مصر : التعويم الثالث بدأ.. الدولار يقفز لـ 26.3 جنيه

كم تتوقع أن يصل الجنيه المصري مع افتتاح السوق الأسبوع القادم؟

• مجموع المصوتين
    86
  • الاستطلاع مغلق .
ياريت أقسم لك بالله من الصبح
اي واحد بشوفة متابع لاعلام المعارضة هدفة لاول اصبح الهجرة فقط و اصبح لا يفكر في مصر نهائيا و لا حتي في اي تغييرات سياسية... و هدفهم هو الغرب و نعيم الحياة هناك

خبر ممتاز

اخبار مصر الاقتصادية ممتازة ويجب على إدارة الرئيس الاستمرار فى نفس الزخم فى العمل .. أكبر المشاريع الاستراتيجية الكبرى على مشارف الانتهاء والافتتاح فى السنة او السنتين المقبلة.
التضخم المستورد و سلاسل الامداد هى مشكلة عالمية حتى السعودين بدؤ يتحسسون جيوبهم منها .​

اخبار مصر الاقتصادية ممتازة ويجب على إدارة الرئيس الاستمرار فى نفس الزخم فى العمل
حتي الحكومه نفسها أدركت كوارثها وأوقفت المشاريع القوميه الجديده بالدولار!!!
اي أخبار ممتازه انت مش معانا عالكوكب ولا ايه؟؟؟

حتي الحكومه نفسها أدركت كوارثها وأوقفت المشاريع القوميه الجديده بالدولار!!!
اي أخبار ممتازه انت مش معانا عالكوكب ولا ايه؟؟؟

ايقاف المشاريع التى تستهلك المخزون الدولاري ليس بسبب الكوارث بل من اجل الاولويات فقط .. ولكن الاستمرار فى المشاريع التى لا تستهلك مخزون العملة مستمر فيها حكومة السيسي وهذا شي ممتاز

اما الاخبار الممتاز فهذا جزء منها

واخيرا

خبر ممتاز

ده دعم للحكومة يعتبر
الوديعة تكون سند للجنية

انت الان تقول خبر ممتاز
طيب ماهي الحكومة مش الشعب الي استلمت الوديعة

انت انسان متناقض في موضوع باكستان ترفض وتقول ليه الدعم يروح للحكومة والشعب ما يستفيد منه وهنا قمة الهري تقول خبر ممتاز علماً ان الودائع تقوي من مركزك المالي وتجعلك تقدر تشتري ( 10 ) ميجا لتصفح المنتدى

اي واحد بشوفة متابع لاعلام المعارضة هدفة لاول اصبح الهجرة فقط و اصبح لا يفكر في مصر نهائيا و لا حتي في اي تغييرات سياسية... و هدفهم هو الغرب و نعيم الحياة هناك
مش محتاج أعلام معارضة أنا عشت في قلب المخروبة 30سنة مشوفتش منها غير البهدلة والمرمطة
ولا يوجد أي أمل في الإصلاح
قال يا مستني السمنة من ورك النملة

يا خبر أسود ودائع بقيمة 28مليار من إجمالي الاحتياطي 34 مليار يعني الاحتياطي بتاعك لا تملكة
تحيا مصر
😭
الله يلعنك ياشوشو ( دلع الشيطان )

مدري لية تذكرت فلم ( عاوز حقي ) لهاني رمزي
ما دام لنا ودائع انا عاوز الهرم الاكبر ودي اسوي برادي شاهي في اعلى قمة واعزم deter @deter و Ranger454 @Ranger454 ولا ننسى اخينا آل قطبي الحسني @آل قطبي الحسني عشان يشوف تموج نهر النيل وينقل لنا تقنية الري

الله يلعنك ياشوشو ( دلع الشيطان )

مدري لية تذكرت فلم ( عاوز حقي ) لهاني رمزي
ما دام لنا ودائع انا عاوز الهرم الاكبر ودي اسوي برادي شاهي في اعلى قمة واعزم deter @deter و Ranger454 @Ranger454 ولا ننسى اخينا آل قطبي الحسني @آل قطبي الحسني عشان يشوف تموج نهر النيل وينقل لنا تقنية الري
يا زينها طلعة :ROFLMAO:

عاوز بس اقول حاجه لبعض المنتمين لجماعه الاخوان الارهابيه (حسب القانون المصرى)
كل حرقكم فى الموضوع ده والحرب النفسيه والاشاعات والهجص اللى ماليين بيه صفحات الموضوع ده والشتيمه فى الراجل الوطنى رئيس مصر الحالى مش هترجعكو الحكم ولا هتخرجكو من السجون واخركو التحريض والكذب من وراء شاشات الكمبيوتر

اخبار مصر الاقتصادية ممتازة ويجب على إدارة الرئيس الاستمرار فى نفس الزخم فى العمل .. أكبر المشاريع الاستراتيجية الكبرى على مشارف الانتهاء والافتتاح فى السنة او السنتين المقبلة.
التضخم المستورد و سلاسل الامداد هى مشكلة عالمية حتى السعودين بدؤ يتحسسون جيوبهم منها .​
ممتازة مرة واحدة يبقي احنا اكيد عايشين في دولة تانية

عودة
أعلى