قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
كل كلامك حلو الا " الحصر " الاخيراول صوره تبين سعادتهم لحصولهم على طائره متطوره وبكامل تسليحها< يقصد الطياريين
انا سعيد كاسعادتكم يا اصدقائي
لاني اعلم بان اي قطعه سلاح تدخل في جيشكم الوطني
هي لخدمة العرب السنه
كل كلامك حلو الا " الحصر " الاخير
اى عربى معتدل ومواطن شريف اهلا به
يوجد فى لبنان طوائف متعدده والمذهب السنى هناك ليس باكثريه
ومع هذا فنحن مستعدون لمساعدة لبنان والدفاع عنها عند الضرورة و " الاستطاعه "
لدينا فى مصر مسيحيين بطوائفهم ويهود وشيعه وارمن وغيرهم
وكلنا سواسيه يتساوى فى ذلك السنى مع غيره
ما شاء الله شباب في مقتبل العمر بمقاتلات قمة الروعة و التكنلوجيا... ان شاء الله لمصر مستقبل مشرق الله يوحد المسلمين و مزيدا من التقدم لمصرنا
رسائلشوفوا الفيديو اللى حاطه Thunderbolt واضح ان مصر هتعلن الحرب مش حفل تخريج
عموما هنشوف ان شاء الله كله قريبا
https://www.facebook.com/EgyptMilitary/videos/732213283557810/
مهو مع كل احترامنا وتقديرنا للشعار متبوظوش شكل الطيارة وتقولولى تحيا مصر![]()
والاف 16 بلوك 52 والفريم
هتابع العرض عشان اشوف الميج 21 والميراج 5 والالفا جيت
لازم اطمن عليهم![]()
طيب تعرف انا كان نفسى فى ايه مع افتتاح القناه ؟؟؟؟؟هقولك شيء بجد لو غابت الميج 21 والميراج 5 والافا جيت عن العرض هزعل جدا
انا بحسها جدتي مش طيارة حربية![]()
وشكلها كده باظ في ايه بس ياعمنا![]()
مهو مع كل احترامنا وتقديرنا للشعار متبوظوش شكل الطيارة وتقولولى تحيا مصر
والاف 16 بلوك 52 والفريم
للاستعراض فقطمهو مع كل احترامنا وتقديرنا للشعار متبوظوش شكل الطيارة وتقولولى تحيا مصر![]()
والاف 16 بلوك 52 والفريم
مهو مع كل احترامنا وتقديرنا للشعار متبوظوش شكل الطيارة وتقولولى تحيا مصر![]()
والاف 16 بلوك 52 والفريم
ميج 21 الاسطورة حتى كوكتيل اﻻلوان الغير طبيعية المقلقة
ادعو الله ان لا يكون اللون البرتقالى فى الطريقمهو مع كل احترامنا وتقديرنا للشعار متبوظوش شكل الطيارة وتقولولى تحيا مصر![]()
والاف 16 بلوك 52 والفريم