وثيقة أمريكية / مصر خططت لتزويد روسيا بالصواريخ.

و الله ما مقلق من حد الا ال NSA ... آبل عالم التجسس حرفيا و كبراند كمان

انتم امامكم انتخابات رئاسية عصيبة و لو اني اعتقد بايدن حيعملها تاني الا لو مات بقى ساعتها لبستو في الحيط زينا
في رأيي الDIA و NRO هما أكثر وكالات الاستخبارات قدرة في العالم.

اللي عنده ديسكورد دلوقتي

هيشوف العجب ... التسريبات زي الرز
انا هاممني اللي سرب الوثائق لو اتففش حيتعمل فيه ايه .. يا ديني حيتشلوح شلوحه على ايد فرج الامريكاني

التعديل الأخير:
في رأيي الDIA و NRO هما أكثر وكالات الاستخبارات قدرة في العالم.
دول اذرع للاستخبارات العسكرية و للامانة صعب نعرف مدى قدراتهم غير انهم حيكونو مختصين بجمع المعلومات العسكرية بدرجة اكبر

ال NSA بتجمع كل شئ عسكري مدني فوق تحت سمين نحيف ... capacity مهولة و الدلالة اعتماد كل الاجهزة عليها تقريبا

دول اذرع للاستخبارات العسكرية و للامانة صعب نعرف مدى قدراتهم غير انهم حيكونو مختصين بجمع المعلومات العسكرية بدرجة اكبر

ال NSA بتجمع كل شئ عسكري مدني فوق تحت سمين نحيف ... capacity مهولة و الدلالة اعتماد كل الاجهزة عليها تقريبا
صحيح ، وكالة الأمن القومي هي وحش في الفضاء السيبراني ، لا شيء يمر عبرها .

انا هاممني اللي سرب الوثائق لو اتففش حيتعمل فيه ايه .. يا ديني حيتشلوح شلوحه على ايد فرج الامريكاني
طيب صلي على الحبيب

أولا : مصدر الاخبار و التسريبات ليست صحيفة نييورك تايمز بل هوا شخص اسمه لوكا كان موجود على سيرفر في ديسكورد اسمه wow حاجة هتلاقي اسمه في الاخبار

طيب صلي على الحبيب

أولا : مصدر الاخبار و التسريبات ليست صحيفة نييورك تايمز بل هوا شخص اسمه لوكا كان موجود على سيرفر في ديسكورد اسمه wow حاجة هتلاقي اسمه في الاخبار
ده لو حده منزل 50 تسريب

كمان في سرفرات تانية شغالة

ده لو حده منزل 50 تسريب

السيرفر اللي شغال عليه لوكا اسمه Wow Mao

فيه سيرفر تاني على ديسكورد بيطلع تسريبات اسمه Thug Shaker Central

ده اسمه مليش دعوة :ROFLMAO:

تاني حاجة انا عاوز افجرها

صحيفة نيورك تايمز كدابة .... التسريباتعلى ديسكورد بدات من شهر يناير

معنى كده ان امر التوريد حصل في 2022 من مصر الى روسيا

طيب صلي على الحبيب

ده لو حده منزل 50 تسريب

عليه الصلاة و السلام

ما ممكن ميكنش اللي اخدها من البنتاجون .. الفكرة في الشخص اللي داخل البنتاجون و اخد الوثائق او صورها
لو هما نفس الشخص يبقى احيه بجد دا بايعها رسمي و سوق سودا و اللي بايعها اكتر منه مسؤولي الامن في البنتاجون

عليه الصلاة و السلام

ما ممكن ميكنش اللي اخدها من البنتاجون .. الفكرة في الشخص اللي داخل البنتاجون و اخد الوثائق او صورها
لو هما نفس الشخص يبقى احيه بجد دا بايعها رسمي و سوق سودا و اللي بايعها اكتر منه مسؤولي الامن في البنتاجون
ده لاعب جيمز اصلا ... ده كل شوية يفتح ويقفل اكاونت بسبب المراقبة عليه ...ده لسا فيه مصايب

التسريبات و الصور انتقلت الى موقع اسمه 4chan وذلك بعد ان قام اعضاء السيرفرات في ديسكورد باغلاقه

السيرفر اللي شغال عليه لوكا اسمه Wow Mao

فيه سيرفر تاني على ديسكورد بيطلع تسريبات اسمه Thug Shaker Central

ده اسمه مليش دعوة :ROFLMAO:
دا شكله من campton فرع ال crips

اعتقد تقصد الواشنطن بوست هما اللي عملو مقال مخصوص بس عندك حق في توقيت التوريد

هناك بعض السرفرات في ديسكود سيتم الكشف عنها تبعا تسرب ايضا

مع وضع في العتبار ان قنوات تليجرام تسرب البيانات ايضا في روسيا

سأحاول الوصول لها

دا شكله من campton فرع ال crips

اعتقد تقصد الواشنطن بوست هما اللي عملو مقال مخصوص بس عندك حق في توقيت التوريد
اه بالظبط كويس انك صلحتلي

ده لاعب جيمز اصلا ... ده كل شوية يفتح ويقفل اكاونت بسبب المراقبة عليه ...ده لسا فيه مصايب
يالا ربنا يرحمه .. ادي اخرة حياة ال minecraft

ما المصيبة بقى في (لسه فيه مصايب دي) لان الموضوع عامل قلق للامريكان و فعلا الله اعلم في ايه تاني اتسرب

العالم تغير الدول التي كانت تسترزق من حروب العالم الثالث ببيع اسلحتها في حروب دول العالم الثالث وهي روسيا واوكرانيا والغرب اصبح العالم الثالث يسترزق على حربهم

يالا ربنا يرحمه .. ادي اخرة حياة ال mincraft

ما المصيبة بقى في (لسه فيه مصايب دي) لان الموضوع عامل قلق للامريكان و فعلا الله اعلم في ايه تاني اتسرب
هناك اكثر من 100 وثيقة سربت في سيرفرات ديسكورد فقط

لم تسرب كل الوثائق ف دفعات واحدة والوثائق العسكرية مؤرخة 2023/03 فكيف يناير؟

عودة
أعلى