ماذا تريد الهند من دول الخليج !الحذز الحذر الهندوس أخبث البشر
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ماذا تريد الهند من دول الخليج !الحذز الحذر الهندوس أخبث البشر
في توقع كنت قلته من زمان هنا في المنتدى بس مش عارف هيصح و لا لاعندي احساس خلال ١٠ سنين هيختلف الوضع ده
العالم طفش منها و السوشل ميديا ورا الناس هم مين
قنبلة خارقة للتحصينات من طراز ماكدونالد-1
الحل ابسط ممكن عمليه مخابراتيه عن طريق عملاء الداخل و بت دار ما دخلك شر و ما شاء الله ايران مخترقه طول و عرضممكن قنبلة ممكن انزال
هيبقا عاملين له غرف طوارئ وتنفس من مداخل هوا جوه الجبل ، شوفتها بعيني في جبال سيناء ولا الطيران يعرف يعمل حاجةمش مهم العمق
انا لما ادف فوقه ٦٠ متر انقاض
معندوش لا هواء يتنفس بيه
ولا اي حاجه
لوقت يطلعوه يكون اتحنط
في توقع كنت قلته من زمان هنا في المنتدى بس مش عارف هيصح و لا لا
يقال انه في الخمسينات لما حبت امريكا تخش الشرق الأوسط كانت حابه يكون ليها وكيل في المنطقه و كان الاختيار ما بين مصر عبدالناصر او اسرائيل لكن بسبب عنجهيه عبدالناصر الي مشابهه لحدما بوضع النتن حاليا قررت امريكا انها تختار إسرائيل فالله اعلم ممكن الموضوع ده يتكرر تاني و يبقى في بديل لإسرائيل سواء السعوديه مثلا او الإمارات
اعرف عندهم تجنيد اجباري بس هذي الافه مفروض معفيه من التجنيد مفروض ممنوعه من الاقتراب من البشرعندهم تجنيد إجباري على الجميع اتوقع
الهندوس مطايا اليهود و الصهاينهماذا تريد الهند من دول الخليج !
ومين اللي عمل الفرس مش الامريكانما فرقنا الا الفرس احتلوا اربع عواصم عربية
و لو حتركز شويه كمان حتفهم ان القنبله ليست ضامن لبقاؤهم, تحتاج ترسانه كامله و وسيلة ايصال عابره للقارات حتى تعني شيئا للطرف المهم فعلا هنا, اليانكيز. الكل يعتبرها خط احمر حتى اقرب "حلفاء ايران".لو ركزت هتعرف ان الملف النووي هو أفضل ضمان لبقاؤهم لذلك هيحافظوا عليه
عبدالناصر بفكره القومي التوسعي عمره ما كان هيبقى شريك لامريكا ممكن لو كان فاروق موجود كان التحالف ده حصل الله اعلماول مره اسمع ده
حرام والله
ياليت كان عبدالناصر
كان زمانا مستريحين من بلاء الصهاينه الله يلعنهم
الحل ابسط ممكن عمليه مخابراتيه عن طريق عملاء الداخل و بت دار ما دخلك شر و ما شاء الله ايران مخترقه طول و عرض
الاقرب للواقع انهم يربحون في الوقت في المفاوضات لتخصيب اكثر لليورانيوم وتخزينو سريا بعيدا عن انظار العالم
الفرس ليسو مجانين والواضح انهم لن يتركو النووي بسهولة وفكره التخصيب واضحة
اجهزة الطرد يجب ان تبقى لكي تستطيع ايران رفع تخصيب في اي ساعة تريدها
الاختراق في ايران قوي جدا الله اعلم هل قدروا يحلوها و لا لاالاكيد تم تأمين الموقع مرة اخرى خوصا من الجواسيس
الضربة تتم بناء على تقييمات عملاء وصور اقمار الخ
الاختراق في ايران قوي جدا الله اعلم هل قدروا يحلوها و لا لا