خبير قطع غيار طيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
هههههههههههههههههههههه..^_^
آه صحيح سحبها ضعيف لما بتجر عربيات البطيخ للسوق
والكماليات الناقصة فيها مش مهمة..
كلها شوية فوانيس رمضانية على شنطة فيها عطر
وحاجات كدا بتاعت الميك أب الخاص فيها..^_^
وعلى فكرة..كلام خبير قطع الغيار مهم أوي
ﻷنه بيميز بين قطع الغيار الصيني والفرنسي درجة أولى وتانيه،
والله خايف بكره تطلع الرافال في مصر "رافال صيني" لاسمح الله،
فعلا حماااااااار كبييييييييييييييير