حيا الله الشيخ هولاند ابو قاربالنرويج تتضامن مع العرب
![]()
![]()
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
حيا الله الشيخ هولاند ابو قاربالنرويج تتضامن مع العرب
![]()
![]()
بنسبة كبيرة دي تشكيلة المنتخب، فيه حد بيسرب التشكيلة كل مرة للصحفى ده
مرموش تم استبعاده بسبب انه الانانيه لان حسام كان حذره في مباره بلجيكا و لما ملقهوش اتغير في ماتش نيوزلندا قرر يعمل كده بس غالبا هينزل كبديل
من الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneonمن هولاكو قا.... sry .... من اتحاد تطبيل و ميمز الكل في الكل لمنتدى الجميع و الربيع
مساء الخيرات
نبادلكم السلام و التعازي و الكلام و نشد على ازركم ازاء القوقعة الكروية المرتقبة للاخ نورس مع الابليس ميسي و كفاره بالغد
و اننا نعلن اننا لن ندخر جهدا و لا ميما و لا تيمبلت و لا gif الا و ستكون جاهزة لترتقي بالحدث و اكثر لتبقى لكامل الزمن حتى لا يفوته شئ او تشوبه شائبه فا نحن لا نترك من هوا منا
تطبق الشروط و الاحكام
القائد هولاند القدوةحيا الله الشيخ هولاند ابو قارب
هو كويس بصراحه ان حسام عنده الجراءه على اخد قرارات زي دي غيره كان هيبلع بحجه انه محترف و مش عارف ايهيغور في نصيبة بقى بقاله ماتشين بيتعولق
المهم مجهز ميمز للسعوديه و حبايبنا في الرأس الأخضر و لا ايه النظاممن الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneon
تحيه طيب وبعد
نود تذكيركم ان الشئون الداخليه لقطاع الميمز تم اخفائها عمدا خوفا من ابتلالها غدا بفعل الابليس ميسي وشكرا
تخضع تحت اشراف وزارة التموين والشئون الداخليه للمنتدي
مجهز كتير بس شكلي هانامالمهم مجهز ميمز للسعوديه و حبايبنا في الرأس الأخضر و لا ايه النظام![]()
تعرف دي مشكلة فعلاالمشكلة لو ضربته هيقولك Harder
انا عن نفسي هنام و هصحي على الماتش بتاعنامجهز كتير بس شكلي هانام
ملحوظة : النوم اجباري خوفا من الحظر![]()
تم الاستلام من ايفونمن الاخ مروان قائد قطاع الميمز في وزارة المنتدي الي اخونا @batteryneon
تحيه طيب وبعد
نود تذكيركم ان الشئون الداخليه لقطاع الميمز تم اخفائها عمدا خوفا من ابتلالها غدا بفعل الابليس ميسي وشكرا
تخضع تحت اشراف وزارة التموين والشئون الداخليه للمنتدي
عميل في KGBانا عن نفسي هنام و هصحي على الماتش بتاعنا
حظ السعوديه حلو في معاد ملتشهم فلتوا من الحفله، بس ربنا يسترها معانا و مينعملش علينا حفله بس
مشاهدة المرفق 869682
عموما بعد رؤيه الي انت مصوت ليهم شكلي هنام مرتاح![]()
لهذا نقول اخوتنا في مصر لا تتهاونوا بلجيكا على الارجح تفوز ولا سامح الله ان تعثرت مصر ستكون الامور صعبة احسموها و تصدروا و ان شاء الله الى الادوار المتقدمة
و ولي الحقبة الشقراء في السراء لا الضراءالقائد هولاند القدوة
له صولات و٠ولات فاتح ساحل النورماندي