الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

بلجكيا مبلعة 5 أهداف في نيوزلندا و مصر 3

و السلتوح الايراني عامل معها 2-2 و تحبونه يتأهل ؟
 
بلجكيا مبلعة 5 أهداف في نيوزلندا و مصر 3

و السلتوح الايراني عامل معها 2-2 و تحبونه يتأهل ؟
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه دي
 
لا تستبق الأحداث فوارد جداً أن تقصي أستراليا منتخبهم :icon-confused::icon-confused::icon-confused:

رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق😭😭
 
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه دي

مع احترامي لكن مجموعتهم ناريه

فرنسا والنرويج

فرنسا فريق لا يحتاج اتكلم عنه قوي ومعروف
النرويج منتخب محترم مدجج ومعهم هالاند عبارة عن مكينة اهداف
 
تعادلين وخسارة (مقبول) ... البعض ينتظرك تفوز على اسبانيا 🤷‍♂️

المباراة الاولى الحظ والدفاع المستميت انقذنا من هزيمة كانت محققة
اداء سيئ روح غايبة هجوم شبه معدوم ولا فيه ردة فعل تليق باسم المنتخب
المباراة الثانية كانت تحصيل حاصل
لكن الكارثة الحقيقية في المباراة الثالثة
انك تتعادل من منتخب عدد سكان بلده ما يوصل نص مليون ومساحته كأنها حارة في الرياض وتوه جديد على الفيفا فهذي فضيحة كروية بكل المقاييس
الرأس الاخضر جزيرة نائية عدد سكانها حوالي 525 الف نسمة ومنتخبهم توه يعيش اول مشاركة له في كأس العالم ومع ذلك صعد للدور الثاني على حساب السعودية وبدون هزيمة
والله لاعبينهم من كثر ما هم مو مصدقين الانجاز مسكوا الجوالات يتاكدون من نتيجة اسبانيا واوروغواي ولما تأكدوا انفجروا فرح وشالوا بعض كأنهم حققوا معجزة
وهذا هو الفرق
منتخب بامكانيات بسيطة ورواتب عادية جدا لكن عندهم روح ومرجلة وقتال داخل الملعب
ومنتخبنا دعم ودلع ورفاهية ورواتب بالملايين ومعسكرات وامكانيات خيالية وبالاخير خروج من دور المجموعات باداء بارد ومخجل
المشكلة مو اننا خسرنا

المشكلة اننا خسرنا بدون روح وبدون شخصية وبدون قتال شعارهم دفاع دفاع دفاع
 
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه دي

انو ايران لا يستحق التأهل مش يعني السنغال تستحق

انا أصلاً ضد هذي أفضل 3 و 48 منتخب

و الزاني افنفانتينو يريدها في مونديال المغرب و اسبانيا ب 64 فريق

يعني ما ينادي للكل يلعب بثمن اشتراك الميكروباص افضل
 
رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق😭😭
سهلة و مربوحة إن شاء الله ... أعتقد محمد وهبي درس مباريات الركراكي في المونديال السابق جيداً و سيعمل على تلافي الأخطاء و تصحيح بعض الأمور و مواطن الضعف لدى الفريق
 
رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق😭😭
الرضا الحقيقي هيبقي ان الراس الاخضر يعمل معجزه مع الارجنتين 😂
 
لا هو فالح بالهجوم قدام الرأس الاخضر ولا الدفاع قدام اسبانيا 🤣
وبالأخير يطبل لغيره ولكل باقي المنتخبات لأنه بلا شخصية وبلا منتخب

طيلة البطولة وهو يغير لون التوني تاعه ، حالته صعبة ، هادي حالته من مونديال روسيا ارجع وتشوف وسيظل حاله حتى مونديال 2038 😂😂
65d6b7051cbd09fb12e55276_CHAMELEON.gif
 
انو ايران لا يستحق التأهل مش يعني السنغال تستحق

انا أصلاً ضد هذي أفضل 3 و 48 منتخب

و الزاني افنفانتينو يريدها في مونديال المغرب و اسبانيا ب 64 فريق

يعني ما ينادي للكل يلعب بثمن اشتراك الميكروباص افضل
هو بصراحه موضوع افضل توالت مش وحش يعني مدي روح لحدما بس محتاج يتظبط اكتر علشان في فرق ممكن تستفيد من نتائج الي قبلها و كده

لكن 64 منتخب لا ده فشل و قرف بصراحه هيفقد البطوله متعتها تماما
 

بصراحه المنتخب فرق جدا مع حسام يعني مباره بلجيكا كان في ايده يفوز و كمان مع ايران كان في ايده يفوز

بس للاسف العيب عيب لعيبه و تضييع الفرص مبالغ فيه جدا خصوصا مرموش و تريزجيه يعني من بدري كان ممكن يبقي معاك 9 نقاط و ترتاح بس قدر الله و ما شاء فعل احتمال مسار استراليا ده يكون الاحسن لينا

مدرب غير حسام كان زمان حالنا من حال الفرق العربيه الباقيه ما عدا المغرب
 
لو مصر خسرت كانت بتتاهل ؟
اه كتالت

احنا داخلين المباره و احنا متاهلين اصلا

عموما التاني هو افضل شئ الاول كنت هتلاعب السنغال التالت كنت هتلاعب فرنسا
 
رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق😭😭

انت تتجاوز هولندا تلقا امامك التافه الكندي او المحظوظ ااجنوب افريقي

يعني يكون الربع مضمون

فرنسا مش ضامنة تتعدى ألمانيا في الثمن كلشي ممكن
 
عودة
أعلى