رسميا مصر تقتني فرقاطات البيرجامينى

ايضا انظر الى حجم حاويات الصواريخ بالنسبة للحاوية الكلية وقارنها بنفس الحاوية على الفريم اكتين ستعرف انه يمكن دمج عدد اكبر فى نفس المساحة بالاضافة الى المساحة الفارغة فى الجانب الايمن من الصورة
اتمنى ;) وساعتها هتحرجنى وانا فرحان :cool:

لأ يبقى نجيب ال٣٢ صاروخ كلهم على بعض شروة واحدة???

بصراحة مش فاهم ليه في كل الحالات الاماكانيات دي منقوصة؟

لا حول ولا قوة الا بالله
فى حاجة اسمها كلف وادفع وهتلاقى كل اللى انت عاوزه :تمام: شوف الفالكون الاماراتى فارد رجله على جميع الاف 16 الاخرى
وعشان كدا الصين وامريكا والهند وروسيا مدمرات باحجام اكبر وعدد خلايا اكبر

نتمنى لكن الواقع شئ تانى

مشاهدة المرفق 273709

دى نسخة محسنة من البيرجامينى.... صح ؟
ممكن نطلبها علي ال٤ قطع اللي لسه هيتصنعوا ان شاء الله، المشكلة في الطمع يعنى الواحد كان بيحلم بالبرجامينى لما اتأكدنا انها جاية ان شاء الله بدأنا نسرح لبعيد ??

فى حاجة اسمها كلف وادفع وهتلاقى كل اللى انت عاوزه :تمام: شوف الفالكون الاماراتى فارد رجله على جميع الاف 16 الاخرى
وعشان كدا الصين وامريكا والهند وروسيا مدمرات باحجام اكبر وعدد خلايا اكبر
لأ... ماتقوليش كلف... انا بتكلم على الجاهزين اللي هيتسلموا

التكلفة موجودة... هنبوظ أم الطبخة على شوية ملح؟ بلاااااااش على حتة لحمة صغيرة؟

ما قبل كدة دفع وجاب الفريم ودلوقتي بيدفع تااااني وبيجيب اسطول بحاله مش فريم واحدة خصوصا ان السفن مش هتتسلم على طول

الا لو الكروز جاي في الطريق لما كل حاجة تجهز

دى نسخة محسنة من البيرجامينى.... صح ؟
ممكن نطلبها علي ال٤ قطع اللي لسه هيتصنعوا ان شاء الله، المشكلة في الطمع يعنى الواحد كان بيحلم بالبرجامينى لما اتأكدنا انها جاية ان شاء الله بدأنا نسرح لبعيد ??

ما قبل كدة دفع وجاب الفريم ودلوقتي بيدفع تااااني وبيجيب اسطول بحاله مش فريم واحدة خصوصا ان السفن مش هتتسلم على طول

كروز !

لو مجاش
وجاءت ب 32 خليه استر 30 هيقولك عليها علبة صفيح :geek:
بصراحة معنديش مانع تيجى ب 16 بس النينتونو يبقى موجود :ROFLMAO: مهو نظام زى ده يعتبر force multiplier للسفينة زيه زى الاستر

ان شاء الله التسليم مش هيطول لان السفن جاهزة ولو هيتم نزع حاجة منها فهتكون النيتونو فقط او ممكن اجهزة التعارف الخاصة بالناتو.... اما بخصوص الكروز فالبرجامينى لا تحمل كروز حتى في النسخة الايطالية

الصورة توضح 32 خاية سلفر 50

الماكيت نسخة محسنة وتقريبا هوهو البرجامينى اما الفرنسية بتشيل 32 مستريحة لكن معرفش سبارتاكوس واميليو بيانكى 16 ليه :تمام: يمكن انا غلط بس صورة سبارتاكوس فى التدشين عكس الماكيت

لا يوجد ما يمنع من زياده خلايا الإطلاق إلى ٣٢ فقط على المشترى أن يطلب
Bergamini GP FREMM.jpg

دي تبقي مين؟
يا زوجة او ابنه الشخص الذى سميت الفرقاطة باسمه ودلوقتى هتتباع دا شئ معنوى كبير زى شهيد بتسمى مدرسه او شارع باسمه وتيجى تانى يوم يتشال بكل بردو وخصوصا كانت فرحانة بالتكريم شئ معنوى يجب احترامه

يا زوجة او ابنه الشخص الذى سميت الفرقاطة باسمه ودلوقتى هتتباع دا شئ معنوى كبير زى شهيد بتسمى مدرسه او شارع باسمه وتيجى تانى يوم يتشال بكل بردو وخصوصا كانت فرحانة بالتكريم شئ معنوى يجب احترامه
نسميلها شارع عندنا باسم ابنها عادى دى دشنتلنا اول برجامينى برضه :ROFLMAO:

عودة
أعلى