كمان نيوزلاندا هتلعب حياه او موت لانها لو فازت تتاهل بصراحه الماتشين مهمين جدا للاربع فرق و الي هيفوز هيضمن الصعودمستحيل بلجيكا تتعادل راح يدخلون مبارة حياة او موت لازم يفوزون
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
كمان نيوزلاندا هتلعب حياه او موت لانها لو فازت تتاهل بصراحه الماتشين مهمين جدا للاربع فرق و الي هيفوز هيضمن الصعودمستحيل بلجيكا تتعادل راح يدخلون مبارة حياة او موت لازم يفوزون
ايه الحسابات للمغرب في حال كانت اول او تانيإن فازت إيران على مصر وفازت بلجيكا على نيوزيلندا
سنكون في موعد تاريخي مع مواجهة تاريخية تلتقي فيها
مصر مع فرنسا
او
مصر مع كندا
وكلاهما جميل والاجمل أن تكون فرنسا
يعني بلجيكا كانت مطب صناعيإيران أول إختبار حقيقي للمصريين
كمان نيوزلاندا هتلعب حياه او موت لانها لو فازت تتاهل بصراحه الماتشين مهمين جدا للاربع فرق و الي هيفوز هيضمن الصعود
نفس الوضع لمصر بالعكس تاثيرنا كان اقوي من ايرانتعادلت مع بلجيكا وكادت تفوز
يعني بلجيكا كانت مطب صناعي
الانجاز في كأس عالم 48 منتخب هو الوصول لدور 8 على الأقلالانتصار في كاس العالم لم يعد له طعم خصوصا بعد ادراج 48 منتخب في البطولة عكس السابق عندما كانت 24 ، اعتقد حتى التأهل للدور الثاني لن يبقى انجاز.
انا صراحة لا اشاهد كرة القدم و لا اهتم بها صراحة ، لكن كرة القدم خربت بسبب التعديلات الجديدة
اتفق معاك لو خسرت هتبقي فضيحه زي بتاعت المانيا في مونديال قطربلجيكا شخصيتها لا تسمح لها بالخروج من المجموعات واللاعبين يعرفون هذا الشيء
لكن نيوزلاندا معليش
لدينا اليابان ادا كنا 1ايه الحسابات للمغرب في حال كانت اول او تاني
طب ايه رايك بقى مصر حتقابل فرنسا بس مبابي و ديمبيلي مصابينإن فازت إيران على مصر وفازت بلجيكا على نيوزيلندا
سنكون في موعد تاريخي مع مواجهة تاريخية تلتقي فيها
مصر مع فرنسا
او
مصر مع كندا
وكلاهما جميل والاجمل أن تكون فرنسا
الانجاز في كأس عالم 48 منتخب هو الوصول لدور 8 على الأقل
اما دور 32 فلا يعتبر انجاز بتاتا لأن منتخب ب تعادلين وخسارة ممكن يمر ل 32
فرنسا ادا مرت أول المجموعة ستقابل المانيا في دور 16طب ايه رايك بقى مصر حتقابل فرنسا بس مبابي و ديمبيلي مصابين![]()
![]()
هناك منتخبات ممكن تصعد لدور 32 بتعادلين فقط يعني 2 نقاط
اليابان كانت هتبقي احسن من هولندا بصراحه بس عموما هيكونوا ماتشين ممتعين باذن اللهلدينا اليابان ادا كنا 1
ولدينا هولاندا ادا كنا 2
يعني طريقنا فيه المنتخبين
غالبا المغرب سيكون مركز تاني متعادل بالنقاط مع البرازيل 7 نقاط
لكن لديهم الغلبة في عدد الاهداف المسجلة
اوففففرنسا ادا مرت أول المجموعة ستقابل المانيا في دور 16
مجزرة عالمية
للأسف وفاة مشجع أردني وإصابات أثناء مباراة الجزائر والأردن في العاصمة الأردنية.
دور 32 = الصعود لكاس العالم فعلا بس انا بتكلم علي ان في متعه بردو يعني الوضع مش ممل فاهمنيهناك منتخبات ممكن تصعد لدور 32 بتعادلين فقط يعني 2 نقاط
وهناك من سيصل ب 4 و 3 بطبيعة الحال
الخلاصة ان دور 32 لم يعد انجاز في كأس العالم