بـوابة مصـر الأقتصادية

مالخدمة المقدمة مقابل الرسوم هذه
علماً بأن الضرائب السابقة منذ سنوات محملة على التذكرة كرسوم استخدام مرافق المطار
مهى برضوا مازالت محملة على التذكرة واعتقدت بتستخدم فى خدمات المطار

4 مليار جنية تقريبا

أن تعتق رقبتك
انت رميت الكلمة وهربت

ليه تعتق الرقبة انا لا اذكر بالمطارات المصرية فيه عصابات
صح يوجد شوية شحاتين من الجوازات لكن لانعمم على الكل

انتظر اجابتك ؟

و لسه بيقولك عوزين يرفعوا الاسعار 🥲...و الله لو تركوا الاسعار كما هي هيحققوا ارباح اكثر لان الاقبال عليها هيكون اعلي و الاشتراكات هتزيد و الناس هتشتري ميجات اكثر
عندهم ناس غلابة فى مجلس إدارة الشركة محتاجين يرفعو رواتبهم 😂

EL-3kaad @EL-3kaad
صدق ابراهيم عيسى و وهو كذوب

اصل احمد موسى المنتدى هنا الى بيجادلك هنا بجهل وتطبيل لجنراله الجاهل الفاسل . كان من فتره زعلان من العرب وهما بيهاجموا جنراله .. وبيهذى و ويقولك ان الهجوم على الجنرال هو هجوم على مصر 😂😂
وهو وجنراله المزور البلطجى الى بيسجن وبينكل اى شخص بينازع سيادته في شهوته وطمعه في كرسي الحكم
وكل كلامه هجوم على المعارضين الى في السجون انهم مش قد بلطجه جنراله ونظامه الارهابي المجرم ..
ليس بعد التطبيل للفاشيه العسكريه الفاسده المزوره ذنب ولا جهل اكثر من هذا

مصر بتاعت احمد موسى المنتدى الى هنا وبتاعت حزب مستقبل وطن الحزب البلطجى الارهابي حزب السيسى السياسي .. مصر بتاعتهم غير مصر بتاعتنا .. مصر بتاعتهم تم اهانتها وتقزيمها واختزالها في بقاء الدوله وحياه الشعب طول ما الجنرال بيحكم للابد .. ويجى الى بيجادلك المطبلاتى وهو زعلان ان العرب بيهاجموا مصر بتاعتهم المهانه والمحتقره شعبها من فاشيه وفساد النظام العسكري الى بيحكم 70 سنه .. 😂😂. قمه المسخره والجهل والتطبيل للارهاب والفساد للفاشيه العسكريه

ابراهيم عيسى جاى يعرفنا المعروف للشغب الان من اجرام الجترال ونظامه وادواته زى مستقبل وطن سواء في انتخابات ما يسمى ببرلمان او مجلس شيوخ او انتخابات نقابات ..

التعديل الأخير:
الثأر الحر لم يشاهد الحفلة من الإخوة الخليجين اللي اتعلمت علي مستوي الأطباء المصريين و طلبهم ترحيل الأطباء المصريين من بلدهم 🤣

كان مستخبي في الدرة وقتها و انا اللي دافعت عن الأطباء!! لكن لما علقت علي مستوي الأطباء هناك تم الهجوم عليا بشكل مبالغ فيه ...و تخيل انا اللي دافعت عنهم امام الخلايجه !!

عودة
أعلى