قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
نعم نجح في تفريق العرب باستخدام الفرس
شيئ ممتاز ، السعوديه اما تحب تعمل نووي اهو عرفت السكه
انت مع مين بالضبط فهمنيفي خبر جميل قادم في الطريق غالبا
صدقني والله لايقارن بالنووي احنا في مصر عندنا معامل للكيماوي والقنابل القذرة في كذا مكان بدون ذكر اسماء بلدان لكن حرفيا لا يعلي عن النوويالنووي مهم لكن دام تمتلك فعلا منشآت صاروخية وتقدر تركب الحاجت الاخرى من الاسلحة الخبيثة
ردع برضوا
ماقصة الزلازل في ايران؟
صدقني والله لايقارن بالنووي احنا في مصر عندنا معامل للكيماوي والقنابل القذرة في كذا مكان بدون ذكر اسماء بلدان لكن حرفيا لا يعلي عن النووي
انت بتشجع اللعبه الحلوة صح ؟ايوووووه
عايز تقول انها تجارب نوويه
ده يا عزيزي من شدة الضرب على القفى
ايوووووه
عايز تقول انها تجارب نوويه
ده يا عزيزي من شدة الضرب على القفى
انا عايز الاتنين يولعوا في بعض بجاز وسخ هو لازم اكون مع كلب فيهم يعنيانت مع مين بالضبط فهمني
بص اتفق معاك بخصوص مصر لكن السعوديه لايوجد مايعيقها، فلوس موجوده ، مكان موجود ، امكانيات موجودة ، ظروف تسمح بذلك موجودة ، نفوذ سياسي وجيوسياسي بسبب المكانه الدينيه والنفط موجودين ، اقسم بالله مافيه فرصه أفضل من كدا حرام تفلت منكمالجود بالموجود انا اقول لو صعب النووي عليك
الخبيثة تقدر تضرب فيها بالصواريخ و الراجمات والمدفعية الخ
ياب ولم ننسى هذا ابدا فكر عبد الناصر الغبي مشابه للإيران من ناحيت تصدير الثوراتالمغرب كمان