر ذي الفورين بوليسي انت فين مصدرك
جبتلحك مصدر واذا تحب اجيبلك اكثر بس مش دة هو الحل راح نقضيها مصادر بدون فايدة استنة وشوف بعينك ان شاء الله 2023 او سافر وروح شوف الوثيقة بعينيك وانا بقول مسؤول غربي لانهم طرف بالاتفاقية فهمت ياعمري

على الاقل تركيا طلعت كلام وفعل مش زي حفتر المسكين جاب الطرطور السيسي واكلها على رأسها هوا وياه 🤣
برده بتثبت ان الكلام بين مصر و تركيا يا حبيبي من انتم بصوت القذافي انت مين يا حبيبي بصوت أسامة الدليل 😂😂

جبتلحك مصدر واذا تحب اجيبلك اكثر بس مش دة هو الحل راح نقضيها مصادر بدون فايدة استنة وشوف بعينك ان شاء الله 2023 او سافر وروح شوف الوثيقة بعينيك وانا بقول مسؤول غربي لانهم طرف بالاتفاقية فهمت ياعمري
فين المصدر ده ممكن تقولي اسم مصدرك و اعتقد في قائمة بالمصادر الموثوقة محطوطة في المنتدى 😀😀

يا حبيبي اتعلم تفرق بين المصادر الرسمية و ال ليها مصداقية ذي الفورين بوليسي و مصدر بير ال سلم ال انت جايبه من الاخر هات وثيقة رسمية تخش اتفاقية لوزان او مصدر له مصداقية ذي رويتزر و فرانس برس و اسوسيدبرس
اجيبلك الجزيرة بس مشكل انها ممنوعة ياحبيبي

بتساوي الفورين بوليسي ب مدونة الجرس ما شاء الله هو كل اتباع أردوغان بالذكاء ده

اجيبلك الجزيرة بس مشكل انها ممنوعة ياحبيبي
يا حبيبي عات مصدر محايد و انا عددت لك المصادر اي مركز ابحاث محترم ذي مركز كارنيجي او معهد راند او ذا اتلنتك كاونسل او اي وكالة ليها مصداقية ذي الفورين بوليسي رويترز اسوشييتد برس فرانس برس ديه المصادر ال معتبره يا صديقي

وفورين بولسي منحازة برضو ومش حنخلص من الحكاية دي المهم خلينا نستنة صحابك اليونانيين يعملوا ايه هو المفروض الجلسة ساعة كم
فورين بوليسي منحازة و فيتش و ستاندرد اند بوزوز و موديز و كل مؤسسات التصنيف الائتماني منحازة و يا أردوغاناه عليك مؤامرة من أعداء الإسلام كالعادة ضجيج بلا طحين 😂😂😂

وفورين بولسي منحازة برضو ومش حنخلص من الحكاية دي المهم خلينا نستنة صحابك اليونانيين يعملوا ايه هو المفروض الجلسة ساعة كم
طاب يا سيدي الفورين بوليسي منحازة فيه اكتر من 6 مصادر تانية طلبت منك تجيب منها و كل كل العالم منحاز لاردوغان 😂😂

و بمناسبة الأشقاء في اليونان هيعملوا ايه يعني هيعملوا ذي قبرص و يحيلوا مسألة التنقيب ل شركات أمريكية و يخزوقوا القرد و القس برونسون ليس ب بعيد 😀😀

فورين بوليسي منحازة و فيتش و ستاندرد اند بوزوز و موديز و كل مؤسسات التصنيف الائتماني منحازة و يا أردوغاناه عليك مؤامرة من أعداء الإسلام كالعادة ضجيج بلا طحين 😂😂😂
اها زي م الجزيرة واوباما وكل اوروبا منحازة ضد ثورة 30 يونيو دة كلام الاستاذ احمد موسى

و بمناسبة الأشقاء في اليونان هيعملوا ايه يعني هيعملوا ذي قبرص و يحيلوا مسألة التنقيب ل شركات أمريكية و يخزوقوا القرد و القس برونسون ليس ب بعيد 😀😀
اها صح القس الي بادلو بمدير البنك اتذكرت المهم خلينانشوف مراجل اليونان قلتلي الجلسة ساعة كم

اها زي م الجزيرة واوباما وكل اوروبا منحازة ضد ثورة 30 يونيو دة كلام الاستاذ احمد موسى
طاب ما الجزيرة فعلا منحازة يابني و أوباما كان ضد الثورة في 30 يونيو ده انت شخص IQ مؤيدين اردوغان فعلا

وفي كثير مصادر تقول العكس بس المشكل اغلبها ممنوع
لأنهاا مصادر صفر مصداقية و اغلبها إعلام اخوان مسلمين هات بس اسم المصدر و انا هقولك مقر تركيا و لا قطر و مين مديره من العاملين في الجزيرة 😀😀

هههه ياراجل تركيا افشلت مشروعكم الفاشل في ليبيا عبر المهزوم حفتر و سفن التنقيب التركية تسرح وتمرح في المتوسط الجعجعة والصراخ لكم لم نراى منكم الا الكلام فقط . محاولة لعب دور أكبر من حجمكم لن ينفعكم مصر لاتسوا شي امام تركيا 🤣
اخركم كلام والله .. والله انتم صعبانين عليا الايام الجاية صعبة بالنسبة ليكم العلج التركى اصبح خاسر بكل الطرق خلاص انتهى الامر وهتشوف ده اليومين الجيين

اها صح القس الي بادلو بمدير البنك اتذكرت المهم خلينانشوف مراجل اليونان قلتلي الجلسة ساعة كم
اه ال خرج بعد ال تويتة ال جابت الليرة الارض ديه المهم ادينا مستنين توثيق اتفاقية اليونان و نلاقي شركات شيفرون و اكسون موبيل بتطلع الغاز 😀😀

اه ال خرج بعد ال تويتة ال جابت الليرة الارض ديه المهم ادينا مستنين توثيق اتفاقية اليونان و نلاقي شركات شيفرون و اكسون موبيل بتطلع الغاز 😀😀
الجلسة ساعة كم وخلينا نشوف الليرة صح نزلت بس موصلتش لانهيار الجنيه عندك

عودة
أعلى