متابعة الوضع الميداني في سيناء

بص متجبليش واحد بيطبل للنظام وتقولي وطني لوكانت الوطنيه فالنفاق كنا هنافق كلنا لكن ده اسمه تطبيل والوطني الحق هو الي بيعارض عشان بلده تبقي افضل والمعارضه ظاهره صحيه جدا ولازم تفهمو كده يامؤيدي السيسي مش اي معارض يبقي خاين افهمو بقي
لا افهم انت لانك واضح انك مش عايز تفهم انا قولت حتى لو باخذ معلوماتي من الناس دي!!!!!!!!!!عارف يعني ايه لو حتى باخذ معلوماتي منهم
يارت تفهم الاول المكتوب قبل ما ترمي الناس بالتهم
وعلى فكرة انا بعرف افرق كويس جدا من اللي بينتقد بلده وهو معارض من اجل التحسين ومن ينتقد من اجل التشفي هناك فارق كبير ويارت تفهم كلامي قبل ما تتهمني بشئ مش موجود عندي
انا قلت في احد تعليقاتي انا متابع للمنتدى منذ عام 2009 وعارف كل واحد هنا وعارف توجهاتهم وردودهم في مواضيع اخرى وتشفيهم في الدولة المصرية والمصريين فبلاش النغمة اللي انت بتحاول تتهم بهم مؤيدي الدولة وليس السيسي بانهم لا يتقبلوا المعارضة نحن نعرف من ينتقد من اجل التحسين ومن ينتقد بسبب ايدلوجياته وبسبب التشفي

يارت تفهم ان التاييد للدولة وليس للسيسي هناك فرق كبير يارت تعرفه

الصحفي كاتب الخبر ديفيد كيركباتريك هو صحفي معادي لمصر أصلا وصاحب كتاب في أيد العسكر وممنوع من دخول مصر وآخر مره حاول دخول مصر لترحل بعد اربع ساعات من الاحتجاز في مطار القاهرة ،
متاخدش الكلام نسخ

لا افهم انت لانك واضح انك مش عايز تفهم انا قولت حتى لو باخذ معلوماتي من الناس دي!!!!!!!!!!عارف يعني ايه لو حتى باخذ معلوماتي منهم
يارت تفهم الاول المكتوب قبل ما ترمي الناس بالتهم
وعلى فكرة انا بعرف افرق كويس جدا من اللي بينتقد بلده وهو معارض من اجل التحسين ومن ينتقد من اجل التشفي هناك فارق كبير ويارت تفهم كلامي قبل ما تتهمني بشئ مش موجود عندي
انا قلت في احد تعليقاتي انا متابع للمنتدى منذ عام 2009 وعارف كل واحد هنا وعارف توجهاتهم وردودهم في مواضيع اخرى وتشفيهم في الدولة المصرية والمصريين فبلاش النغمة اللي انت بتحاول تتهم بهم مؤيدي الدولة وليس السيسي بانهم لا يتقبلوا المعارضة نحن نعرف من ينتقد من اجل التحسين ومن ينتقد بسبب ايدلوجياته وبسبب التشفي

يارت تفهم ان التاييد للدولة وليس للسيسي هناك فرق كبير يارت تعرفه
الدوله الأن هيا السيسي متضحكش علي نفسك

الصحفي كاتب الخبر ديفيد كيركباتريك هو صحفي معادي لمصر أصلا وصاحب كتاب في أيد العسكر وممنوع من دخول مصر وآخر مره حاول دخول مصر لترحل بعد اربع ساعات من الاحتجاز في مطار القاهرة ،
متاخدش الكلام نسخ
ازاي تقول كدا يا صديقي
دي صحفي اجنبي في صحيفة اجنبية يعني مصادرهم موثوقة فيها
فكر كانك................

للاسف البعض يرى اننا عندما نتقد البعض في طريقة تفكيرهم يبقى احنا بنطبل لبدنا على اساس حب الوطن اصبح جريمة عند البعض

متاخدش الكلام نسخ
خلاص يباشا كلو معادي لمصر الا احمد موسي وعمرو اديب

ازاي تقول كدا يا صديقي
دي صحفي اجنبي في صحيفة اجنبية يعني مصادرهم موثوقة فيها
فكر كانك................

للاسف البعض يرى اننا عندما نتقد البعض في طريقة تفكيرهم يبقى احنا بنطبل لبدنا على اساس حب الوطن اصبح جريمة عند البعض
انت كده مبتحبش وطنك اصلا لو بتحب وطنك تقف مع مصلحته واكبر عدو ليه هو الديكتاتوريه والظلم

الدوله الأن هيا السيسي متضحكش علي نفسك
لا متضحكش انت على نفسك
انا عن نفسي الدولة هي مصر وليس رئيس الدولة
ومتحاولش تحرف كلامي لو سمحت انا اعي ما اكتبه جيدا واعرف ما اؤمن به جيدا

الرئيس السيسي ليس مخلدا سياتي اليوم الذي سيترك في الرئاسة وسيتولى بعده شخص اخر وساظل باذن الله مناصر لبلدي ضد اي شئ او شخص كاره لبلدي

انت كده مبتحبش وطنك اصلا لو بتحب وطنك تقف مع مصلحته واكبر عدو ليه هو الديكتاتوريه والظلم
برده انت بتحرف كلامي
انت غاوي تحريف الكلام براحتك بس متزعلش من ردي وتيجي تقول اني حاد في كلامي
الحمد لله انا لدي عقل بافكر بيه وبفكر في الاخبار المتدوالة وبصنفها وباجتهد في معرفة مغزاها وليس كالبعض بياخد copy...paste بدون تفكير بس لانه مصدره صحفي او صحفية اجنبية يبقى صادق والباقي كدابين
الدونية شئ سئ بلاش تفكر كدا وان كنت انت مقتنع بكدا فبلاش تتهم الباقيين بعكس كدا
والحمد لله انا راضي جدا بوضع البلد ومؤسساتها وده ما يمنعش اعتراضي على بعض القرارات ولكن من اجل التحسين وليس التشفي مثل البعض

وبلاش تحرف كلامي تاني

برده انت بتحرف كلامي
انت غاوي تحريف الكلام براحتك بس متزعلش من ردي وتيجي تقول اني حاد في كلامي
الحمد لله انا لدي عقل بافكر بيه وبفكر في الاخبار المتدوالة وبصنفها وباجتهد في معرفة مغزاها وليس كالبعض بياخد copy...paste بدون تفكير بس لانه مصدره صحفي او صحفية اجنبية يبقى صادق والباقي كدابين
الدونية شئ سئ بلاش تفكر كدا وان كنت انت مقتنع بكدا فبلاش تتهم الباقيين بعكس كدا
والحمد لله انا راضي جدا بوضع البلد ومؤسساتها وده ما يمنعش اعتراضي على بعض القرارات ولكن من اجل التحسين وليس التشفي مثل البعض

وبلاش تحرف كلامي تاني
ماشي نرجع للموضوع انت ليه مستغرب الموضوع عادي جدا في زمن السيسي الأن العلاقات مع اسرائيل في افضل حال وده شئ معروف

ماشي نرجع للموضوع انت ليه مستغرب الموضوع عادي جدا في زمن السيسي الأن العلاقات مع اسرائيل في افضل حال وده شئ معروف
وايه المشكلة وانا لم انكر هذا
احنا بينا معاهدة سلام ايه المشكلة في التعاون الامني!!!!!!!!!!!!!!!!!
للاسف انت ممكن مكنتش خد بالك من كلامي انا كل اعتراضي على الطريقة اللي العضو الاخر بيتكلم بيها وبينشر اخبار كاذبة وعنده الفيديو للرئيس السيسي والذي وضح فيه طبيعة التعاون عكس ما يقوله العضو

يارت تكون عرفت دلوقتي كلامي على ايه

مفهمتش تعليقك؟؟؟قاصدك انه هايسيبها مثلا ههههه
لا ممكن يموت في اي وقت هو فيه حد ضامن عمره ممكن يتركها لاي سبب هل احد فينا يعرف مشيئة وترتيب الله بالتاكيد لا حاشى لله
وعن نفسي انا اتمنى يكمل معانا الفترة اللي جاية حتى عام 2030 ان شاء الله

وايه المشكلة وانا لم انكر هذا
احنا بينا معاهدة سلام ايه المشكلة في التعاون الامني!!!!!!!!!!!!!!!!!
للاسف انت ممكن مكنتش خد بالك من كلامي انا كل اعتراضي على الطريقة اللي العضو الاخر بيتكلم بيها وبينشر اخبار كاذبة وعنده الفيديو للرئيس السيسي والذي وضح فيه طبيعة التعاون عكس ما يقوله العضو

يارت تكون عرفت دلوقتي كلامي على ايه
الموضوع مبقاش امني بقو بيقصفو سيناء صحي النوم

مولانا الامام المتغلب حفظه الله عبد الفتاح خليل السيسي يمشي علي خطي سيد الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم في علاقاته مع اليهود فريح نفسك

الموضوع مبقاش امني بقو بيقصفو سيناء صحي النوم
لا واضح فعلا انك مش معانا وداخل تكتب اي حاجة
لو انت مش فاهم الموضوع ماشي ازاي ولا الاخ كاتب ايه فبلاش تتعبني معاك
صحح انت شوية وافهم اللي مكتوب قبل ما تكتب تعليقك او ترد عليا لو سمحت

والله هذا راي وانا مقتنع به
ولا فين الديمقراطية في ابداء الراي يبتاع الديكتاتورية
قول لنفسك فين الديموقراطيه في انتخاب الحاكم؟؟؟؟ ولا هو السيسي جه ازاي اوعي تقول انتخابات??

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى