بـوابة مصـر الأقتصادية

الإمارات شكلها كده سبتتهم ودخلت مع نفسها دلوقت الكل هيجى يجري 🤣🤣

الفتي اللي ماخوذ خيره من فيديوهات تطبيل

معا العلم ان
السعوديه لا تتسابق على احد ولها شروط اما الامارات هيا حره تخسر او تربح هي ونصيبها وحساباتها في مصر

الفتي اللي ماخوذ خيره من فيديوهات تطبيل

معا العلم ان
السعوديه لا تتسابق على احد ولها شروط اما الامارات هيا حره تخسر او تربح هي ونصيبها وحساباتها في مصر
ده شغل عينى فيه واقول أخيه أصبر بس

ده شغل عينى فيه واقول أخيه أصبر بس
هذا عيب الاعلام المصري حتى يرفع في بلده يخترع تنافس وهمي على مصر وكأن الشركه الفلانيه هيا الوحيده اللي في مصر تشتغل وهذا اسمه الإيهام محد يتضرر منه الا الجانب المصري

اللي يشيل البضاعه المصريه من الخليج الف مبروك عليه والقلب يدعي له

ماهى ممكن تكون الطلبات التي رفضت . رفضت بسبب ان الطالب مشبوه . بتحصل في احسن العائلات .
لا هي رفضت لانها زيادة عن طلبة... كل طلبات اذون الخزانة بيحصل فيها كدة او السندات الدولية و يدل علي الاقبال عليها

عندى افكار كنت اود الاخذ بها . منها استغلال الفحم الناتج عن تكرير البترول . وذلك في توفير الفائض لمحطات كهرباء تعمل بالفحم .

منها ايضا صناعة البترول صناعة كاملة من الالف الي الياء بجميع مشتقاته . كما يصنع وقود الهيدروجين الاخضر .

عندي طموح يخصني لو كنت رئيس للجمهورية . الا وهو صناعة جميع العناصر الكيميائة من الصفر . حيث ان منشأ اي عنصر كيميائي تكون من التراب والماء والنار والهواء . رفعت الجلسة .

هل في دول تانية بتعمل ده؟
طيب لو طحت في واحد عبيط وقال ماراح ادفع رسوم عشان اسافر وجلس عندك بالمطار في الحالة هذي وش بتسوي بتسجنه وتحرسه وتأكله وتشربه كذا انت خسرت عليه تكاليف اكثر مما كان بيدفع :ROFLMAO:

لاتقول المسافر حاجز وبيخسر ولا تفرق معه ممكن تطيح في واحد فعلا عبيط ويشوفها فرصه ياخذ شو ويكون حديث الاعلام والسوشل ميديا وقتها العالم كله بيضحك عليك صراحه رسوم غبيه ومضحكه اقلها خليها مع رسوم الدخول مره وحده :ROFLMAO:

عودة
أعلى