تنوية هام! 

1- عدم ادراج اي محتوى حساس سواء ادراج مباشر او تضمين روابط خارجية

2- عدم اغراق الموضوع باخبار لا تعتمد على مصادر موثوقة

3- عدم المشاركات الجانبية والتراشق الشخصي والجدال الغير مفيد

سوف تتخذ الإدارة الإجراءات التي تعتمدها للتعامل مع المخالفين ولن تقبل باي التماس من اي عضو.

يقول انه تضرر ،، يعني انضرب

انتهى النقاش،، وذهبت اسطورة الباتريوت

غير صحيح الضرر كان لمركبة من مركبات الوجستية المتعلقه بالنظام
Damage 1%

وفرط الباتريوت بتلك اليليه المباركة
6 صواريخ خنجر فرط صوتيه
ومجموعه كبيرة من شاهد
[دعس على مستوى]​

مهو انت لو كان عندك شوية عقل كنت فهمتها ، بس مفيش فى البلابيظ ، فيه ضفدع متقيت زى اخوانا فى اليمن فك الله كربهم

"الطرطرة" اختصاصك اعذرني اخي الرفيق التونسي/الجزائري إذا لم أفهم عليك ❤️

ازاي يعني مش فاهمينك خالص على كل خبر من عضو بتتشعبط فيه
يعني لمى عضو بينزل خبر انه بيتضرب صاروخ من مكان لمكان وتعامل معاه الدفاع الجوي واسقط الصاروخ
اجي انا اقول للعضو ماينفعش تنزل الخبر لن الصاروخ ماضربش الهدف ؟ وماينفعش نحكي ومحد ينزلش الخبر اصلو بيدايئني ده ينفع ؟
وعلى اي اساس منتدى عسكري ومناقشات ومواضيع نبيع فيها كشري اونلاين وخلاص دام عايزها بطريقتك دي.
و مالو كشرى و ترمس كمان

غير صحيح الضرر كان لمركبة من مركبات الوجستية المتعلقه بالنظام
Damage 1%

وفرط الباتريوت بتلك اليليه المباركة
6 صواريخ خنجر فرط صوتيه
ومجموعه كبيرة من شاهد
[دعس على مستوى]​
يقولون تضرر ،، يعني هل المطلوب اضرب الصواريخ والرادار والمخازن وغرفة التحكم عشان تقول انضرب الباتريوت!!!

اضرب اي قطعه في النضام كذا تعطل الباتريوت ،، المهمه تمت بشكل كامل

يقولون تضرر ،، يعني هل المطلوب اضرب الصواريخ والرادار والمخازن وغرفة التحكم عشان تقول انضرب الباتريوت!!!

اضرب اي قطعه في النضام كذا تعطل الباتريوت ،، المهمه تمت بشكل كامل

تدمر الباتريوت يارفيق ! ارسل الطائرات النفاذه لتجهيز على ماتبقى منه إذاً 🤭 :ROFLMAO:

بالحقيقه تم تدمير الباتريوت في مخيلتك فقط
[الكذب حبله قصير]
[الروسي كائن كذاب]

يالله الي بعدوه من الرفيق التالي ☕️ ؟!​

تدمر الباتريوت يارفيق ! ارسل الطائرات النفاذه لتجهيز على ماتبقى منه إذاً 🤭 :ROFLMAO:

بالحقيقه تم تدمير الباتريوت في مخيلتك فقط
[الكذب حبله قصير]
[الروسي كائن كذاب]

يالله الي بعدوه من الرفيق التالي ؟!​
انت تعترف تقول تضرر اجزاء منه

والحين تقول الكذب حبله قصير هههههه

صحصح وارجع للعالم الواقعي

اذا كان عندي فرقة مدرعة وتضرر منها شاحنة نقل لوجستي واحدة من القصف الصاروخي سأقول أيضًا هنالك أضرار بالفرقه.

يارفيق من فشل بتحديد مواقع انطلاق وهبوط الطائرات الأوكرانية [مطارات] لن ينجح أبدا بتحديد مواقع بطاريات الدفاع الجوي الاوكراني المتنقلة بدقة أبداً

الواقع حزين جدآ لكم الرفاق الروس طلعو مساكين مثل بقية دول الرفاق لسان حال الروس يقول العين بصيره واليد قصيرة
💔

اذا كان عندي فرقة مدرعة وتضرر منها شاحنة نقل لوجستي واحدة من القصف الصاروخي سأقول أيضًا هنالك أضرار بالفرقه.

يارفيق من فشل بتحديد مواقع انطلاق وهبوط الطائرات الأوكرانية [مطارات] لن ينجح أبدا بتحديد مواقع بطاريات الدفاع الجوي الاوكراني المتنقلة بدقة أبداً

الواقع حزين جدآ لكم الرفاق الروس طلعو
مساكين مثل بقية دول الرفاق
💔
وش دخل المدرعات بالموضوع؟!

احنا نتكلم عن ضرر جزء من منضومه

خليه يهبد على راحته
هو من جهة ينفي تدمير الباتريوت او حتى تضرره رغم تأكيد الأمريكان و الألمان و الصينيين و سكان كوكب زحل لذلك و في المقابل يقول بأن المنظومة دمرت 6 صواريخ كينجال رغم انه لا يوجد دليل ملموس واحد يأكد قيامه بذالك إلا في مخيلته فقط

مانا قولتلك انك موش ختفهم حاجة معايا، ان اقول الحق الى شايفو لما يكون الشغل كويس اقول انو كويس و لما يكون الشغل وحش باقول انو وحش حتى لو كنت بحب او بتعاطف مع الى عمل الشغل، اقول الحق و لو على نفسى و انت و الى معاك للاسف متفهموش الحاجات دى ممكن لما تكبرو شوية و تعملو عقلكم حتفهمو
  • بص حظرتك انا مش فاهم وبرضه مش عاوز افهم فاهم ليه لان الفهم من فاهم مثل فهم صعب نهموا عشان ان فهمتك حتعب لما تفهمني فخلينا مش فاهمين بعض احسن ونترك الفهم للفاهم والفاهمين والمفهومين

خليه يهبد على راحته
هو من جهة ينفي تدمير الباتريوت او حتى تضرره رغم تأكيد الأمريكان و الألمان و الصينيين و سكان كوكب زحل لذلك و في المقابل يقول بأن المنظومة دمرت 6 صواريخ كينجال رغم انه لا يوجد دليل ملموس واحد يأكد قيامه بذالك إلا في مخيلته فقط

غير صحيح
كلام الاعضاء الرفاق مرفوع عنه القلم
لا يوجد تأكيد لا أمريكي أو الألماني
بمعنى آخر يكذب عليكم

غير صحيح
كلام الاعضاء الرفاق مرفوع عنه القلم
لا يوجد تأكيد لا أمريكي أو الألماني
بمعنى آخر يكذب عليكم
جميل و ماهو دليلك على أن الباتريوت دمر 6 صواريخ كينجال في ليلة واحدة ؟

تنوية هام! 

1- عدم ادراج اي محتوى حساس سواء ادراج مباشر او تضمين روابط خارجية

2- عدم اغراق الموضوع باخبار لا تعتمد على مصادر موثوقة

3- عدم المشاركات الجانبية والتراشق الشخصي والجدال الغير مفيد

سوف تتخذ الإدارة الإجراءات التي تعتمدها للتعامل مع المخالفين ولن تقبل باي التماس من اي عضو.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى