تركيا وإيطاليا يجريان مناورات بحرية فى المتوسط مع تزامن اعلان اليونان إقامة مناورات فى نفس المنطقة

هي المدونات بقي مصدر يا حبيبي و بعدين سيبنا لك أحمد موسى و حمزة تكين مصادر مناسبة ل عقليتكم انا حددت 7 مصادر محترمة هات منهم
انت ليه ماسك بالمدونة في مصدرين تانيين اه نسيت دة اسلوب الحلوين

انت ليه ماسك بالمدونة في مصدرين تانيين اه نسيت دة اسلوب الحلوين
يا حبيبي كلمة و رد غطاها بأه او لا في 7 مصادر دولية محترمة و متنوعة انا ذكرتها بالاسم هات منها و الا اسكت

جبتلك مصادر مش ممنوعة بس الغير منطقي انو تحصر المصادر بالي انت عاوزو
لأنها مصادر معتمدة و ليها مصداقية انت جايب مصادر مجهولة و انا ذكرت عضو إدارة ل تحديد مصادرك ديه ايه وضعها

يا حبيبي كلمة و رد غطاها بأه او لا في 7 مصادر دولية محترمة و متنوعة انا ذكرتها بالاسم هات منها و الا اسكت
مش براحتك تسكتني دة منتدى عام والمصادر الي مش ممنوعة بنزلها مش عل كيفك

مش براحتك تسكتني دة منتدى عام والمصادر الي مش ممنوعة بنزلها مش عل كيفك
يبقي انت و العدم سواء احمد موسي و اليوم السابع مش محظورين في المنتدي يبقي الوضع علي ما هو عليه لحد ما ثبت العكس 😂😂

يبقي انت و العدم سواء احمد موسي و اليوم السابع مش محظورين في المنتدي يبقي الوضع علي ما هو عليه لحد ما ثبت العكس 😂😂
اوك خليك مع احمد موسى ولسة معرفتش جلسة اليونانيين امتة

شفته برده مفيش مصدر يا حبيبي انا ذكرت فوق المصادر لل ليها مصداقية و هم 7 مصادر مختلفة في البلدان حتي هات واحد منهم 😁😁

اقراء مصدره

دع بيستند ان المعاهده بتنتهى بعد 100 عام فهو عاوز يستعيد الاراضى اللى تركها بسبب هذه المعاهده على اساس ان هذه الارض كانت ملك الدوله العثمانيه وان العثمانيين مكنوش محتليين تلك الارض

مش عارف اردوغان ده شارب ايه بالضبط او مؤيديه شربيين ايه معظم الاراضى كانت محتله من العثمانيين ولما استعدتها بلدنها فى القرن 18 وحصل ثوات على بعض الجزر استعان بمحمد على لقمع الثورات

اللى الحوار كله انتهى ان محمد على كان حيحتل تركيا نفسها

على كده احنا اتفاقيه كوتاهيه تعتبر ملغيه ونرجع ناخد الاناظول

ناس عايشه فى ملكوت تانى

اقراء مصدره

دع بيستند ان المعاهده بتنتهى بعد 100 عام فهو عاوز يستعيد الاراضى اللى تركها بسبب هذه المعاهده على اساس ان هذه الارض كانت ملك الدوله العثمانيه وان العثمانيين مكنوش محتليين تلك الارض

مش عارف اردوغان ده شارب ايه بالضبط او مؤيديه شربيين ايه معظم الاراضى كانت محتله من العثمانيين ولما استعدتها بلدنها فى القرن 18 وحصل ثوات على بعض الجزر استعان بمحمد على لقمع الثورات

ناس عايشه فى ملكوت تانى
ما يعرفش ان في حاجة اسمها امم متحدة دلوقتي و قوانين غزو و احتلال بتتحكم في العلاقة بين الدول و ان الاحتلال دلوقتي بيصنف امر مؤقت مهما طالت مدته لا يغير من سيادة الدول في شئ الحل الوحيد هو تنظيم إستفتاء انفصال و انضمام ذي ما حصل في القرم بس هناقش مين ديه ناس معندهاش ا ب قانون او عقل ريح دماغك

اقراء مصدره

ناس عايشه فى ملكوت تانى
بالمناسبة اتفاقية لوزان مفيهاش اي بند بيحدد مدة الاتفاقية هو بس أردوغان بيستغل غباء و جعل مؤيدينه عل اعتبار ان كل الاتفاقيات القديمة في فترة الخرب العالمية الاولي كانت بتنتهي بعد مرور 100 عام على اعتبار انه اتفاق gentelmen كده و بيتخلص ودي ما يعرفش ان الاتفاقية ديه حتي لو اتلغت فكل أجزاء الاتفاقية ديه اصحبت تحت سيادة دول و حكمها القانوني يعني تركيا لو وقفت علي رجليها مش هتعرف تحتل جزر اليونان و اكبر مثال علي كده قبرص التركية محدش معترف بيها و بتتعامل معاملة الاحتلال المؤقت 😂😂😂

بالمناسبة اتفاقية لوزان مفيهاش اي بند بيحدد مدة الاتفاقية هو بس أردوغان بيستغل غباء و جعل مؤيدينه عل اعتبار ان كل الاتفاقيات القديمة في فترة الخرب العالمية الاولي كانت بتنتهي بعد مرور 100 عام على اعتبار انه اتفاق gentelmen كده و بيتخلص ودي ما يعرفش ان الاتفاقية ديه حتي لو اتلغت فكل أجزاء الاتفاقية ديه اصحبت تحت سيادة دول و حكمها القانوني يعني تركيا لو وقفت علي رجليها مش هتعرف تحتل جزر اليونان و اكبر مثال علي كده قبرص التركية محدش معترف بيها و بتتعامل معاملة الاحتلال المؤقت 😂😂😂

حتى لو فرضنا انها تنتهى بعد 100 سنه

احنا كده اتفاقيه كوتاهيه تبقى ملغيه وتاخد الانضول

ناس عايشه فى ملكوت تانى

عودة
أعلى