وفاة عامل داخل مصعد بالمهندسين مصر بعد احتجازه لساعات بسبب تعطل المصعد نتيجة انقطاع الكهرباء

التفاعل
33,351 263 0
وفاة عامل توصيل داخل مصعد بالمهندسين، بعد احتجازه لعدة ساعات بسبب تعطل المصعد نتيجة انقطاع الكهرباء

ما سبب احداث القتل الكثيرة التي حصلت في مصر في الفترة الاخيرة
قبل اسبوعين تقريبا قيل ان ضابط شرطة مصري قتل مدني وهذا تعليق مصري على الحادثة

لا حول ولا قوه إلا بالله. الله يغفر له ويرحمه ويسكنه فسيح جناته ويلهم أهله وذويه الصبر والسلوان وانا لله وانا اليه راجعون

لاحول ولاقوة الابالله

الرحمة والمغفرة للميت والعزاء لااهلة والشعب المصري كافة

الاول الله يرحمة

بس الاول يا عزيزي موضوع من يوم الاحد وبيحصل في كل بلد في العالم والخبر بتاع رصد كاذب لانة تعلق في الاسانسير مش مات بسبب انقطاع الكهرباء وفي بث مباشر اتعمل من هناك وهو شغال مع قرايبة في الماركت ورادين على بوست الفيسبوك

والله انا باعزك وباحترمك وباحترم اخواتنا المغاربة بس موضوع مش شبة مواضيعك ولا شبة مواضيع المنتدى
وخد بالك رصد غير مهنية حتى لو لاحظت لا ذكرت اسمة ولا بيناتة حتى ولا جابت دليل على كلامها انة بسبب الانقطاع زي ما بيهبدوا

وكلامي ليك من باب العتاب الاخوي لكن ليك كامل الحرية بالتأكيد في طرحك واختيارك لمواضيعك

دة سبب الوفاة بالتفصيل للي مهتم وفي بث ملحق على الفيسبوك في الخبر

الاول الله يرحمة

بس الاول يا عزيزي موضوع من يوم الاحد وبيحصل في كل بلد في العالم والخبر بتاع رصد كاذب لانة تعلق في الاسانسير مش مات بسبب انقطاع الكهرباء وفي بث مباشر اتعمل من هناك وهو شغال مع قرايبة في الماركت ورادين على بوست الفيسبوك

والله انا باعزك وباحترمك وباحترم اخواتنا المغاربة بس موضوع مش شبة مواضيعك ولا شبة مواضيع المنتدى
وخد بالك رصد غير مهنية حتى لو لاحظت لا ذكرت اسمة ولا بيناتة حتى ولا جابت دليل على كلامها انة بسبب الانقطاع زي ما بيهبدوا

وكلامي ليك من باب العتاب الاخوي لكن ليك كامل الحرية بالتأكيد في طرحك واختيارك لمواضيعك

احترام متبادل اخي العزيز
انا الحقيقة لست متابع لشبكة رصد ولا اعرف توجهات هذه القناة
واحب نشر بعض المواضيع التي تخص الشأن العربي مرات حتى نخرج عن الاطار العسكري قليلا .
تحياتي

احترام متبادل اخي العزيز
واحب نشر بعض المواضيع التي تخص الشأن العربي مرات حتى نخرج عن الاطار العسكري قليلا .
تحياتي

رصد معروفة وموجهة من زمان وحتى بصرف النظر انت احكم بخبرتك ولا جايبين اسم ولا بيانات ولا اي حاجة تدل على كلامهم ولا على صحة خبرهم .. تحياتي

احترام متبادل اخي العزيز
تحياتي
يا راجل ده اغلب مواضيع المنتدى بقيت مش عسكرية ياريت تزيد الموضوعات العسكرية اكتر

عودة
أعلى