الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    31
النرويج تتضامن مع العرب
:ROFLMAO: :ROFLMAO:
729466632_1850573319521211_5491302088254116736_n.png
حيا الله الشيخ هولاند ابو قارب
 
بنسبة كبيرة دي تشكيلة المنتخب، فيه حد بيسرب التشكيلة كل مرة للصحفى ده


مرموش تم استبعاده بسبب انه الانانيه لان حسام كان حذره في مباره بلجيكا و لما ملقهوش اتغير في ماتش نيوزلندا قرر يعمل كده بس غالبا هينزل كبديل
 
مرموش تم استبعاده بسبب انه الانانيه لان حسام كان حذره في مباره بلجيكا و لما ملقهوش اتغير في ماتش نيوزلندا قرر يعمل كده بس غالبا هينزل كبديل

يغور في نصيبة بقى بقاله ماتشين بيتعولق
 
من هولاكو قا.... sry .... من اتحاد تطبيل و ميمز الكل في الكل لمنتدى الجميع و الربيع

مساء الخيرات
نبادلكم السلام و التعازي و الكلام و نشد على ازركم ازاء القوقعة الكروية المرتقبة للاخ نورس مع الابليس ميسي و كفاره بالغد
و اننا نعلن اننا لن ندخر جهدا و لا ميما و لا تيمبلت و لا gif الا و ستكون جاهزة لترتقي بالحدث و اكثر لتبقى لكامل الزمن حتى لا يفوته شئ او تشوبه شائبه فا نحن لا نترك من هوا منا

تطبق الشروط و الاحكام
من الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneon

تحيه طيب وبعد

نود تذكيركم ان الشئون الداخليه لقطاع الميمز تم اخفائها عمدا خوفا من ابتلالها غدا بفعل الابليس ميسي وشكرا

تخضع تحت اشراف وزارة التموين والشئون الداخليه للمنتدي
 
حنا جايبين 7 نقاط و سوف نواجه هولندا و كاننا من ضمن افضل الثوالت و متاهلين ب 3 او 4 نقاط الحياة غير عادلة :cautious: :تمام:
 
يغور في نصيبة بقى بقاله ماتشين بيتعولق
هو كويس بصراحه ان حسام عنده الجراءه على اخد قرارات زي دي غيره كان هيبلع بحجه انه محترف و مش عارف ايه
 
من الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneon

تحيه طيب وبعد

نود تذكيركم ان الشئون الداخليه لقطاع الميمز تم اخفائها عمدا خوفا من ابتلالها غدا بفعل الابليس ميسي وشكرا

تخضع تحت اشراف وزارة التموين والشئون الداخليه للمنتدي
المهم مجهز ميمز للسعوديه و حبايبنا في الرأس الأخضر و لا ايه النظام 😂
 
مجهز كتير بس شكلي هانام

ملحوظة : النوم اجباري خوفا من الحظر 🤣🤣
انا عن نفسي هنام و هصحي على الماتش بتاعنا

حظ السعوديه حلو في معاد ملتشهم فلتوا من الحفله، بس ربنا يسترها معانا و مينعملش علينا حفله بس 😂

Screenshot_20260627_005940.jpg


عموما بعد رؤيه الي انت مصوت ليهم شكلي هنام مرتاح 😂
 
من الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneon

تحيه طيب وبعد

نود تذكيركم ان الشئون الداخليه لقطاع الميمز تم اخفائها عمدا خوفا من ابتلالها غدا بفعل الابليس ميسي وشكرا

تخضع تحت اشراف وزارة التموين والشئون الداخليه للمنتدي
تم الاستلام من ايفون
 
عودة
أعلى