من اول البطوله و وش مروان بيبقى حلو على الفريق الي بيصوت ليهعميل في KGB
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
من اول البطوله و وش مروان بيبقى حلو على الفريق الي بيصوت ليهعميل في KGB
لا ياعم مش للدرجة دي جلت مني في ماتش المغربانا عن نفسي هنام و هصحي على الماتش بتاعنا
حظ السعوديه حلو في معاد ملتشهم فلتوا من الحفله، بس ربنا يسترها معانا و مينعملش علينا حفله بس
مشاهدة المرفق 869682
عموما بعد رؤيه الي انت مصوت ليهم شكلي هنام مرتاح![]()
لهذا نقول اخوتنا في مصر لا تتهاونوا بلجيكا على الارجح تفوز ولا سامح الله ان تعثرت مصر ستكون الامور صعبة احسموها و تصدروا و ان شاء الله الى الادوار المتقدمة
بصراحه بيتنا قديم ياعم ، انا مش ناقص صاروخ ينزل ع السطح ، هاضطر ارمم من الاول وفلوس ف الفاضيعميل في KGB
و ولي الحقبة الشقراء في السراء لا الضراء
لو ع البدني فاحنا بدنيا اقويمصر عندها فرصة الدور القادم
ايران لا
المنتخب الايراني مثابر و صلب بس لعبه عمره ما كان ممتع
اقلبهولك ، حبقةحقبة شقراء قريتها العكس لو تقلب حرف بس
مخي شكله لازم جلد
ربنا يرزقني ويرزقك بفيلا في ميفيدابصراحه بيتنا قديم ياعم ، انا مش ناقص صاروخ ينزل ع السطح ، هاضطر ارمم من الاول وفلوس ف الفاضي![]()
هانت هانتحقبة شقراء قريتها العكس لو تقلب حرف بس
مخي شكله لازم جلد
اه انا رايح المريخربنا يرزقني ويرزقك بفيلا في ميفيدا
أو أورانج كاونتي
أو مارالاغو
أو بالم بيتش
أظن الأخ @batteryneon عاوز حتة تانية
لو ع البدني فاحنا بدنيا اقوي
لو ع المهاري فاحنا مهاريا افضل
لو ع النووي فاحنا عندنا النخلة كلها![]()
ياعم دي كورة ، مش بنخترع الذرة علي اساس انه علم ولازم نهتم بيه ، اتفرج واتبسط يا اخويا محدش واخد من الدنيا حاجه
بس ياريتهم يبقوا خايبين ف الكورة وشاطرين ف العلم
هو للامانه انا اتمنى يكملوا نكايه في ترامب بس فرصتهم شبه مستحيله اصلاً الا لو تعولقناصراحة في الصغر كنا دوما في مسلسلات و افلام مصر ككل العرب وقتها نفوذ مثر الثقافي كان لكبر بكثر من اليوم .. اليوم وقت تركيا و كوريا في الدراما يلا
ملخر مش ممكن اشجع ايران لانو لا شيء يربطني بها لا ثقافة لا تاريخ بيننا 0
اصلا جاليتهم في اوروبا تخليك تتنجنبهم
مع اني لا اتفائل بتشجيعك واشعر بربكه في المعدة خوفا من الاسكور ، بس لافته طيبة منك يا خمساوي العربصراحة في الصغر كنا دوما في مسلسلات و افلام مصر ككل العرب وقتها نفوذ مثر الثقافي كان لكبر بكثر من اليوم .. اليوم وقت تركيا و كوريا في الدراما يلا
ملخر مش ممكن اشجع ايران لانو لا شيء يربطني بها لا ثقافة لا تاريخ بيننا 0
اصلا جاليتهم في اوروبا تخليك تتنجنبهم