اثيوبيا تنجح بإنتاج الكهرباء من سد النهضة اليوم

هو عمره ما قال انه فلتة زمانه او انه خبير المجرة
هو عالم و ليه مكانته وأبحاثه والدليل انه شغال في ناسا
من طريقة كلامك محسسني ان ناسا بتلم اللي قاعدين على القهوة !! 😂😂

ملحوظة: H index 26 كويس مش عادي

عصام حجي مكروه لأنه أعترض على جهاز الكفتة اللي يعتبر عار على مصر انها تتبنى هبل زي ده.
العالم درجات علي رأي دكتور زويل الله يرحمه...اي واحد معاه دكتوراة وبيشتغل في البحث العلمي اسمه عالم ومصر عندها منهم كتير جوه وبره و فيهم اللي احسن من عصام حجي بكتير و اكثر تميز منه ..... انا اعتراضي انه بياخد كريدت للهبد بتاعه من انه شغال في ناسا وعالم العلماء و كده

الناس بتسمع كلمة ناسا بتفتكر الشخص ده فلتة زمانه واللي مفيش زيه .. منه لله العبيط عدلي منصور اللي خلاه مستشار هو والعبيط احمد المسلماني .. والعبيط الكبير البرادعي .. بالمناسبة عصام حجي ده استفاد في شغله من انه اصبح مستشار بعد ما كان شخص عادي جدا في ناسا زي الاف غيره
انتا اللي فلته زمانك

Atum @Atum
هناك خبر عن زيارة القائم باعمال وزير الاستثمار والتجار والاعلام السعودى لمصر ومقابلة مدير وكالة الفضاء المصرى ورغبه فى التعاون

قال احدهم يا فضيلة المرشد علمني الهيافة، قاله يابني تعالى في الهايفة واتصدر

يا ابني انا مبحبش اهين حد بس انت عايش في عشة و الناتو كان بيلعب خلاويص فوق دماغك وجاي تتريق علي مصر والمصريين ؟ احا يعني 😂 عيل مجهول صحيح 😂
الناتو؟؟ ماشاء الله باين من لهجتي اني ليبي فعلا ليت مي شيك هاند يوو بخر نفسك عشان نباهتك أحسن تتحسد

الناتو؟؟ ماشاء الله باين من لهجتي اني ليبي فعلا ليت مي شيك هاند يوو بخر نفسك عشان نباهتك أحسن تتحسد

كلها اسبوعين ونشوف هيحصل اية
لو مصر ضربت السد هتفضلو برضو تكرهوا النظام لان دي العادي بتاعكم
ولو مصرر سكتت فيه ناس هتفضل تطبل برضو لان دي العادي بتاعهم
اما اللي زيي قاعد ومنتظر اهو :ROFLMAO: ;)

التعليم الإسلامي يزدهر وينشر الدعوة في إثيوبيا
يقول مدرس العلوم الإسلامية إن المدرسة الإسلامية النموذجية على شكل كلية أنتجت قادة مجتمع محترمين

يقول مدرس العلوم الإسلامية إن المدرسة الإسلامية النموذجية على شكل كلية أنتجت قادة مجتمع محترمين

اللهم قوي ايمانهم
لكن ايه العلاقه بموضوع السد

انا كدة اطمنت ان اثيوبيا حتقع
ابشر ستجد مليون لاجىء اثيوبى فى السعودية

عودة
أعلى