الجنود البريطانيين ... الأقوى فى أوروبا

رد: الجنود البريطانيين ... الأقوى فى أوروبا

يا دكتور دول غرقوا في شبر ميه .....

دول لو تعطيهم 5 من الغنم ضيعوها ( يخرب بيتهم )

هذول لو حطيناهم قدام الحوثيين في الحرب الأخيرة لعملوا منهم سلته ( أكلة يمنية ) ...

تقبل مروري ,,,,

ههههههههههههههههههههههه ياعم جوهر ايه التهريج اللي في التدريب دا دا مش تهريج وبس دا هبل تعرف عاملين زي عشر صعايده ماشيين طابور وقعوا في بلاعة واحدة طب زميلك غرز تغرز وراه!!!!

عشان بس لما نقول الجندى أهم من السلاح .. يبقى كلامنا صحيح
ها هو الجيش البريطانى و ها هم بعض جنوده

و مالكش دعوه بالصعايده يا كينج .. الصعايده أجدع ناس :)

عشان بس لما نقول الجندى أهم من السلاح .. يبقى كلامنا صحيح
ها هو الجيش البريطانى و ها هم بعض جنوده

و مالكش دعوه بالصعايده يا كينج .. الصعايده أجدع ناس :)

فعلا فالسلاح القوي في يد ضعيفة لا ينفع ....

سبحان الله
تعليقاتكم غريبة
هذة ظروف بيئية قاهرة طين متحرك يجذب الفرد للأسفل حتى أقوى رجل في العالم لن يستطيع الحركة .. وأنتم غيرتم الموضوع وأن الجندي البريطاني ضعيف وسلاحه المتطور لن ينفعه ,...........

......................

سبحان الله
تعليقاتكم غريبة
هذة ظروف بيئية قاهرة طين متحرك يجذب الفرد للأسفل حتى أقوى رجل في العالم لن يستطيع الحركة .. وأنتم غيرتم الموضوع وأن الجندي البريطاني ضعيف وسلاحه المتطور لن ينفعه ,...........

......................

متفق جدا اخي هيرون
رايت فيديوهات لجنود عرب في اوضاع اسواء كثيرا ( بعضها مخجل و لا داعي حتي لوصفها ) و اثناء القتال

هل ينبغي الاستعانه بها للتحقير بالعسكريه العربيه

اخواني افيقو من اوهامكم

الاوروبيين ليسو حفنه من المدللين او الضعفاء ., من يثابر ليصل ببلده لهذا المركز العالمي ليس بمدلل او ضعيف

التعديل الأخير:

:) .. يا أخ هيرون أنت تتكلم عن رجال جيش , جنود , تلقوا تدريبات شاقه .. بغض النظر عن الظروف طين أو رمال متحركه حتى , لابد أن يتحلى الجندى منهم بكثير من القوه و شئ من الذكاء .. لا أن يسقطوا جميعم على وجوههم و على التوالى زى شوال القطن .. و بعدين احنا قلنا بعض مش كل الجيش الانجليزى .. ثم انت واخدها جد كده ليه .. اتفرج ع الجنود التعبانه دى و اضحك

نفس الكلام للأخ محمد

نفس الكلام للأخ محمد

اخي الكريم بحق لا اريد وصف ما رايته في الفيديوهات الاخري لنفس النوع من الرجال الذي يفترض انهم تلقو تدريبات شاقه ايضا

لا احب الاستهانه باي كان

و انا اعرف انك بالتأكيد لا تعني العسكريه البريطانيه ., لا احتاج للتذكير بالعسكريه البريطانيه

التعديل الأخير:

:) .. يا أخ هيرون أنت تتكلم عن رجال جيش , جنود , تلقوا تدريبات شاقه .. بغض النظر عن الظروف طين أو رمال متحركه حتى , لابد أن يتحلى الجندى منهم بكثير من القوه و شئ من الذكاء .. لا أن يسقطوا جميعم على وجوههم و على التوالى زى شوال القطن .. و بعدين احنا قلنا بعض مش كل الجيش الانجليزى .. ثم انت واخدها جد كده ليه .. اتفرج ع الجنود التعبانه دى و اضحك

حتى التدريب أخي الكريم لا ينفع في بعض الأمور في الواقع ..........
أحسن بكره تجيب صورة لجندي بريطاني ميت وتقول شف العبيط ده ميت مش راجل لأن دول جنود جيش مابيموتوش ...

ههههههههههههههههه... وأدى ضحكنا ياعم .............
:yahoo[1]::yahoo[1]::yahoo[1]::yahoo[1]::yahoo[1]:

بالمناسبه وعلى سيرة الضحك أنا أول مرة بشوف جنود سوسو مبسوطين ...........

وكمان وحده
مقاومة الخراف العراقية ....

التعديل الأخير:
عودة
أعلى