قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
والله اتمني ذلك رغم اني بشوف تعليقات الخليج كشعب اقصد هو انهم يريدون التدخل الأمريكيالخليج عاجبه وضع الاستنزاف ..الضغط على امريكا للدخول ليس من مصلحة احد خاصة الخليج ..ايران لن تسقط هذي عقيدتها لاوجود للاسلام بدون ولاية الفقيه ..ايران لو شعرت ان سقوطها حتمي ستغلق هرمز وتفجر الاسعار فالعالم
بس اليابان اكثر دولة اتعجب منها صراحة ,, تعيش وتشوف عجايباليابان وكوريا وبريطانيا والمانيا وكندا وأستراليا وإسبانيا، ربما إيطاليا وفرنسا اكثر استقلاليه ولكن في النهايه يخضعون للامريكي الفاجر
الخليج عاجبه وضع الاستنزاف ..الضغط على امريكا للدخول ليس من مصلحة احد خاصة الخليج ..ايران لن تسقط هذي عقيدتها لاوجود للاسلام بدون ولاية الفقيه ..ايران لو شعرت ان سقوطها حتمي ستغلق هرمز وتفجر الاسعار فالعالم
لا تستعجل !!!!معارضة غريبة من أعضاء الحزب الجمهوري من الدخول في الصراع الاسرائيلي الإيراني
صواريخ اليوم أهدافها تشاليح (سكراب او سالفج للأخوة من الدول الأخرى ) ومواقف سيارات
خد غزه كمثال بدون تدخل بري تقريبا وسلاح الجو بتاعهم مسح غزهمن غير غزو صعب او صعب التكهن
الفيصل في ثبات النظام من عدمه
لو فضلو متماسكين حتبقى صعبه جدا جدا على الطرف المهاحم من غير غزو ارضي
لو سقطو خلاص خلصت فعلا
نظرية المؤامرة بتقول ان دا خداع استراتيجي بيعمل نفسه غبي عشان العدو يطمنسيبه يرزق ياحج متقطعش رزقه ، الحمدلله انا خدمت في القوات المسلحه مع قاده يخلوني اتطمن ، لو انا شخص مدخلتش جيش كنت هافتكر كل قيادات الجيش زيه كده
![]()
عارف لما بلطجي المنطقه يضربك علقه سخنه قدام الناس ، غصبا عنك هتفضل تنبطحله طول عمرك خوفا من علقه تانيهبس اليابان اكثر دولة اتعجب منها صراحة ,, تعيش وتشوف عجايب
عشان لما الاسرائيلين يجو يهربو ميلاقوش سيارات فيهربو جرى على رجلهم ويتعبو ويعطشو
اليابان مثل اللي عايش في الباحةبس اليابان اكثر دولة اتعجب منها صراحة ,, تعيش وتشوف عجايب
من غير غزو جوي صعب او صعب التكهن
الفيصل في ثبات النظام من عدمه
لو فضلو متماسكين حتبقى صعبه جدا جدا
لو سقطو خلاص خلصت فعلا
حاسس ان دي ثقافته فعلا ومفيش خداعنظرية المؤامرة بتقول ان دا خداع استراتيجي بيعمل نفسه غبي عشان العدو يطمن![]()
قريت عن مرض قبل كدا وهو وقوع المخطوف في حب الخاطف دا اللي حاصل مع اليابان خضوع تام لدرجة الإذلال والتمتع بهبس اليابان اكثر دولة اتعجب منها صراحة ,, تعيش وتشوف عجايب
برضه في صالحنا خليهم يصدره الاشكال دي للاعلام عشان يغفله منينا شويةحاسس ان دي ثقافته فعلا ومفيش خداع
![]()
اعتقد الان الجميع عرف معنى ان تمتلك سلاح جو ضارب.
وضعت ايران نفسها تحت طائلة العقوبات الدولية لمدة 40 سنة وفي النهاية صواريخ لم تنفعها ضد بقعه جغرافية صغيرة جدا جدا.