الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

مستحيل بلجيكا تتعادل راح يدخلون مبارة حياة او موت لازم يفوزون
كمان نيوزلاندا هتلعب حياه او موت لانها لو فازت تتاهل بصراحه الماتشين مهمين جدا للاربع فرق و الي هيفوز هيضمن الصعود
 
إن فازت إيران على مصر وفازت بلجيكا على نيوزيلندا
سنكون في موعد تاريخي مع مواجهة تاريخية تلتقي فيها
مصر مع فرنسا
او
مصر مع كندا

وكلاهما جميل والاجمل أن تكون فرنسا
ايه الحسابات للمغرب في حال كانت اول او تاني
 
كمان نيوزلاندا هتلعب حياه او موت لانها لو فازت تتاهل بصراحه الماتشين مهمين جدا للاربع فرق و الي هيفوز هيضمن الصعود

بلجيكا شخصيتها لا تسمح لها بالخروج من المجموعات واللاعبين يعرفون هذا الشيء

لكن نيوزلاندا معليش
 
الانتصار في كاس العالم لم يعد له طعم خصوصا بعد ادراج 48 منتخب في البطولة عكس السابق عندما كانت 24 ، اعتقد حتى التأهل للدور الثاني لن يبقى انجاز.

انا صراحة لا اشاهد كرة القدم و لا اهتم بها صراحة ، لكن كرة القدم خربت بسبب التعديلات الجديدة
الانجاز في كأس عالم 48 منتخب هو الوصول لدور 8 على الأقل
اما دور 32 فلا يعتبر انجاز بتاتا لأن منتخب ب تعادلين وخسارة ممكن يمر ل 32
 
بلجيكا شخصيتها لا تسمح لها بالخروج من المجموعات واللاعبين يعرفون هذا الشيء

لكن نيوزلاندا معليش
اتفق معاك لو خسرت هتبقي فضيحه زي بتاعت المانيا في مونديال قطر


عموما الي اتمناه اننا نفضل اول و نواجه فريق من التوالت
 
ايه الحسابات للمغرب في حال كانت اول او تاني
لدينا اليابان ادا كنا 1
ولدينا هولاندا ادا كنا 2
يعني طريقنا فيه المنتخبين

غالبا المغرب سيكون مركز تاني متعادل بالنقاط مع البرازيل 7 نقاط
لكن لديهم الغلبة في عدد الاهداف المسجلة
 
إن فازت إيران على مصر وفازت بلجيكا على نيوزيلندا
سنكون في موعد تاريخي مع مواجهة تاريخية تلتقي فيها
مصر مع فرنسا
او
مصر مع كندا

وكلاهما جميل والاجمل أن تكون فرنسا
طب ايه رايك بقى مصر حتقابل فرنسا بس مبابي و ديمبيلي مصابين :love: :LOL:
 
الانجاز في كأس عالم 48 منتخب هو الوصول لدور 8 على الأقل
اما دور 32 فلا يعتبر انجاز بتاتا لأن منتخب ب تعادلين وخسارة ممكن يمر ل 32
1782226545861.png


لا اتفق معاك حضرتك علي الاقل او خمس او 6 لازم يكونوا فائزين ماتش علي الاقل الصراع بتاعت التالت حلو بصراحه حتي الان
 
لدينا اليابان ادا كنا 1
ولدينا هولاندا ادا كنا 2
يعني طريقنا فيه المنتخبين

غالبا المغرب سيكون مركز تاني متعادل بالنقاط مع البرازيل 7 نقاط
لكن لديهم الغلبة في عدد الاهداف المسجلة
اليابان كانت هتبقي احسن من هولندا بصراحه بس عموما هيكونوا ماتشين ممتعين باذن الله
 
هناك منتخبات ممكن تصعد لدور 32 بتعادلين فقط يعني 2 نقاط
وهناك من سيصل ب 4 و 3 بطبيعة الحال

الخلاصة ان دور 32 لم يعد انجاز في كأس العالم
دور 32 = الصعود لكاس العالم فعلا بس انا بتكلم علي ان في متعه بردو يعني الوضع مش ممل فاهمني

ممكن ال8 بس الي يصعد بنقطتين لكن في فرق ممكن تصعد ب6 و في 3 و 4
 
عودة
أعلى