مناورة النجم الساطع 2023

هى دي sobriety chip

1000w_q95 (14).jpg

فكره حلوه من الامريكان انهم بيرفقو رجال دين مع الجنود و انهم بيوفرلهم دكاتره نفسيين كمان
ده شئ اساسي وع فكرة في مصر ادارة دينية في الشئون المعنوية وايضا في الطب النفسي العسكري بس طبعا ليس باحترافية وجدية الامريكان

ده شئ اساسي وع فكرة في مصر ادارة دينية في الشئون المعنوية وايضا في الطب النفسي العسكري بس طبعا ليس باحترافية وجدية الامريكان
هما فين؟ انا دخلت الجيش و خرجت و ماشوفتش واحد

المفروض يكون فى على الاقل واحد فى الكتيبة

و اهم مكان يكونو موجودين فيه مراكز التدريب

هما فين؟ انا دخلت الجيش و خرجت و ماشوفتش واحد

المفروض يكون فى على الاقل واحد فى الكتيبة

و اهم مكان يكونو موجودين فيه مراكز التدريب
مااحنا عارفين بس مش لازم نعلق🤣🤣🤣🤣 انا قولت ليس باحترافية الامريكان لانهم في المكاتب

هل ياترى هيلموا الفوارغ بعد ما يخلصوا😂😂😂
الله ينعل اول مره ضربت فيها نار بعد ما روحت الفوج من مركز التدريب....بعد ما ضربنا نار قالو اللى هيلاقو فوارغ ليه يومين زيادة و احنا طبعا مستجدين فا فضلنا ندور و نحرت فى الرمل... محدش لاقى غير 3 من دفعتى و فى الاخر محدش فيهم خد حتى تلت ساعة فوق السبع ايام بتوع الاجازة

الله ينعل اول مره ضربت فيها نار بعد ما روحت الفوج من مركز التدريب....بعد ما ضربنا نار قالو اللى هيلاقو فوارغ ليه يومين زيادة و احنا طبعا مستجدين فا فضلنا ندور و نحرت فى الرمل... محدش لاقى غير 3 من دفعتى و فى الاخر محدش فيهم خد حتى تلت ساعة فوق السبع ايام بتوع الاجازة

مشاهدة المرفق 619803
ده مقلب أجدع من المقلب بتاع أنزل أقفل باب حوش المدرسة لحسن جايب هوا 🤣

مشاهدة المرفق 619803
طلعها من جيب العسكرى
طارت دخلت فى جيبة متعرفش ازاى وقعدوا يفتشوا فينا كأنها فوارغ وقود نووى

عودة
أعلى